אור עקיבא | Or Akiva

בעיר אור עקיבא הציתו אלמונים את מועדון הקשישים בשכ’ בן גוריון

0
0

שמחה יוסיפוב, ראש עיריית אור עקיבא: “תופעה זו מצטרפת למעשי האלימות נגד קשישים ברחבי הארץ שיש להוקיע אותה. נראה, כי יד זדונית ביקשה לחבל במלאכת העשייה הפורה בעיר”.
בעיר אור עקיבא הציתו אלמונים את מועדון הקשישים בשכ’ בן גוריון
בעיר אור עקיבא הציתו אלמונים את מועדון הקשישים בשכ’ בן גוריון

עצב, כעס ותסכול רב נגרמו לעשרות קשישים בעיר אור עקיבא לאחר שאלמונים הציתו בסוף השבוע את מועדונם בשכונת בן גוריון אשר רק לאחרונה הסתיימה מלאכת השיפוץ בו. במסגרת השיפוץ שנעשה על ידי מחלקת הרווחה הוצבה גם טלוויזיה חדישה ומערכת לקליטה של ערוצי לווין וכן שורה של אמצעים שנועדו לרווחתם של באי המקום. במועדון שנחשב לפעיל במיוחד מתנהלת פעילות ענפה. ההצתה השביתה לחלוטין את הפעילות במקום.

“מדובר באירוע חמור שבוצע על ידי בני עוולה שגרמו במזיד להצתת מועדון שמשרת את האוכלוסייה הקשישה בשכונה” – אמר שמחה יוסיפוב, ראש עיריית אור עקיבא.

יוסיפוב, הוסיף, כי; “תופעה זו מצטרפת למעשי האלימות נגד קשישים ברחבי הארץ שיש להוקיע אותה. נראה, כי יד זדונית ביקשה לחבל במלאכת העשייה הפורה בעיר. אנו נעשה הכל כדי למצוא את האחראים למעשה, על מנת למצות עמו את הדין. במקביל, הוראתי לכל הנוגעים בדבר לפעול במלוא הקצב על מנת לשקם את המבנה מוקדם ככל האפשר”.

שמחה יוסיפוב

עיריית אור עקיבא, הגישה תלונה במשטרה. ראש העיר פנה למפקד משטרת חדרה בדרישה לא לחסוך כל מאמץ חקירתי ומודיעיני על מנת ללכוד את המציתים וטפל בהם במלוא החומרה.

“אור עקיבא עשתה זינוק בחינוך, בתרבות, באיכות החיים ובטיפול בקשישים אסור לעבור לסדר כנגד מי שמבקש להפר את השקט בעיר ולפגוע בפעילות קהילתית ברוכה” – אמר יוסיפוב וסיכם; “מי שפוגע היום ברכוש ציבורי עלול מחר לפגוע בבני אדם צריך לעצור אותו ויפה שעה אחת קודם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן