מופעים

תיאטרון פלייבק – משחק מהחיים; מעניק 24 שעות של אחווה עולמית

0
0

במשך 24 שעות ברציפות, יציינו ביום ראשון הקרוב ה-18/11 מאות קבוצות תיאטרון פלייבק ברחבי העולם את ’יום האחווה הבינלאומי’ • פלייבק: צורה מקורית של תיאטרון סיפורי חיים. אנשים מהקהל מספרים סיפורים אישים מחייהם ובוחרים את השחקנים שיציגו את סיפורם.
תיאטרון פלייבק - משחק מהחיים; מעניק 24 שעות של אחווה עולמית
תיאטרון פלייבק – משחק מהחיים; מעניק 24 שעות של אחווה עולמית

יום האחווה הבינלאומי, יצוין ב-18 בנובמבר ברחבי העולם. ומטרתו לעודד ולקדם אחווה אנושית, אדיבות ונדיבות לב. בישראל, יצוין “יום האחווה” ע”י תיאטרון פלייבק – משחק מהחיים וזאת כחלק ממופע עולמי של תיאטרונות פלייבק במופע החובק 6 יבשות ושלושים מדינות, המופע יימשך ברצף לאורך כל שעות היממה, בכל שעה ביבשת אחרת מסביב לעולם.

אביבה אפל, מנהלת תיאטרון פלייבק משחק מהחיים ונשיאת פלייבק העולמי מציינת “מטרת היום הזה, היא לרתום את כוחו של תיאטרון הפלייבק על מנת לאחד אנשים וקהילות מכל העולם סביב אירוע עם עניין משותף, לתת קול לאנשים שונים ולכבד את חוויותיהם האישיות והאנושיות בכל מקום באשר הם”.

“ב-17-18 בנובמבר “תיאטרון פלייבק – משחק מהחיים” מזמין את כולם להשתתף בחוויה ייחודית ומיוחדת ולהביא לבמה ספורים על אחווה, טוב לב, מעשים שעשינו או נעשו עבורנו, וגם רגעים מפתיעים שבהם החיים השתנו לטובה והחזירו את האמונה שאפשר גם אחרת, שיש גם טוב בעולם המסוכסך שבו אנו חיים” .

■ מה זה תיאטרון פלייבק?

תיאטרון פלייבק, הוא צורה מקורית של תיאטרון סיפורי חיים. אנשים מהקהל מספרים סיפורים אישים מחייהם ובוחרים את השחקנים שיציגו את סיפורם. השחקנים מאלתרים סצנות ודימויים לפי הסיפורים, תמיד מתוך רגישות וכבוד ובאופן הכי נאמן והכי יצרתי שהם יכולים.

■ המופעים בישראל;

• ב- 17/11/07 תיאטרון הסמטה רחוב מזל דגים 8, יפו בשעה 21:00.

• ב- 18/11/07 ב”בית תמי” רחוב שנקין תל אביב בשעה 20:30.

■ לאתר “פלייבק ישראל – משחק מהחיים” לחצו כאן, בקישור Playback

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן