אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: השר יעקב אדרי יזכה לקבל תואר אזרח כבוד של העיר

0
0

ראש העיר, שמחה יוסיפוב: אדרי, לשר הקליטה והעלייה ולשר האחראי על פיתוח הנגב והגליל, הוא דוגמא ומופת וסמל של אור עקיבא, כולנו גאים בו והוא בהחלט ראוי לתואר זה
אור עקיבא: השר יעקב אדרי יזכה לקבל תואר אזרח כבוד של העיר
אור עקיבא: השר יעקב אדרי יזכה לקבל תואר אזרח כבוד של העיר

חברי מועצת העיר אור עקיבא, החליטו בישיבתם האחרונה, פה אחד, להעניק אות יקיר העיר לשר לקליטת עלייה ולשר לפיתוח הנגב והגליל, יעקב אדרי, על פעילותו הציבורית המתמשכת ועל תרומה משמעותית לחיי העיר, להתפתחותה ולשגשוגה של הקהילה בכל תחומי החיים והיצירה.

“אדרי, מהווה סמל ומופת באישיותו ומשמש דוגמא ומופת לעיר אור עקיבא. כל התושבים מצדיעים ליעקב אדרי על פעילותו הנמרצת, עשייתו ללא לאות ותרומתו המתמשכת, למען איכות חיי התושבים בעיר והפיכתה של אור עקיבא לעיר מובילה בישראל, הנושאת בכבוד בתואר “עיר עם חינוך, תרבות איכות חיים”.

הדרך שסלל לנו יעקב אדרי מציבה בפנינו אתגרים רבים, שכולם מיועדים למען תושבי העיר וילדיה. גם כפרלמנטר בכנסת וגם כשר הוא מביא כבוד לאור עקיבא. כולנו גאים בו ועל כך תודתנו והוקרתנו בבואנו להעניק לו את אות כבוד יקיר העיר” – אמר ראש העיר שמחה יוסיפוב בעקבות ההחלטה למתן האות.

התואר המכובד, יינתן לשר אדרי במהלך אירועי שנות ה-60 למדינה שיתקיימו בעיר.

יעקב אדרי נולד במרוקו, ועלה לארץ בשנת 1959. הוא מתגורר בעיר אור עקיבא, נשוי ואב לשניים.

בצה”ל שירת בחיל הים, ולימודיו האקדמאיים כוללים תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני במנהל ציבורי, שניהם מאוניברסיטת חיפה.

עם סיום שירותו הצבאי בחיל הים שמש כמדריך חברתי, מנהל מתנ”ס, ולאחר מכן, כיהן שנים רבות כראש עיריית אור עקיבא.

ראש העיר, שמחה יוסיפוב; לתת ליעקב את הכבוד הראוי לו

בעקבות הישגיו המוניציפאליים בתחום החינוך, החברה והתעשייה נבחר כ”איש השנה” ב-2002 מטעם עיתון מעריב.

ב-2003 נבחר אדרי לכנסת ה-16 מטעם הליכוד, ושימש בממשלתו של שרון סגן השר לביטחון פנים. היה חבר בוועדה לענייני ביקורת המדינה, בועדת העליה והקליטה ובוועדה למאבק בסמים ובאלכוהול.

בעת הקמת מפלגת קדימה פרש מהליכוד, והלך למפלגתו החדשה של שרון – קדימה. לקראת בחירות 2006 לאחר התפטרות שרי הליכוד מתפקידיהם, מונה לתפקיד שר הבריאות.

בממשלה ה-31, עם בחירתו של אהוד אולמרט לראש ממשלה, מונה אדרי לשר המקשר בין הממשלה לכנסת. בחודש יולי 2007, בעקבות סבב תיקים, מונה לשר הקליטה והעלייה ולשר האחראי על פיתוח הנגב והגליל.

הטקס כאמור יערך במסגרת חגיגות 60 שנה למדינת ישראל שיערכו בעיר אור עקיבא; “יהיה זה יום חגיגי עבור כולנו ואנו נעשה הכל על מנת שרוב תושבי אור עקיבא יזכו להשתתף בטקס על מנת לתת ליעקב את הכבוד הראוי לו” – אמר ראש העיר שמחה יוסיפוב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן