סביבה | אקולוגיה

בעיר חדרה לא פועלים הבונים בהתאם להוראות בהיתר הבניה

0
0

כיום ברחבי העיר אתרי בנייה המוקפים גדר רשת רופפת אליה מוצמד כיסוי מבד “יוטה” שנקרע ומתעופף ברוח ויצר מראה מכוער הפוגע באיכות הסביבה וזאת כאשר, בדרך כלל נמשכת מלאכת הבנייה שנתיים ויותר ובכל פרק הזמן הזה סובלים התושבים מפגיעה באיכות הסביבה שלהם.
בעיר חדרה לא פועלים הבונים בהתאם להוראות בהיתר הבניה
בעיר חדרה לא פועלים הבונים בהתאם להוראות בהיתר הבניה. שחר

גיורא שחר, חבר מועצת העיר יו”ר הועדה לענייני ביקורת, פנה לחיים אביטן ראש עיריית חדרה, איזי ענבר מנכ”ל העירייה, לבני ממקא מהנדס העירייה לרומן גישר סגן ראש העירייה הממונה על הפיקוח על הבנייה בדרישה והמלצה להביא לאכיפת ההוראות אשר בהיתר הבניה – חזות פני העיר.

לדבריו של חה”מ שחר הוא מסב את תשומת הלב לעובדה, כי; “באתרי בניה רבים בתחומי העיר חדרה לא פועלים הבונים בהתאם להוראות הרשומות בגב היתר הבניה, הכוונה בין היתר, לגידור תחומי אתר הבנייה בגדר קשיחה מסוג “איסכורית” גדר כזאת יוצרת בטיחות לבאים בקרבת אתר הבנייה וחזות יפה לסביבה”.

חה”מ שחר, ממליץ, כי; “במקומות בולטים, ניתן גם להציב לוחות לפרסום חוצות (על הגדר) היוצרים סביבה יפה ובנוסף מכניסים לקופת העירייה כספים בגין אגרת שילוט”.

זאת ועוד, לדבריו של שחר; “במקום זאת, יש כיום ברחבי העיר אתרי בנייה המוקפים גדר רשת רופפת אליה מוצמד כיסוי מבד “יוטה” שנקרע ומתעופף ברוח ועקב כך נוצר מראה מכוער הפוגע באיכות הסביבה וזאת כאשר, בדרך כלל נמשכת מלאכת הבנייה שנתיים ויותר ובכל פרק הזמן הזה סובלים התושבים מפגיעה באיכות הסביבה שלהם.

בנוסף, נפגעת המדרכה הסמוכה לאתר הבנייה כאשר היא שוקעת ו/או נשברת ו/או נמרחת בבטון ובבוץ ולכן, יש לחייב את הבונה להחזיר את המצב לקדמותו זאת על חשבונו ומיד בתום עבודות הבנייה” – סיכם שחר יו”ר הועדה לענייני ביקורת בעיריית חדרה את איגרתו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן