גבר | Man

שימי ריגר לוהק לתכנית החדשה של ערוץ אגו

0
0

התכנית “גורילות בערפל” שתעסוק במה (שבאמת) מעניין גברים, תעלה ב-7 ביוני ב-21:30 בערוץ אגו בכבלים ובלווין. את התכנית יערוך יוני גולן
שימי ריגר לוהק לתכנית החדשה של ערוץ אגו
שימי ריגר לוהק לתכנית החדשה של ערוץ אגו

שימי ריגר, פרשן ה-NBA של ערוץ הספורט, מצטרך לערוץ אגו (35 ב-HOT, 26 ב-yes) מבית ענני תקשורת. ריגר, בן 60, לוהק לאחד מחברי צוות התכנית “גורילות בערפל”, תכנית גברית במיוחד שתעלה בערוץ אגו ב-7 ביוני ב-21:30.

ריגר, אב לשלושה, נולד במנהטן, ניו יורק, ועלה לישראל בגיל 21 באונייה. ריגר, שיחק במכבי חיפה כרכז במשך שנתיים. אחר כך עבר לעיר תל אביב ושיחק במכבי פ”ת ומאוחר יותר בבית”ר ת”א.

קריירת האימון שלו כוללת את; שער הנגב, גבת יגור, הפועל ת”א, הפועל ר”ג, בית”ר ת”א, הפועל ירושלים, מכבי ירושלים, רעננה, מכבי חדרה, צפת ומכבי ב”ש. שימי ריגר אוהד ב-NBA את הניו יורק ניקס, בכדורגל הישראלי את הפועל ת”א.

בימים אלו, ממשיך הליהוק לתכנית “גורילות בערפל” שבה ייקחו חלק 4 גברים בכל תכנית (ו-6 בסך הכול). הארבעה, יכהנו כסמכות עליונה בענייני גבריות. החבורה, בהרכב משתנה, מדברת על עניינים שמעניינים גברים ומנסה לקבוע מהי התנהגות גברית הולמת בעולם המבלבל שבו גברים חיים היום.

יוני גולן, עורך התכנית: “רוח התכנית היא משוחררת, אמיתית, אינטליגנטית ושנונה. המשתתפים כולם יהיו אנשים דעתנים מתחומי עיסוק ועניין שונים זה מזה שלחצי שעה יורידו את ההגנות והמסכות ויגידו את מה שהם חושבים באמת על מקומו של הגבר בעולם ולא פחות חשוב, על מקומה של האישה בעולמם”.

בין נושאי התכנית; גברים שלוקחים חופשת לידה, חרדת ביצוע, התקרחות, ניתוחים פלסטיים, טיפול זוגי, חתונות חד מיניות, מין בתשלום ופמיניזם. בתכנית ישולבו סקרים שנערכו עם גברים ועם נשים כדי לראות מה עמדות שני המינים לגבי הנושאים שיעלו בתכנית.

עורך התכנית: יוני גולן
עורכי משנה: אמיר תומר וברק רום
מפיקה: מורן חילו
הפקה: שמיים תוכן והפקות

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן