ספרים | סופרים | משוררים

מפגשים – עיתון חדש לילדים חווית ילדות נשכחת

0
0

חסרונו של עיתון איכותי, מגוון ומעשיר לילדים והורים הורגש היטב בשנים האחרונות עד שנעמי שפיגלשטיין סלונה, אם ל-4 ילדים לקחה יוזמה והוציאה לאור עיתון חדש לילדים וההורים העונה לשם “מפגשים” המחזיר את התמימות והטוהר לחוויית הלמידה של ילדכם.
מפגשים - עיתון חדש לילדים חווית ילדות נשכחת
מפגשים – עיתון חדש לילדים חווית ילדות נשכחת

בין הריצות היומיומיות, אנו זוכים לשעות בודדות של זמן איכות עם ילדינו, אותן אנו רוצים למלא בתוכן מהנה ומשמעותי. הבעיה היא, שהורים לא תמיד יודעים בדיוק איך לנצל זמן זה. מסתבר, שלצד תוכניות טלוויזיה ומערכות המוצרים מהמותגים שנלווים אליהם, יש גם חלופות יצירתיות ואיכותיות נוספות. האחרון שבהם הוא העיתון החדש “מפגשים” הנותן לילדים ולהורים מענה לזמן איכות, על ידי מגוון פעילויות חדשות, מעניינות ומאתגרות.

“מפגשים” – הוא עיתון – ירחון לילדים והורים מגיל 3 עד 6, המכיל פעילויות עצמאיות לילדים לצד פעילויות משותפות עם ההורים. מדובר, בעיתון הבנוי בפורמט שונה ממה שהורגלנו לראות עד עתה.

רוב עיתוני הילדים, נוטים ללכת על קו אחיד, בין אם זה בסוגי ההפעלות, מחברי הסיפורים או אפילו באיורים הקבועים שחוזרים על עצמם לכל אורך העיתון.

בירחון “מפגשים”, מגוון פעילויות בנושאים הנוגעים בעולמם של הילדים והורים גם יחד, כולם מקוריים, איכותיים ושונים זה מזה באופיים ובצורת הגראפית.

בעיתון “מפגשים” ניתן למצוא, מדורים קבועים ומשתנים בתחומים כמו; חשבון, מלאכת יד, ציור, חיות, אותיות, עונות השנה ועוד , ובנוסף פעילויות המפתחות כושר אבחנה ופעילות משותפת של הורים וילדים.

פתרון פשוט לזמן איכות

מי שעומדת מאחורי היוזמה היא נעמי שפיגלשטיין סלונה (40) – אם לארבעה ילדים שהרגישה בחסרונו של עיתון איכותי, מגוון ומעשיר לילדים והורים.

אחרי שנים רבות שכיהנה כמנהלת שיווק, פרשה מעבודתה ולקחה על עצמה את הפקת העיתון “מפגשים” הקימה את חברת “אתר” הוצאה לאור, אספה מאיירים, עורכים, חידונאים ומשוררים וליקטה את יצירותיהם לכדי מגזין אחד.

והכל הרחק מהמותגים שהשתלטו על עולמם של ילדינו, וללא כל גורם מממן, הצליחה להעמיד פורמט שיגרום לכל אחד מאיתנו להתגעגע לימי התום.

“מפגשים” בא לתת להורים וילדים תוכן ואיכות לזמן שביחד אומרת נעמי; “כאם לארבעה ילדים, אני מכירה מקרוב את החשיבות לבילוי איכותי עם הילדים. אני חושבת ומאמינה שלצד הטלוויזיה והמחשב יש רצון אמיתי ונכון של ההורים לחזור לימים פשוטים יותר בהם ההפעלה של הילדים הייתה ערך אמיתי להורים”.

הירחון “מפגשים” – בצבע מלא 32 עמודים, בהוצאת “אתר”, מחיר; 24.90 ₪. להשיג ברשת “סטימצקי” ובחניות ספרים נבחרות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן