עשה זאת בעצמך

חדש בישראל ברשת איסמור: מחסני עץ דקורטיביים בשיטת לוג

0
0

שיטת לוג, המוכרת בעולם כולו, מציעה מחסנים בעלי רמת איטום ובידוד גבוהים, עיצוב מרשים וללא צורך בשימוש בדבק או במסמרים – בנייה ירוקה של ממש.
חדש בישראל ברשת איסמור: מחסני עץ דקורטיביים בשיטת לוג

שיטת לוג היא שיטת בניה בעץ, אופיינית למדינות קרות, בהן הצורך לבידוד גבוה. במדינה כמו שלנו, מומלץ לבודד את המחסן דווקא בימי הקיץ החמים ושיטת לוג מצליחה לעשות גם את זה, בהצלחה רבה. בסיס השיטה הוא פשוט למדי; מדובר בקורות עבות מעץ מלא, בעלי תושבות מגולפות בתוך העץ עצמו, בסמוך לקצה.

במקום שקורות העץ ישבו אחת על השניה, כמו במחסנים רגילים, הן יושבות אחת בתוך השניה, בצורת שתי וערב. סימן ההיכר של שיטת הלוג הוא הפינות הבולטות החוצה, שיוצרות את הסימן X הנראה לעין.

רשת איסמור היא היחידה כיום בישראל המיבאת באופן בלעדי את מחסני הלוג, תוצרת חברת Universo ההולנדית.

מדוע אין צורך בדבק או מסמרים?

מכיוון שקורות העץ יושבות אחת בתוך השניה, הגשם והחשיפה ללחות, גורמות לקורות להתרחב ולהיצמד זו לזו. עובי הקורות (החל מ-19 מילימטר) מוסיף לבידוד הרב לו זוכים המחסנים בשיטת זו.

התוצאה; מחסנים דקורטיבים שגם מצליחים לשמור על טמפרטורה פנימית נוחה ולפיכך גם מצליחות לשמר את הציוד שבתוך המחסן בצורה יעילה וטובה.

מחסנים – לא רק לאחסון

מחסני העץ מתאפיינים בעיצוב מרשים ובמתן פתרונות מגוונים לאחסון, ואפילו לעבודה ולאירוח. ניתן למצוא מחסנים בעלי מרפסת קדמית, כניסה רחבה, חלונות גדולים, מחסנים המתאימים למשרד ביתי קטן ואפילו מחסני יצירה ומשחקים לילדים.

מידות: המחסנים מגעים בגדלים שונים.

להשיג באופן בלעדי ברשת איסמור, בשיטת הרכבה עצמית. או באמצעות אתר היבואן; www.ismohr.co.il

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן