מושבים

אילנית ניר לוי מונתה כרכזת אזור הדרום בתנועת המושבים

0
0

המינוי, יאפשר טיפול פרטני בכל הנושאים שכרוכים בשינויים העמוקים שעוברים המושבים, כמו; חקלאות, קרקע, תיירות כפרית, שימושים חורגים ופעילות חברתית מול אנשי המקצוע בתנועת המושבים ובגופים אחרים.
אילנית ניר לוי מונתה כרכזת אזור הדרום בתנועת המושבים
אילנית ניר לוי מונתה כרכזת אזור הדרום בתנועת המושבים

מזכ”ל תנועת המושבים, איתן בן דוד, מינה את אילנית ניר-לוי, חברת מושב ניר עקיבא, לרכזת אזור הדרום בתנועת המושבים. במסגרת תפקידה היא תהיה אחראית על הקשר של התנועה עם 69 מושבים בדרום הארץ ועם עשר המועצות האזורית שבתחומן הם נמצאים: חוף אשקלון, באר טוביה, לכיש, יואב, שער הנגב, בני שמעון, מרחבים, אשכול, רמת נגב וערבה תיכונה.

תפקיד רכז האזור נועד להדק את הקשר בין התנועה לבין המושבים ולאפשר מעורבות וטיפול נקודתי צמוד בבעיות איתן מתמודדים המושבים, כולל נושאי; חקלאות, קרקע, תיירות כפרית, שימושים חורגים ופעילות חברתית מול אנשי המקצוע בתנועת המושבים ובגופים אחרים.

בשנים האחרונות עוברים הישובים בנגב כמו גם באזורים אחרים במדינה, שינויים משמעותיים ובהם שינוי במבנה התעסוקה, ירידה חדה במספר העוסקים בחקלאות ומעבר לענפי תעסוקה אחרים, כאשר הבולט מביניהם הוא פיתוח התיירות הכפרית.

כמו כן, מועצת מנהל מקרקעי ישראל, קיבלה בשנים האחרונות החלטות אשר מקפחות את המגזר המושבי ופוגעות בקיומו של מרחב כפרי מבוסס.

מינוי רכז אזור למושבי הדרום, יאפשר טיפול פרטני בכל הנושאים שכרוכים בשינויים העמוקים שעוברים המושבים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן