עיתונות | תקשורת המונים

עיתון פילון עיתון המיתולוגי לילדים חוזר בעריכתו של איטו אבירם אחרי 15 שנה

0
0

פילון החדש, מופיע בעריכתו של איטו אבירם ובכיכובם של טובי המאיירים אבי עופר, אורן סומך עדי גבאי לב והיוצרים לילדים, כמו; יהודה אטלס, אורי פינק, עדי גבאי לב, אבי עופר, ורבים נוספים וטובים.
עיתון פילון עיתון המיתולוגי לילדים חוזר בעריכתו של איטו אבירם אחרי 15 שנה
עיתון פילון עיתון המיתולוגי לילדים חוזר בעריכתו של איטו אבירם אחרי 15 שנה

פילון העיתון המיתולוגי לילדים שנולד לפני 31 שנה חוזר כעת בגדול ובגרסה החדשה בעריכתו של איטו אבירם, זאת לאחר כ-15 שנה של היעדרות וזאת באמצעות בית “ציבלין הוצאה לאור”, החטיבה המו”לית של “ציבלין תקשורת צעירים”, מחזיר את עיתון הילדים האהוב והנוסטלגי, ובגדול.

“פילון”, דו השבועון המיתולוגי לילדים, יצא לראשונה בשנת 1976, על ידי סופרת הילדים נירה הראל, ונחשב בזמנו כעיתון איכותי ומתווה דרך, ההולך בקו עצמאי וחדשני, ומהווה כלי ראשון וייחודי לילדים בגילאי 3-8.

התכנים האיכותיים, האיורים המופלאים, טובי הכותבים והעורכים והאווירה הקסומה האופפת את הגיליון, כל אלה חזרו במעטפת חדשה, המשכילה לשמר את הקסם הישן, ולהפוך את עיתון “פילון” למוצר חדש-ישן, ייחודי ומרתק.

לדברי משווקי העיתון מהגיליון הראשון של “פילון” (שנמכר ב-80 אלף עותקים, הפך לעיתון הילדים הנפוץ ביותר בישראל וזכה לתגובות נדירות ונלהבות בקרב הציבור), היה ברור ש”פילון” הולך להיות הצלחה שיווקית גדולה! היתרון של פילון טמון בהקניית הרגלים של קריאה ספרותית לגיל הרך, בדרך מעניינת, משעשעת וערכית.

“פילון” החדש, מופיע בעריכתו של איטו אבירם ובכיכובם של טובי המאיירים אבי עופר, אורן סומך עדי גבאי לב והיוצרים לילדים, כמו; יהודה אטלס, אורי פינק, עדי גבאי לב, אבי עופר, ורבים נוספים וטובים.

מחיר גיליון: 29.90 שקלים, עלות מנוי לחודש: 49.90 שקלים, מועדי יציאה: בכל יום ראשון לסירוגין, בתחילת ובאמצע החודש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן