כדורסל

אנדה רמת השרון הגישה תלונה כנגד גיל גושן בגין הפרת הוראות תקנון סוכני השחקנים

0
0

רחל אוסטרוביץ’, יו”ר אנדה רמת השרון; “גיל גושן, כך נראה, פעל בניגוד עניינים מוחלט כאשר העדיף להעביר את השחקנית לקבוצה ישראלית אחרת בתנאים פחות טובים מאלה שהצענו.
אנדה רמת השרון הגישה תלונה כנגד גיל גושן בגין הפרת הוראות תקנון סוכני השחקנים
אנדה רמת השרון הגישה תלונה כנגד גיל גושן בגין הפרת הוראות תקנון סוכני השחקנים

אנדה רמת השרון הגישה תלונה לבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל, וליועץ המשפטי של האיגוד כנגד סוכן השחקניות גיל גושן בגין הפרת הוראות תקנון סוכני השחקנים ודורשת להעמיד אותו לדין משמעתי.

גיל גושן פנה לפני כשלושה שבועות לאנדה רמת השרון והציע לה להעסיק בעונה הקרובה את אביולה וואברה, בעקבות התעניינותה של הקבוצה בשחקנית וביקש לקבל עבורה הצעה כספית.

למרות שהותה של רחל אוסטרוביץ’ יו”ר הקבוצה בחו”ל, ובעקבות הלחץ של הסוכן לקבל תשובה באותו יום, הוגשה לו הצעה מיידית לשיתוף השחקנית בליגה ובגביע אירופה, גושן הבטיח שיידע את הקבוצה אם ההצעה התקבלה לאחר שישוחח עם הסוכן השותף בחו”ל והשחקנית.

לאחר מספר ימים משלא מסר תשובה, התקשרה אליו יו”ר הקבוצה וביקשה לשמוע מה עלה בגורל ההצעה. גושן טען באוזניה שלשחקנית הצעות רבות “חוצות גבולות”, ויותר טובות מקבוצות באירופה ואין מה להמשיך ולדון בנושא.

רחל אוסטרוביץ’ מציינת במכתב התלונה לאיגוד הכדורסל, כי משחזרה לארץ לפני יומיים נודע לה, כי השחקנית חתומה בבנות רעננה/הרצליה בתנאים פחות טובים מאלה שהוצעו לה באנדה רמת השרון. לאחר בירור שקיימה אצל הסוכן האמריקאי של השחקנית, (שגיל גושן משמש נציגו בישראל בלבד), התבררה לה עובדה חמורה, כי הצעתה של אנדה רמת השרון לא הועברה אליו כלל וגם לא לשחקנית, דבר שמצביע על חוסר הגינות תוך העלמת מידע ביודעין.

במכתב התלונה כותבת רחל אוסטרוביץ’ יו”ר אנדה רמת השרון כי; “גיל גושן, כך נראה, פעל בניגוד עניינים מוחלט כאשר העדיף להעביר את השחקנית לקבוצה ישראלית אחרת בתנאים פחות טובים מאלה שהצענו. כאן המקום לציין, כי גיל גושן עובד כשכיר בחברה הנמצאת בבעלותו של של שיקי פלח, מאמן רעננה הרצליה (בה הוחתמה השחקנית).

דברים אלה מהווים הפרה ברורה של סעיפי תקנון סוכני השחקנים והתנהלות לא אתית גם מול איגוד הכדורסל שאחראי על ליגת העל לנשים. לפיכך, אבקשכם לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותכם כדי להעמיד את גיל גושן לדין בגין ההפרות החמורות הללו” – סיכמה אוסטרוביץ’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן