אור עקיבא | Or Akiva

עיריית אור עקיבא מבקשת להפסיק את פעילות החשב המלווה

0
0

זאת לאחר שהגיעה לאיזון תקציבי • מאז שנבחר שמחה יוסיפוב לתפקידו כראש העיר הוא פעל לטיפול אינטנסיבי בחובותיה של העיר • יוסיפוב; אני מניח שימצא פתרון לבקשתנו ולא יהיה צורך בהגשת עתירה לבג”צ”
עיריית אור עקיבא מבקשת להפסיק את פעילות החשב המלווה
עיריית אור עקיבא מבקשת להפסיק את פעילות החשב המלווה

עיריית אור עקיבא מבקשת להפסיק את פעילות החשב המלווה זאת לאחר שמחקה גירעון והיום היא מאוזנת, מתנהלת בצורה ראויה ואף רשמה עודף בתקציב 2007.

“לשמחתי, היום אור עקיבא נמצאת במצב שאנו יכולים לתת יותר משאבים לחינוך, תרבות, ספורט, לטיפוח חזות פני העיר ושורה של נושאים שיקדמו את העיר” אומר שמחה יוסיפוב.

שמחה יוסיפוב

“בישראל ישנם עיריות רבות שמצויות בגירעון ואינן מלוות בחשב מטעם משרד הפנים. אין כל סיבה שעירייה בישראל שהגיעה לאיזון תקציבי ואף סיימה בעודף תמשיך לקבל שירותים מחשב מלווה.

יש לנו כבוד לחשב המלווה שפעל בעיר. יחד עם זאת פעילותו מיותרת ומהווה בזבוז משווע של כספי ציבור שמסרבלות את העבודה העירונית ואת מתן השירות לתושבים” – הלין ראש העיר.

שמחה יוסיפוב, הוסיף, כי; “פנה לשר הפנים, מאיר שיטרית בבקשה לטפל מיידית בנושא; “אני מניח שימצא פיתרון לבקשתנו ולא יהיה צורך בהגשת עתירה לבג”צ”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן