מסעודה מרכלת

ערוץ אגו יאתר את נערת אגו 2008

0
0

לאודישנים הגיעו בין השאר אקסית של צביקה פיק, שוטרת שב”ס, קונדיטורית, סטודנטיות למשפט, יועצת מס, אחת מפליטות “הדוגמניות” ועוד ■ התחרות תחל בחודש ינואר הקרוב
ערוץ אגו יאתר את נערת אגו 2008
ערוץ אגו יאתר את נערת אגו 2008

ערוץ אגו (35 ב-HOT, 26 ב-yes) מבית ענני תקשורת ממשיך לחזק את רצועת שידורי הלילה של הערוץ. בימים האחרונים החלו צילומי פרויקט “נערת אגו 2008” שמטרתו היא לאתר ולהכתיר את נערת אגו 2008 בדומה להכתרות שמבצעים ערוצים בינלאומיים כמו פנטהאוז ופלייבוי.

במהלך החודשים האחרונים, ערך ערוץ אגו אודישנים במועדונים ברחבי הארץ בקרב מאות נערות. האודישנים הסופיים נערכו באולפני ענני תקשורת, שם נבחרו 12 הנערות שילוו את צופי הערוץ במהלך 2008.

החל מחודש ינואר הקרוב ובכל חודש, ישדר הערוץ תכנית מיוחדת עם כל אחת מ-12 הנערות שנבחרו. התכניות כוללות צילומיי יופי ואופנה, לרבות בהלבשה תחתונה ובעירום חלקי. הצילומים נערכו במספר אתרים בארץ ובהם צימר בגליל העליון, חוף הים בעיר בת ים ועוד.

לכל נערת חודש יופק סרטון קצר המתאר את “מאחורי הקלעים” של הצילומים שלה, וישלב ראיון עם אותה נערה.

בסוף שלב הצגת הבנות, יבחרו צופי “ערוץ אגו” מי תהיה “נערת אגו” לשנת 2008.

מי תהיה “נערת אגו” לשנת 2008

הנערות שנבחרו מייצגות חתך של האוכלוסייה הישראלית; הן כוללות עולות מאתיופיה ומבריה”מ לצד נערות צבריות, קונדיטורית, סטודנטית לעיצוב ואדריכלות, מדריכת כושר וגם את ויקטוריה פרוצקי, נשואה ואם לילד וזוגתו לשעבר של הזמר צביקה פיק.

הזוכה בתואר “נערת אגו 2008″ תזכה בפרס שיקבע בהמשך.

בין הבנות שהגיעו לאודישנים ל”נערת אגו 2008” ולא התקבלו ניתן למצוא עובדת בחברת החשמל, עובדת בבית השקעות, שוטרת בשירות בתי הסוהר, סטודנטית למשפטים, סרן בצה”ל, מתכנתת מחשבים, יועצת מס, מטפלת בגיל הרך, בעלת מעדנייה ולא פחות מ-12 חיילות שניגשו לאודישנים.

עוד בין אלו שלא התקבלו; נעמי זילבר (פליטת “הדוגמניות”).

אוהד פרי, מנהל ערוץ אגו; “אני מודה שהעבודה שלי מאד קשה. לעשות אודישנים ל-100 בחורות, ואחר כך לצלם 12 דוגמניות מדהימות זה באמת לא פשוט. אבל אני לא מתלונן, כל אחד והעבודה שלו. תהנו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן