מסעודה מרכלת

כנסו-כנסו סוגרים שבוע עם ז’קלין מיוחד ל-מסעודה של כאן נעים

0
0

הזמר אייל גולן ואילנית לוי בתקופת מבחן. ז’קלין חושבת ש”תקופת מבחן” זה דבר שטוב אולי לראשי מועצה בסביון, או ללינדזי לוהן, אבל בטח לא לאנשים בסדר הגודל של ביבי נתניהו או בבר. בבר? ןלמה סלחה ז’קלין למומו, מומו? כנסו-כנסו
כנסו-כנסו סוגרים שבוע עם ז’קלין מיוחד ל-מסעודה של כאן נעים
כנסו-כנסו סוגרים שבוע עם ז’קלין מיוחד ל-מסעודה של כאן נעים

♦ נהיה לי לא נעים, אבל ממש ברמה של להרגיש סוטה קטנה ומופרעת שמציצה לתוך החיים העלובים או היפים של אחרים. נו, בסדר. אני יודעת, החיטוט הזה מהנה, בעיקר כשהוא נעשה בחיים של כאלה שנורא רוצים שיחטטו להם. ז’תומרת, הם יכולים להגיד שלא, סביר להניח, בעצם, שהם אומרים שלא. בעצם, אני חוזרת בי: הם אומרים שלא.

אז למה לעזאזל תגידו לי, לקראת כל קמפיין, דיסק, תוכנית טלוויזיה או משהו מעפן אחר שעומד לקפץ לנו מול הפרצוף ממילא, צצים בכל מקום אייטמים וראיונות מרגשים עם אותם כוכבים, ולמה לעזאזל הם עושים את הסטריפטיז האינטימי הזה מול כל עם ישראל, תוך ניגוב הדמעות ויבוב; “נמאס לי שכולם בוחנים אותי” או משהו צבוע אחר? זה היה עם הזוגיות במשבר של גלית גוטמן והצלם זיו קורן, שהתפרקה רגע לפניי העונה הגרועה של “הדוגמניות”, זה קרה בפרוץ הדיסק החדש של ריטה וזה קורה (יותר מדי פעמים) עכשיו, עם פרוץ הדיסק החדש של אייל גולן והתוכנית + קמפיינים של אשתו המעלפת, אילנית לוי.

אייל גולן

אחרי שהוא אמר מה שאמר בסרט שעשו לכבודו/איתו/עליו, אחרי האייטמים על הירושה, הנה מגיעה עוד כותרת מרגשת, הפעם מפי האישה שמספרת למגזין ’גו’: “היחסים שלי ושל אייל בתקופת מבחן. מבחן שבסופו נחליט אם להמשיך להיות יחד או להיפרד”.

ואני אומרת ברצינות, אילנית, כפרה, נשמה, את מהממת וגם הוא נחשב לסוג של הורס בקרב בנות מסיימות (עיוורות ככל הנראה), הקריירות שלכם חשובות, אבל למה למען השם אתם עושים את הסטריפטיז הזה? גם ז’קלין חושבת שכישרון לא תמיד מספיק, ולכן אני מוכנה לקדם את עצמי בכל מני דרכים נסתרות. אבל אני לפחות, מבטיחה אח”כ לא לבכות.

ובכלל, ז’לין לא מאמינה בתקופת מבחן – תקופת מבחן זה לאסירים משוחררים. וז’קלין אומרת, אם אישה מרגישה כמו אסיר משוחרר, לא יותר עדיף שתפסיק לאכול אוכל של כלא? אה? אה? זה היה מתוחכם, אה. ז’קלין נהיית נורא מבריקה כשהיא כותבת על צרות של אנשים יפים.

♦ כל המדינה התעסקה השבוע בבחירת סלבס ה-60, אייטם ה-60, נערת ה-60, שיר ה-60 וכל דבר שאפשר לסכם אחרי 60 שנות כחול לבן או משהו.

שזה די משעמם אם חושבים על זה, ז’ותמרת, עם כל הכבוד לזמרים אריק איינשטיין, שלמה ארצי והיציאה של אדם מהארון – לז’קלין, יש כמה שערוריות גדולות יותר בראש. ואם תשאלו אותי, הגבר של ה-60 הוא ביבי נתניהו.

ביבי נתניהו

שהוא גם חתיך, גם מבוסס מאוד כלכלית, גם חכם (התוכנית הכלכלית שלו היא דבר גאוני, אפילו שלסבתא שלי שגרה לא רחוק ממני, בקומה רביעית בעיר עפולה, אין כ”כ מה לאכול, אבל זו בעיה שלה. הייתה צריכה לעבוד ולחסוך. וחוץ מזה, סבא שלי, בבר, תמיד אמר שהיא נורא עצלנית.

כל-כך עצלנית עד שהיא אפילו לא טועמת את האוכל שהיא מבשלת לפני שהיא מגישה אותו לשולחן) וגם הסתבך פעם באיזו שערוריית מין, שזה כמעט כמו רוב לאו (ובכוונה אני לא אומרת כמו ההוא שהיה נשיא, או ההוא שהיה אלוף ושר בצבא) ו-פמלה אנדרסון עושים קלטת לוהטת.

רציתי להתקשר אליו ולהגיד לו: “ביבי, כפרה עליך, אני בטוח מצביע לך בבחירות הקרובות והנה, אפילו לפני בחרתי בך כגבר של המדינה.

תגיד, מה תגובתך?” אבל ביבי עסוק עם כל הפרשה של אולמרט וזה. האישה של שנות ה- 60, היא כמובן פנינה רוזנבלום.

פנינה רוזנבלום

רק שתדעו ז’קלין לא באמת חושבת ככה, אבל היא חושבת שאם היא סיפרה לכם שסבא שלה קראו אותו בבר, אין לה ברירה אלא להתמיד בסטריאוטיפ ולהגיד “פנינה רוזנבלום”.

♦ והנה אחת שמומחית בסקנדלים ובושות: לינדזי לוהן, שטעתה או לקחה שלא לומר גנבה, מעיל פרווה מאיזו בחורה שפגשה באחת המסיבות האלה, שז’קלין אף פעם לא מוזמנת אליהן. בכל מקרה, הבחורה העונה לשם מאשה, ראתה תמונה של לינדזי עם המעיל שלה הזדעזעה והרימה טלפון לבלונדה בדרישה; עשרת אלפים דולר על שימוש של שלושה שבועות במעיל שעולה 11 אלף דולר.

ז’קלין מציעה את המעיל המהמם שלה מ-“פוקס”, אין עליו שום חיה מתה, אבל הוא הורס לא פחות. פעם ז’קלין השתמשה בגרביים של חבר שלה לשעבר וזרקה אותם אחרי שהם נפרדו.

לינדזי לוהן

האקס בוי-פרנד ביקש אותן בחזרה, אבל ז’קלין אמרה לו שעם רגליים קטנות כמו שלו, הוא בכלל לא צריך גרביים. האקס לא הבין את הבדיחה.

זו, אגב, אחת הסיבות שז’קלין והאקס כבר לא אייטם – חוש ההומור שלו היה נחות. והרגליים הקטנות. ומה שסבא בבר אמר עליו, שהוא אפילו יותר טיפש ממה שהוא מכוער.

♦ מושיק, החתיך מסדרת הטלוויזיה ’הישרדות’, זה שאמרו עליו שהוא עושה משהו נעים ל-מרינה, אבל אח”כ אמרו שלא, נבחר גם לדגמן לאיזה קמפיין לא חשוב, וגם להיות ראש מועצת סביון. אז תגידו ראש המועצה הזמני, ותגידו שהקודם לו מת בנסיבות מפתיעות ולכן וכו’.

אבל גברים מסוקסים שמקבלים כזאת סמכות ועוד במקום כזה של אנשים נורא מסודרים שלא מזהים

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן