עיתונות | תקשורת המונים

עיתון “מקור ראשון” משיק היום את אתר האינטרנט החדש “מקור 1” בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל

0
0

אתר האינטרנט החדש www.makor1.co.il יכלול 4 ערוצי תוכן מרכזיים: חדשות, כלכלה, תרבות וספורט וכן מאמרים ודעות אישיות של אנשי מערכת העיתון וכלים שימושיים לנוחות הגולשים כגון תחזית מזג האוויר, מפות, תחזית אסטרולוגית יומית ועוד.
עיתון
עיתון “מקור ראשון” משיק היום את אתר האינטרנט החדש “מקור 1” בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל

עיתון “מקור ראשון” משיק היום את אתר האינטרנט החדש “מקור 1” בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. השקת אתר האינטרנט מקור 1 הינה חלק חלק ממהלך התרחבות שחל במערכת מקור ראשון בתקופה האחרונה, מהלך שכלל בין היתר את הפיכת השבועון לעיתון יומי לאחר שמוזג עם עיתון הצופה. ומטרתו של אתר האינטרנט החדש הינה להביא את תכני מקור ראשון למדיום האינטרנט וחשיפתם לקהל רחב ככל הניתן.

אתר האינטרנט החדש www.makor1.co.il, יכלול 4 ערוצי תוכן מרכזיים החופפים לתכני העיתון המודפס: חדשות, כלכלה, תרבות וספורט וכן מאמרים ודעות אישיות של אנשי מערכת העיתון.

כמו כן, קיימים באתר מספר כלים שימושיים לנוחות הגולשים כגון תחזית מזג האוויר, מפות, תחזית אסטרולוגית יומית ועוד, ובנוסף יכלול האתר גם תכנים בלעדיים לאתר- החל מחדשות וכלה בפרשנויות ומאמרים שיפורסמו באתר בלבד. תוכן האתר יעודכן און ליין ויאויש ע”י כתבים ועורכים במשך כל שעות היום .

סגן העורך של האתר הינו מר טל פמסון, שהיה עורך הכלכלה באתר NRG ויפעל בכפוף לעורך הראשי של העיתון. מלבדו מועסקים באתר עוד כ-15 בעלי תפקידים ועיתונאים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן