ספרים | סופרים | משוררים

חברת הקוסמטיקה מארי קור Pur Environnement מציעה לך ירוק בפנים

0
0

מדובר בפטנט חדש וירוק: קרם פנים העשוי מרכיבים טבעיים בלבד ■ המוצר מכיל מסנני קרינה ■ אריזתו מיוצרת למעשה מחומרים ממוחזרים ■ מנכ”ל מעבדות ג’יג’י; הגיע הזמן שלהגדרה ’מוצר ירוק’ תהיה משמעות אמיתית
חברת הקוסמטיקה מארי קור Pur Environnement מציעה לך ירוק בפנים
חברת הקוסמטיקה מארי קור Pur Environnement מציעה לך ירוק בפנים

חברת הקוסמטיקה “מארי קור” הינה החברה הראשונה מבין החברות הקוסמטיקה לשוק המקצועי, אשר לוקחת את האחריות הסביבתית צעד קדימה. מוצר חדש וירוק של “מארי קור” בשם; Pur Environnement, מופץ בימים אלו למכוני היופי השונים, כאשר המיוחד במוצר הוא שהאריזה והקרטון העוטף אותה עשויים מחומרים ממוחזרים ולא מפלסטיק, או זכוכית, כפי שמקובל בתעשיית הקוסמטיקה.

לדברי רון לנדאו, מנכ”ל “מעבדות ג’יג’י” יבואנית מארי קור; “הגיע הזמן שלהגדרה ’מוצר ירוק’ תהיה משמעות אמיתית והוא יחייב בחקיקה חברות קוסמטיקה לאחריות סביבתית מלאה.

מוצר טיפוח שלא נוסה על בעלי חיים, אך האריזה שלו והקרטון תורמים להרס האקולוגי – הוא מוצר חצי ירוק. אנו גאים להביא את הבשורה הזו לשוק הקוסמטיקה ומקווים שחברות נוספות יחליטו להיות שותפות לחזון שלנו”.

גם התכשיר עצמו, הוא פיתוח מהפכני שהחברה אף רשמה עליו פטנט. בשונה מכל המוצרים שהכרנו עד היום בקטגוריית הקוסמטיקה הטבעית, החידוש הוא בכך, כי לראשונה, המוצר מכיל מסנני קרינה שאף הם מופקים מחומרים טבעיים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן