ארץ ישראל

כפר יונה והישוב פרדסיה לא בישובים שיאוחדו – עמק חפר עם לב השרון יאוחדו

0
0

ראש מועצת פרדסיה, יצחק ימיני, מרוצה מההחלטה להשאיר את פרדסיה עצמאית; “אני לא מופתע מההחלטה ואני שמח שמאמצינו הוכתרו בהצלחה • חבר מועצת כפר יונה ומתומכי האיחוד אבישי ברעם; “לטעמי, שמחתו של מר ימיני מוקדמת מדי ומנוגדת למהלך שהוא מחויב המציאות.
כפר יונה והישוב פרדסיה לא בישובים שיאוחדו - עמק חפר עם לב השרון יאוחדו
כפר יונה והישוב פרדסיה לא בישובים שיאוחדו – עמק חפר עם לב השרון יאוחדו

הודעת מאיר שטרית שר הפנים במסיבת עיתונאים, לפיה כפר יונה והישוב פרדסיה, לא יאוחדו התקבלה קצת בהפתעה בישובי השרון. זאת לאור העובדה, כי עוד ב-2003, החליט שר הפנים דאז אברהם פורז על איחוד כפר יונה והישוב פרדסיה, ולאור השינוי במצב החוקי שמאפשר איחוד ע”י החלטת השר וללא צורך בהליכי חקיקה.

כזכור, החלטת איחוד כפר יונה והישוב פרדסיה מ-2003, נפלה למעשה ב”זכות”, מגבלה חוקית.

ישובים נוספים שיאוחדו באזור, הם; כפר סבא עם הוד השרון, הרצליה עם רמת השרון, מועצת חוף השרון עם מועצת דרום השרון כך גם עמק חפר עם לב השרון. כמו כן, יאוחדו הערים רמלה עם לוד העיר רחובות עם העיר נס ציונה ועוד.

יצחק ימיני, ראש מועצת פרדסיה, קיבל בסיפוק את ההחלטה להשאיר את פרדסיה עצמאית ואמר בתגובה; “אני לא מופתע מההחלטה ואני שמח שמאמצינו הוכתרו בהצלחה. שר הפנים הנוכחי מאיר שטרית הוא איש שהגיע מהשלטון המקומי ויודע לזהות רשויות טובות ומשגשגות ולתגמל אותן…”.

מתברר, הוסיף ימיני, כי; שיש שכר למדיניות של ניהול מאוזן ומצטיין ולמדיניות של שקיפות ואחריות המזכה אותנו בפרסים מדי שנה. לא בכדי אנו מדורגים ברשימת עשר הרשויות האיכותיות בישראל, ואנו נמשיך כמובן במדיניות זו גם בעתיד”.

כפר יונה – פרדסיה: אאוט

חבר מועצת כפר יונה ומתומכי האיחוד אבישי ברעם; “לטעמי, שמחתו של מר ימיני מוקדמת מדי ומנוגדת למהלך שהוא מחויב המציאות. אינני בטוח שרק שיקולים מקצועיים ורק מאמציו של מר ימיני מנעו את האיחוד. הרי את כפר סבא ו-הוד השרון מאחדים אז את פרדסיה והישוב כפר יונה, לא? מאידך, טוב שנתקבלה ההחלטה והספקות הוסרו לפחות זמנית.

“עתה נותר רק לחכות מה ואיך יתפתח בשני הישובים ב-10 השנים הבאות…” – מסכם חבר המועצה ברעם ומוסיף; “מתוך ידיעה ברורה שהאיחוד הזה בוא יבוא, אלא שהוא רק יהיה הרבה יותר מסובך, ו-פרדסיה תגיע אליו מעמדה פחות נוחה מזו של היום”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן