מושבים

תנועת המושבים והעיתון מעריב ישתפו פעולה

0
0

האם “מעריב” יהיה העיתון של הבא של המדינה? עזרה משמעותית לנסות להשגת התואר הנכסף הוא מקבל ממקום לא צפוי “תנועת המושבים” ■ מזכ”ל התנועה; “חלק מתהליך כולל של יצירת מגוון אפשרויות ייחודית עבור תושבי המרחב הכפרי, עליו אנו שוקדים בתקופה האחרונה”
תנועת המושבים והעיתון מעריב ישתפו פעולה
תנועת המושבים והעיתון מעריב ישתפו פעולה

תנועת המושבים ועיתון מעריב חברו יחדיו לשיתוף פעולה במרחב הכפרי לטובת חברי המושבים. במסגרת שיתוף הפעולה ייהנו חברי המושבים ברחבי הארץ ממנוי חודשי לעיתון מעריב ומגזין הטלוויזיה והפנאי “רייטינג” במחיר של 89 שקלים לחודש ואשר יגיע עד לפתח הבית.

חבילה זו, גובשה במהלך החודשים האחרונים בפיילוט שביצעו “מעריב” ו-“תנועת המושבים” עם מספר מושבים ברחבי הארץ, אשר נחל הצלחה רבה.

איתן בן דוד, מזכ”ל תנועת המושבים מסביר, כי; “תנועת המושבים פועלת רבות לטובת שיפור התשתיות השונות למען חברי המושבים ואורח החיים הכפרי”.

בן דוד, הוסיף, כי “שיתוף פעולה זה, הנו חלק מתהליך כולל של יצירת מגוון אפשרויות ייחודית עבור תושבי המרחב הכפרי, עליו אנו שוקדים בתקופה האחרונה”.

המבצע, כפוף לאזורי החלוקה בתפוצת “מעריב”.

בעתיד הקרוב ובכפוף למספר המנויים שירשמו ניתן יהיה לספק את השירות גם למושבים שאינם נכללים כיום באזורי התפוצה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן