מוזיקה

הזמר ג’קי מקייטן הוכה וצלעותיו נשברו

0
0

הזמר, המוגדר כנכה 150% וממונע באמצעות כסא גלגלים חשמלי, טוען כי הותקף. בהתערבות ובליווי ראובן סומך, ורד סוויד והמקומון קול השרון השתכנע מקייטן להגיש תלונה במשטרה. “אני חושש לחיי”, אמר בקול רועד כשציין את שם התוקף
הזמר ג’קי מקייטן הוכה וצלעותיו נשברו
נתניה: הזמר ג’קי מקייטן הוכה וצלעותיו נשברו

משטרת נתניה עיכבה לחקירה גבר, תושב העיר, דמות המוכרת לה, החשוד לכאורה בתקיפתו ובהכאתו של הזמר ג’קי מקייטן. לטענת מקייטן הוא הותקף פעמיים על-ידי החשוד, בפעם הראשונה כשישב בבית קפה וזאת ללא כל התגרות מצידו. החשוד מצידו הכחיש בחקירתו מכל וכל את הטענות ואף טען להגנה עצמית.

את הדיווח המזעזע הזה, מביא לראשונה, יוני ג’ורנו מהמקומון קול השרון, היודע לספר, כי מקייטן, המוגדר כנכה 150% בכסא גלגלים חשמלי, סיפר, כי מאז שהותקף ונחבל; “אני לא ישן בלילות מהפחד. נשברו לי צלעות… הוא תקף אותי, הלם בי באגרופיו ולאחר שנפלתי המשיך לבעוט בי”. במקרה נוסף סטר לו החשוד, כך טוען מקייטן.

מקייטן, שפחד לפנות למשטרה ולהגיש תלונה בגין תקיפה, עשה זאת רק לאחר מסע שכנועים מצד גורמים שונים, ביניהם כתב מערכת העיתון, יועצת ראש הממשלה ורד סוויד, סגן מפקד תחנת משטרת נתניה רפ”ק אסור ורכז המודיעין לשעבר במשטרת נתניה, הבלש ראובן סומך, שכיום הוא בעל חברת אבטחה פרטית.

מקייטן

מקייטן החל להופיע עוד בהיותו נער, כאשר לפרסום ארצי זכה בשנות ה-80 כמחבר הלהיט “אלינור” שביצע זוהר ארגוב, ואחר כך בקריירת הופעות משותפת עם חנה לסלאו, שכללה להיטים כמו “מריומה”, “המענטזת” ועוד.

זהו המקרה השני בישראל בו הותקף נכה קשה בכסא גלגלים והוכה מכות נמרצות. הכתבה המלאה תפורסם בגיליון הקרוב של קול השרון.

בצילום למעלה; מקייטן מגיש תלונה בתחנת משטרת נתניה צילום; ג’ורנו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן