חוף הכרמל

חוף הכרמל: אוטובוס שרת החינוך יגיע למועצה האזורית

0
0

זאת במסגרת “שבוע השטח” לחשיבותה של הרפורמה במערכת החינוך ולהמשיך את הדיאלוג המתקיים עם הצוות החינוכי, ההורים, התלמידים והתושבים בכל ישוב • בכל יום, בשעות הערב, יתקיימו כנסים יישובים אליהם יוזמן גם הציבור הרחב לדיון בנושא חינוך, יחד עם שרת החינוך
חוף הכרמל: אוטובוס שרת החינוך יגיע למועצה האזורית
חוף הכרמל: אוטובוס שרת החינוך יגיע למועצה האזורית

ביום חמישי הקרוב (19.06.08) יתקיים סיור של שרת החינוך, פרופ’ יולי תמיר, מנכ”לית המשרד, שלומית עמיחי ובכירי המשרד עם מנהל מחוז חיפה אהרן זבידה, במערכת החינוך של המועצה האזורית חוף הכרמל. יהיה זה אחד מעשרות סיורי השרה והמנכ”לית ביישובים שונים בכל רחבי הארץ, באוטובוס ממותג “הגיע זמן חינוך- מערכת החינוך יוצאת לדרך חדשה”.

האוטובוס יישא חומרי הסברה שיחולקו לציבור הרחב, ובו השינויים העיקריים שהוכנסו אל בתי הספר היסודיים, בשנת הלימודים הנוכחית וכן שינויים נוספים שיחלו בשנת הלימודים הבאה.

“שבוע השטח” נועד להעלות לסדר היום הציבורי את חשיבותה של “הרפורמה במערכת החינוך”, ולהמשיך את הדיאלוג המתקיים עם הצוות החינוכי, ההורים, התלמידים והתושבים בכל ישוב.

במהלך שבוע זה יתקיימו ביקורים בבתי הספר שהצטרפו לרפורמה “אופק חדש”, ובהם יוצג אופי השינוי שחל בבתי ספר אלה.

הרפורמה “אופק חדש” מיושמת השנה ב- 313 בתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים. בשנת הלימודים הבאה תורחב הרפורמה לכ- 750 בתי ספר בהם לומדים למעלה מ- 250,000 תלמידים. למעלה ממיליון שיעורים פרטיים במימון המדינה יוענקו לתלמידים הלומדים במסגרת “אופק חדש”.

שיעורים אלה, יאפשרו למורים להעניק יחס אישי לכל תלמידה ותלמיד, להרחיב את תחומי הדעת הנלמדים בבית הספר ולהעניק תגבור לתלמידים מתקשים ולתלמידים מצטיינים. לכל מורה תתווספנה שעות בהן אפשר לערוך ישיבות צוות, לקיים פעולות מגוונות לשיתוף פעולה מקצועי הדדי ולהגדיל את הזמן בו ניתן לקיים מפגשים עם ההורים.

המורים המלמדים במסגרת “אופק חדש” זוכים לתוספת שכר בגובה של כ- 40%, אלפי המורים החדשים שהצטרפו למערכת הכפילו את שכרם מ- 2,850 שקלים (מורה מתחיל לפני הרפורמה) ל- 5,300 שקלים למורה מתחיל ו- 5,850 שקלים למורה-מחנך.

בכל יום, בשעות הערב, יתקיימו כנסים יישובים אליהם יוזמן גם הציבור הרחב לדיון בנושא חינוך, יחד עם שרת החינוך ובכירי המשרד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן