בנימינה | גבעת עדה

בנימינה: ראש הממשלה לימד את תלמידי כיתה ג’ בבית הספר אשכולות

0
0

אהוד אולמרט: “בשבילי הביקור הזה מרגש מאוד, אני מרגיש היום שבאתי הביתה, באתי למקום שממנו יצאתי. אין לכם מושג איזה התרגשות אני חש וכמה זיכרונות עולים בי כעת, הניחוח של המקום הזה מזכיר לי את הילדות”.
בנימינה: ראש הממשלה לימד את תלמידי כיתה ג’ בבית הספר אשכולות
בנימינה: ראש הממשלה לימד את תלמידי כיתה ג’ בבית הספר אשכולות

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, הגיע הבוקר (שלישי) ללמד תלמידי כיתה ג’ בבנימינה, בבית הספר “אשכולות”, שבו למד הוא עצמו. ראש הממשלה הגיע לבית הספר במסגרת פרויקט לציון 59 שנים לכנסת ישראל שבו יצאו חברי כנסת ללמד בבתי ספר ברחבי הארץ.

בכניסה לכיתה אמר ראש הממשלה: “מאוד מרגש אותי להיות כאן היום, כי אני זוכר את היום הראשון שהלכתי ללמוד בכיתה א’ בבית הספר הזה בדיוק”.

ראש הממשלה שוחח עם הילדים על כנסת ישראל, על חבריה ועל דרך פעולתה.

לשאלת אחד הילדים מה הוא החוק החשוב ביותר לדעתו, ענה ראש הממשלה, כי: “חוק השבות הגשים את החלום והעיקרון של היהודים לגבי ארץ ישראל ולכן לדעתי הוא החוק המרכזי ביותר מבחינת קיומה של המדינה”.

לאחר כשעה של שיעור שכלל גם שאלות ותשובות, נפגש אולמרט עם מורי בית הספר ועם חברי ילדות שלמדו איתו בבית הספר היסודי והתיכון.

בתום הביקור אמר ראש הממשלה אהוד אולמרט: “בשבילי הביקור הזה מרגש מאוד, אני מרגיש היום שבאתי הביתה, באתי למקום שממנו יצאתי. אין לכם מושג איזה התרגשות אני חש וכמה זיכרונות עולים בי כעת, הניחוח של המקום הזה מזכיר לי את הילדות”.

אהרן זבידה, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך העניק למורה אולמרט ציון 10

אהרן זבידה, מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך שליווה את ראש הממשלה בביקורו בביה”ס אמר ל”מורה” אהוד אולמרט בסיום השיעור, כי החליט להעניק לו ציון 10 עבור השיעור שנתן, משום שהוא השכיל לפתוח את השיעור בצורה בהירה ומקצועית, לשאול שאלות חקר את התלמידים, לשתף כל אחד ואחד מהם ולעודד אותם לחשיבה ביקורתית.

זבידה, הוסיף, כי ניכר ש”המורה” אהוד אולמרט, שבעבר הרחוק שימש כמורה בביה”ס בישוב אלונה, נהנה מאד מן השיעור ודילג בקלילות ממקום למקום כדי להיות קשוב לכל תלמיד.

אריה זיתוני ראש מועצת בנימינה, אמר, כי בחלוף השנים מאז תקופת לימודיו של אולמרט כתלמיד ביישוב, התפתח המקום ונבנה בית ספר נוסף.

בסיום אמר מנהל המחוז, כי ישמח מאד לקלוט את ראש הממשלה כמורה במערכת החינוך הישראלית.

■ צולם ע”י לע”מ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן