סקס | Sex

דורקס Durex מחלקת אלפי קונדומים בחודש המודעות לאיידס

0
0

בשיתוף פעולה עם משרד הבריאות ונציגי התאחדות הסטודנטים לרפואה מחולקים הקונדומים בקניונים ומרכזי בילוי ברחבי הארץ • המטרה: להגביר את המודעות לאיידס ולמחלות מין
דורקס Durex מחלקת אלפי קונדומים בחודש המודעות לאיידס
דורקס Durex מחלקת אלפי קונדומים בחודש המודעות לאיידס

לרגל יום האיידס הבינלאומי וחודש המודעות למחלה תרמה חברת ניאופרם, נציגת (Durex) דורקס בישראל, אלפי קונדומים – במסגרת הפעילות להגדלת המודעות לאיידס ולמחלות מין אחרות.

במספר מתחמים גדולים של בתי קולנוע, כמו הסינמה סיטי בגלילות, בעיר רעננה, במרכז עזריאלי, בקריות, במתחם חיפה ובעיר באר שבע – חולקו אלפי קונדומים של דורקס ביחד עם גלויות של משרד הבריאות ובהן תזכורת לציבור בדבר הצורך להיבדק, וקו טלפון לייעוץ.

בשיתוף פעולה עם נציגי התאחדות הסטודנטים לרפואה מחולקים במהלך השבוע אלפי קונדומים של דורקס, חומרי הסברה וסרטים אדומים – בקניונים ובמרכזי בילוי ותחבורה ברחבי הארץ. בנוסף, יחלקו דיילי דורקס אלפי קונדומים במכללה הבינתחומית בעיר הרצליה, במכללה למינהל בעיר ראשל”צ ובמכללה האקדמית תל אביב–יפו.

בנוסף, במהלך חודש דצמבר יחולקו לתלמידי ט’-י”ב בעיר כרמיאל מאות קונדומים של דורקס, תרומת ניאופרם, במסגרת הפעילויות שיזמה מועצת הנוער העירונית להעלאת המודעות למחלת איידס.

אגב, מסקר בינלאומי שנערך לא מכבר, וכלל את ישראל, עולה, כי המודעות בקרב צעירים בישראל למחלות מין הינה מהנמוכות בעולם המערבי. תוצאות הסקר מחזקות את הצורך בפעילות כגון זו שמקיימת דורקס – להגברת המודעות בקרב הצעירים בישראל.

דורקס Durex, הינה חברת הקונדומים הוותיקה והגדולה ביותר בעולם. קונדומי דורקס נמכרים ב- 150 מדינות, והינם הנמכרים ביותר גם בישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן