תוכנה | חומרה

ווינד ריבר תשלב מערכת ההפעלה לינוקס במעבדי ישומים של טקסס אינסטרומנטס, לשוק הסלולר

0
0

השילוב בין פלטפורמת הלינוקס של ווינד ריבר עם מעבד יישומים של TI, יאפשר פיתוח אפליקציות מתקדמות לשיחות וידאו, נגני מוזיקה דיגיטאליים, משחקי סלולר רבי משתתפים וטלוויזיה בסלולר, באופן מהיר ויעיל יותר ובעלות זולה יותר.
ווינד ריבר תשלב מערכת ההפעלה לינוקס במעבדי ישומים של טקסס אינסטרומנטס, לשוק הסלולר
ווינד ריבר תשלב מערכת ההפעלה לינוקס במעבדי ישומים של טקסס אינסטרומנטס, לשוק הסלולר

ווינד ריבר – Wind River המתמחה במיטוב תוכנות התקנים (DSO – Device Software Optimization), תשתף פעולה עם יצרנית השבבים המובילה, טקסס אינסטרומנטס (TI – Texas Instruments), ותשלב את פלטפורמת הלינוקס שפיתחה עם מעבד יישומים של TI, המיועד לטלפונים סלולריים, מחשבי כף יד ומוצרי צריכה אלקטרוניים מהדור הבא.

פלטפורמת תוכנת ההתקנים המסחרית, מבוססת לינוקס, של ווינד ריבר, היא הראשונה מסוגה התומכת במגוון רחב של מכשירים, התקנים ומוצרי צריכה אלקטרוניים, החל ממחשבי כף-היד הקטנים ביותר ועד לשרתים ולציוד הרשת ה”כבדים” יותר. השילוב של פלטפורמת לינוקס עם המעבד של TI, יאפשר ליצרני מוצרי הצריכה האלקטרוניים לפתח אפליקציות מתקדמות למוצריהן, דוגמת; שיחות וידאו, נגני מוזיקה דיגיטליים, משחקי סלולר רבי משתתפים וטלוויזיה בסלולר, באופן מהיר ויעיל יותר ובעלות זולה יותר.

פלטפורמת הלינוקס של ווינד ריבר מאפשרת לחברות לפתח ולייצר מוצרים חדשניים ואיכותיים יותר, בביטחון מלא, ללא חשש מתקלות ובעיות תמיכה, שכן ווינד ריבר היא היחידה שמציעה פלטפורמת לינוקס 2.6 בדוקה על בסיס גרסת קוד פתוח וסטנדרטית.

“המטרה שלנו היא להציע ליצרניות מוצרי הצריכה האלקטרוניים פתרונות קלים לשימוש, עם ביצועים גבוהים יותר מאשר המתחרים. לשתי החברות יש היסטוריה משותפת וארוכה, והשת”פ הנוכחי רק יעמיק אותו” – מסביר יובל צוק, מנהל ווינד ריבר ישראל והמזה”ת; “חברות פיתוח המוצרים בוחרות בפתרונות של ווינד ריבר בעיקר בגלל הביטחון לטווך הארוך, המגיע עם השותפות והמחויבות שלנו ליצור פלטפורמת לינוקס מסחרית, ולתמוך בה לאורך זמן”.

Wind River הינה מובילה עולמית בתחום מיטוב תוכנת התקנים (DSO). Wind River מאפשרת לחברות לפתח ולהפעיל תוכנות טוב יותר, מהר יותר, בעלויות נמוכות יותר ובאמינות גבוהה יותר. הפלטפורמות של Wind River הן פתרונות פיתוח משולבות ומתוקננות לכל צורכי החברה.

הן מפחיתות את המאמץ, העלות והסיכון הנדרשים וממטבות את האיכות והאמינות בכל שלבי תהליך פיתוח התוכנה החל מהרעיון וכלה במוצר המוטמע. Wind River נוסדה בשנת 1981. מטה החברה נמצא באלמדה, קליפורניה, ויש לה סניפים ברחבי העולם כולו. אתר החברה, בכתובת: www.windriver.com.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן