עיתונות | תקשורת המונים

כנס אתר סקופ – Scoop.co.il השנתי לעיתונאות אזרחית

0
0

הכנס השני במספר, היוצא לדרך (ביום רביעי, ה-14.5.08, בין השעות 16:00-21:00, בבית העיתונאים ע”ש נחום סוקולוב בעיר ת”א, רחוב קפלן 4, פינת אבן-גבירול) ואתם מוזמנים כמוני לקחת חלק בשינוי הנכון והמעודד גם אם בשלב זה הוא יותר פילוסופי.
כנס אתר סקופ -  Scoop.co.il השנתי לעיתונאות אזרחית
כנס אתר סקופ – Scoop.co.il השנתי לעיתונאות אזרחית

אתר הגולשים סקופ – Scoop.co.il המוגדר עיתונות האזרחית מצוי רק בצעדיו הראשונים, והוא בהחלט עפ”י כל הסימנים עתיד למלא תפקיד משמעותי במפת התקשורת הישראלית ירצו או לא – הכוונה לאלה שמתיימרים להיות אדוני האינטרנט בישראל, כנראה שהם בפאניקה – אחרת קשה להבין שזה יספיק למי שמתיימר להיות האתר של המדינה Ynet, לשלוח חיצים מורעלים לעברו לפני כחודש וחצי – במין ביקורת מתחסדת באמצעות והסתתרות מתחת לטיטולים של הבייבי החדש שלו “כלכליסט” דרך הכתבת החובבנית (בעיני) דורה קישינבסקי, יש המסבירים זאת במגמה של “וואי נט” לקנות כל אתר מצליח ואם לא ל”חנוק” כל יוזמה מבריקה כמו למשל של אתר “סקופ”.

בינתיים, אנשי סקופ מריחים את הקצה של ההצלחה. נכון, עוד ארוכה הדרך. יש בעיות לוגיסטיות, לארגן מידע אמין ומדויק אבל הדרך ברורה Scoop.co.il, בעריכתו של העיתונאי שי גולדן מחודש פברואר ש.ז, גורם למורת רוחם של “הגדולים” כמו Ynet – כלכליסט לאתר להמריא. זה כלל לא מעניין כיצד הוא עושה זאת.

אני איני מכיר אישית לא את גולדן מעולם לא נפגשנו ומעולם לא דיברנו זה עם זה ולמעט שיחת טלפון לתיאום שת”פ בין האתרים עם רכז הכתבים עומר צור, אין לי מושג מי אלה חוץ מן העובדה שאני (ממרומי גילי) מעריך כשרונות צעירים עולים. השבוע הונחה בפני הזמנה ל-“כנס סקופ השנתי לעיתונאות אזרחית”. מיד הבנתי, האתר הזה אם יתמיד, גם בימי רגיעה וגם בימי סערה, יצליח בסופו של דבר למורת רוחם של אלה ששופכים טונות של כסף לגרום לנו להציץ באתר שלהם.

רכז הכתבים עומר צור, סקופ

הכנס השני במספר, היוצא לדרך (ביום רביעי, ה-14.5.08, בין השעות 16:00-21:00, בבית העיתונאים ע”ש נחום סוקולוב בעיר ת”א, רחוב קפלן 4, פינת אבן-גבירול) ואתם מוזמנים כמוני לקחת חלק בשינוי הנכון והמעודד גם אם בשלב זה הוא יותר פילוסופי.

אברי גלעד ובכירי העיתונות בארץ, מבטיחים מארגני הכנס ישוחחו איתכם על משמעות העשייה העיתונאית האזרחית.

עוד נשמע דברים, מפי: גידי וייץ, עיתונאי ותחקירן ותיק של עיתון הארץ. שיספר על עבודתו ועל תחקיריו. דדי מרקוביץ, עורך המקומון כל הזמן ירושלים, יספר על חשיבות החדשות במרחב הלוקאלי. שרון חזן, כתב חדשות הוט בעיר תל אביב – יספר על אומנות הצילום בוידיאו ועורך ראשי של האתר שי גולדן – על סקופ 2.0 פיתוחים ותוכניות.

יחתום בדברים מרתקים שהיו לצנינים בעיני כתבת “כלכליסט” הד”ר צבי רייך מהמחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן גוריון, שזכה בפרס האגודה הבינלאומית לתקשורת ‭ ,ICA)‬על מחקר שעוסק באתר “סקופ-Scoop.co.il.

_____________

הכותב משה נעים, הינו עורך כאן נעים הפורטל האזורי של אמצע המדינה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן