מושבים

תנועת המושבים: 96% ממושבי התנועה בחרו למכור את מניותיהם בתנובה

0
0

מזכ”ל תנועת המושבים, איתן בן דוד: 80 מושבים יוכלו להשתחרר מעול החובות הודות לכספים שיקבלו ■ לקראת קבלת התמורה ממכירת תנובה, יצטרך כל אחד מהמושבים להחליט האם התמורה יחולק בין החברים, תשמש להשקעה במושב.
תנועת המושבים: 96% ממושבי התנועה בחרו למכור את מניותיהם בתנובה
תנועת המושבים: 96% ממושבי התנועה בחרו למכור את מניותיהם בתנובה

96% מהמושבים החליטו למכור את מניותיהם בתנובה עם תום המועד שנקבע לקבלת ההחלטה בענין, כך מסר מזכ”ל תנועת המושבים, איתן בן דוד. הישובים שהחליטו למכור מניותיהם צפויים לקבל את התשלום עד סוף שנה זו.

על פי נתוני תנועת המושבים, הודות לכספים אלו 80 מושבים יוכלו להשתחרר מעול החובות שמעיק עליהם שנים רבות ו-25 מושבים נוספים יוכלו להפחית באופן משמעותי את גובה החובות. מהלך זה יסייע לאותם מושבים לצאת מהקיבעון שנגרם בשל עול החובות, יביא להתפתחות וצמיחה.

בן דוד, מסר, כי; “השיעור הגבוה של המימוש מעיד על כך שהעמדה שתנועת המושבים הובילה מתחילת הדרך של תמיכה במכירה של למעלה מ-51% ממניות תנובה הוכיחה את עצמה והיא זהה לרצון של הרוב המכריע של המושבים בישראל. בפגישות עם נציגי המושבים חשנו שזהו הרצון של רוב החברים ולכן קידמנו הצעה זו,.

תנועת המושבים נערכה מבעוד מועד לשינוי מבני בתנובה והקימה גוף מייצג המורכב מנציגי המשק המשפחתי ברחבי הארץ על מנת להגיע לפתרון עם תועלת מקסימאלית לכל חברי המושבים.

לדברי בן דוד; “מכירת תנובה מוכיחה שהתארגנות ולכידות הם גורם משמעותי בשיפור מצבן של האגודות וחבריהן”.

לקראת קבלת התמורה ממכירת תנובה, יצטרך כל אחד מהמושבים להחליט האם התמורה יחולק בין החברים, תשמש להשקעה במושב על מנת ליצור מיזמים כלכליים שיהוו עוגן פיננסי לשנים הבאות. צוות תנועת המושבים יעמוד לרשות המושבים על מנת לסייע בקבלת החלטה זו, לגשר על חילוקי דעות באם יהיו ולתת פתרונות מהירים ופשוטים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן