מסעודה מרכלת

ז’קלין כידון של סקופ עם מסעודה של כאן נעים מרכלות על כל העולם

0
0

מה העניין עם איציק זוהר, אה? איך זה שהוא לוקח את בר רפאלי לפרמיירה של סקורסזי בזמן שז’קלין תקועה עם ג’ורג’ קלוני ועם שומר הראש של גל גדות כשהדוגמנית נעמי קמפבל מרביצה לשוטרים? לא יותר פשוט לחטוף צירי לידה? ♦ מי זו המנקה החדשה של אילנית לוי?!
ז’קלין כידון של סקופ עם מסעודה של כאן נעים מרכלות על כל העולם
ז’קלין כידון של סקופ עם מסעודה של כאן נעים מרכלות על כל העולם

מישהו יכול להסביר לז’קלין כידון של סקופ ולמסעודה של כאן נעים הרכלניות – פעם אחת ולתמיד למה כל הבחורות מגיעות בסוף, בדרך כלשהי, לאיציק זוהר? לא, באמת – מה יש באיש הזה שמפיל את כל נשות ישראל ועוד השוות שבהן? ולא שיש לי משהו חלילה נגד הכדורגלן/פרשן/דוגמן הזה. שמעתי שפעם הוא היה שחקן כדורגל ממש מוצלח, ואפילו היום, עם ההופעות הכה מוקפדות שלא לומר מופרזות, עד שיש להודות שלא הייתי רוצה גבר שיריב איתי על קרם הלחות או מי יתפוס את הסייל הקרוב בזארה (אני יודעת, הוא לא קונה בזארה).

יש לציין, הוא בעל מראה מצודד. אם אפשר לומר “מצודד” על גבר. אבל עד כדי כך בנות? אין עוד גברים בישראל? שבוע שעבר דווח על פילרטוט או הצמדות או דייט או הכחשה של דייט למרות המציאות, עם ויקה פינקלשטיין מהסדרה הישרדות, וממש השבוע משהו חדש. ולא סתם חדש, אלא מז’אנר הבנות האיכותיות, אלה שיש להן שכל בקודקוד.

טלי מורנו

“איציק זוהר”

♦ אני מדברת על טלי מורנו, מגישת חדשות ב-ערוץ 10, שעשתה קצת רעש עם הנישואים והפרידה שלה מבעלה הצלם גדי אפריט. השבוע, מדווח העלוקה מ’ידיעות אחרונות’, כי מורנו וזוהר נפגשו באיזה בר אופנתי, כזה עם מוסיקה רועשת והרבה אלכוהול, ועשו קולות של – הנה מתחיל כאן משהו.

כלומר; הדיווח המקורי מעדכן שמדובר בהיצמדות תוך ריקוד לאורך כל הערב ממש. ז’קלין רוצה לדעת: מה הסוד של זוהר והאם זה מידבק? כלומר, האם קיים סיכוי שתפגוש בחבר המעלף שלי ותסביר לו איך להתנהג לאישה? לא שהוא זקוק לזה. ובעצם, כל גבר זקוק לקורס ריענון מדי פעם.

♦ מסעודה נסערת במהלך צילומי הקמפיין של אופנת KOOI התקשרה אילנית לוי, פעמים רבות לאמא שלה והקריאה לה רשימה ארוכה של דברים שיש לנקות.

ככשאלו אותה בהשתהות האם אמא שלה היא המנקה שלה, היא צחקה והסבירה שיש לה מנקה חדשה ובגלל הצילומים, היא ביקשה מאמא שלה שתשגיח על העוזרת – תתן לה הוראות ותוודא שהיא מנקה כמו שצריך… מסעודה, מוכנה להתנדב למה להטריד את אמא

דנה אינטרנשיונל

♦ מסעודה קלטה בזווית העין את דנה אינטרנשיונל, הדיווה הישראלית הכי אורגינאלית שיש לנו, נפשה לה בעיר אילת ובערך אחרי חצי יום חפצה בבגד ים חדש. רצוי מנומר. שלא לומר- חייתי.

קפצה הדנה אל חנות בגדי הים “גליק” שעל הטיילת הלוהטת והסעירה את כל החנות; העמידה המלכה לצידה שתי מוכרות שהעבירו לה לפי בקשתה בגדי ים מסוגים שונים דרך דלת חדר ההלבשה והגיחה למסעות השווצה אל מול הראי אחרי כל מדידה.

בסופו של דבר החליטה דנה שהיא הולכת על בגד ים מנומר המעוצב בצורה של גיטרה- והסיכום להלן; נשיקות לכל מוכרת, נפנוף שקיות והרבה גלאם. וכן, בגד הים שלה הוא במידה של דוגמנית, לא פחות.

הילה נחשון

♦ שמעו סיפור; הילה נחשון, הבלונדינית המהממת שהתגרשה לא כל-כך מזמן מהכדורגלן אסי דומב, שהוא עוד כדורגלן הורס שתפס מישהי לגמרי שווה ודומה באופן מפליא לאשתו הראשונה, גם אם צבועה בצבעים שונים, ילדה את בתה הראשונה בלידה טבעית, לאחר צירים ארוכים וכואבים (תגידו, אלה שמדווחים על צירים – יש צירים לא כואבים? לא ברצינות, כי אם יש, אני עושה ילדים עכ-שיו!).

יונתן כהן, האב המאושר והשווה מאוד מאוד נכח בלידה והתרגש עמוקות. גברים רגישים עושים לז’קלין נעים בבטן.

ז’קלין לא מבינה למה לא מפרגנים לדוגמנית בר רפאלי המהממת נורא? כאילו, ברור; היא לא עשתה צבא ואפילו לכלכה פה ושם על המדינה, ז’תומרת לא ממש ליכלכה אלא בעיקר ייצגה את עצמה ולא את דגל המדינה.

♦ זה בהחלט מקומם, אבל תראו לי עוד אישה שתקבל הזמנה לצעוד עם ליאונרדו דיקפריו בפרמיירה של התיעודי החדש של מרטין סקורסזי על הרוליניג סטונס ולא תחזיק מעצמה קצת מורמת מעם?

לא יודעת, רגש קל של קנאה עבר בז’קלין כשהבנתי שהשניים נופפו לכל המעריצים וצעדו שם יד ביד. בחייאת עליך, ברו’ש, תביאי חתימה מליאו, אומרים עליי שאני מזכירה את ג’יזל.

ג’ורג’ קלוני

♦ ואם כבר עברנו מעבר לים, תראו כמה דברים קרו עם ג’ורג’ קלוני (הגבר ההורס עליי אדמות בעולם כולו) בשבוע אחד. מצד אחד הוא קיבל מ-בראד פיט (מספר שלוש ברשימה של ז’קלין) ו-אנג’לינה ג’ולי בקשה להיות סנדק לתאומים שצפויים להיוולד לשניים ממש בקרוב.

קלוני, השיב ב”כן, כן, כן”. לפחות כך מדווח האתר ניוז 24. אבל חכו, מצד אחד ענייני תינוקות וטוב לב, מצד שני – שרה לארסון, החברה של קלוני שהיא ממש במקרה רקדנ

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן