מסעודה מרכלת

מנחה הטלוויזיה עודד מנשה מתרגל אבהות במרכז הרפואי הלל יפה חדרה

0
0

עודד מנשה והמשתתפים התרגשו לשמוע, כי אחד מהאבות שהשתתפו בסיור היה בעצמו פג שנולד בהלל יפה לפני 25 שנה וכעת הוא ואישתו עומדים ללדת את בנם במקום בו נולד האב.
מנחה הטלוויזיה עודד מנשה מתרגל אבהות במרכז הרפואי הלל יפה חדרה
מנחה הטלוויזיה עודד מנשה מתרגל אבהות במרכז הרפואי הלל יפה חדרה

במסגרת צילומים לטלוויזיה הגיע השחקן ומנחה הטלוויזיה עודד מנשה, המצפה בקרוב מאוד להולדת צאצאו הראשון, מרעייתו המנחה עדן הראל, לסיור בחדרי הלידה של המרכז הרפואי הלל יפה בעיר חדרה.

במסגרת הסיור ניסה עודד, בדומה לעוד כמה זוגות הורים שהשתתפו בסיור, ללמוד מהצוות הרפואי והסיעודי של אגף האמהות איך מסתדרים עם הגעתו של יצור מופלא וחדש לעולם.

עודד והמשתתפים התרגשו לשמוע, כי אחד מהאבות שהשתתפו בסיור היה בעצמו פג שנולד במרכז הרפואי “הלל יפה” לפני 25 שנה וכעת הוא ואישתו עומדים ללדת את בנם במקום בו נולד… האב.

בתמונות שצילמה דפנה נבו דוברת “הלל יפה”, נראה בתמונת התקציר: עודד זוכה לשיעור בטיפול בתינוק מאחות אחראית יחידת יילודים הוותיקה איבון איבגי.

בתמונה מספר 2, כאן למעלה משמאל: ד”ר חיים דוד, אחראי חדר לידה וד”ר שמואל יורמן, מנהל מחלקת יילודים ופגים, מלמדים את עודד איך רצוי להחזיק תינוק.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן