עיתונות | תקשורת המונים

נתניה, חדרה והסביבה: Kan-naim.co.il מוביל בפער ענק על פני כל יריביו. אתר קקטוס במקום האחרון

0
0

הניסיון הנואל של מר אלכסנדר כץ לכתוב פרק ב”היסטוריה של התקשורת המקומית” תוך התעלמות מוחלטת מפורטל “כאן נעים” עם כרבע מיליון גולשים בחודש באזור של נתניה חדרה וכל האזור של אמצע המדינה – ניסיון זה מוכיח מה רבה היא מידת התסכול של מי שניחן בצרות עין.
נתניה, חדרה והסביבה: Kan-naim.co.il מוביל בפער ענק על פני כל יריביו. אתר קקטוס במקום האחרון
נתניה, חדרה והסביבה: Kan-naim.co.il מוביל בפער ענק על פני כל יריביו. אתר קקטוס במקום האחרון

בעולם האינטרנט הכול אפשרי, אלא מה, כאשר הדמיון שלך מפליג עם רגשי גדלות על עשיית “מהפכות” זה באמת יכול להיות עניינך הפרטי אבל אם אתר כאן נעים – Kan-naim.co.il הפורטל הראשון של נתניה והסביבה אינו מצוי ברשימה המתיימרת להביא את מפת התקשורת המקומית של נתניה – זו כבר הבדיחה הכי לא מוצלחת והפעם בניגוד לכל היגיון עיסקי או עיתונאי (משום שמדובר ב”בדיחה”) החלטנו לשתף גם את גולשינו.

אפילו לרגע קט לא חשבתי שאלכסנדר כץ הוא עיתונאי אמיתי. לא כל מי שמחזיק אם בכלל בתעודת כתב הוא עיתונאי אמיתי. עיתונאי אמיתי הוא אדם שאינו מטאטא מתחת לשטיח את מתחרי עיתונו. פגו הימים האלה במשטר הרוסי של פעם וגם בישראל של 2007. המתחרים הם עובדה והדרך היחידה להתמודד מולם היא לא להתעלם מהם אלא להיות יותר טוב. הרבה יותר טוב מהם אם זה אפשרי.

במשך תקופה ארוכה הוכיח לנו מר כץ, כי הוא “מעתיקן” ואו “משכתב” סידרתי של כתבות ומידע מן העתונות המקומית, הארצית ומן האינטרנט. עד לשלב מסוים זאת לא הייתה הבעיה שלנו. זאת הבעיה שלו. התפארות בנוצות לא לו. יש תופעה כזו בטבע. צער בעלי חיים, ממש.

אלא שדווקא ברגע החסד האלוהי הזה שניתן לו והוא כבר כתב “ידיעה” ללא עזרה ומבלי להעתיק (אני מקווה), שהתיימרה להציג את שהוא הכתיר כ”מפת התקשורת של נתניה והסביבה” – תוך ציון כל האתרים והפורומים בנתניה והסביבה כלשונו.

מר כץ, נאמר בעדינות אינו בדיוק מדייק בעובדות גם באשר לפופולאריות של תחנות הרדיו בעיר נתניה. הניסיון שלו להפוך את התחנה הסימפטית של “קול נתניה” של הסטודנטים מן המכללה האקדמית נתניה לברת תחרות מול רדיו אמצע הדרך 90FM היא פשוט בדיחה, ממש כמו הניסיון שלו להעמיד את אתר קקטוס ברמה מקבילה לפורטל כאן נעים – זה בערך כמו להפגיש שני קווים מקבילים.

על פי כול הסקרים של הרשות השנייה ושל תחנת רדיו אמצע הדרך 90 FM התחנה שלהם פשוט נמצאת בספירה אחרת.

במהלך הידיעה ידע מר כץ, לגלות גם מי צץ לאוויר העולם ראשון: הביצה או התרנגולת וכמוצא שלל רב (שאינו בנמצא), גילה שעם עליית האתר שלו לפני 3 שנים; “לא התייחסו אנשי נתניה והפוליטיקה המקומית, לאמצעי תקשורת זה…”.

אלכס כץ

הניסיון הנואל של מר אלכסנדר כץ לכתוב פרק ב”היסטוריה של התקשורת המקומית” תוך התעלמות מוחלטת מפורטל “כאן נעים- Kan-naim” עם כרבע מיליון גולשים בחודש באזור של הערים: נתניה, חדרה וכל ישובי האזור של אמצע המדינה, מחיפה ועד מבואות לתל אביב – ניסיון זה מוכיח מה רבה היא מידת התסכול של מי שניחן בכישלון מהדהד של מספר הגולשים באתר שברשותו ובצרות עין.

אפילו הגולשים המעטים באתר של “קקטוס” בתגובותיהם גם באתרים אחרים, כמו ה”ה מוטי פנחסי, מנהל אתר האינטרנט של תושבי קריית השרון, הזדעק לציין את שמו של אתר כאן נעים כמי שהושמט מ”מפת התקשורת המקומית…”.

“אנשי נתניה והפוליטיקה המקומית” – כלשונו של מר כץ, יודעים את האמת; עשרות ומאות ידיעות וכתבות פורסמו בשמם או עליהם באתר כאן נעים במהלך 5 השנים האחרונות.

כץ, מוסיף בחוצפה מרקיעה שחקים ובלי בושה ואו מתוך בורות מוחלטת (סמנו את התשובה הנכונה בעגול), כי הוא האיש ש; “יצר מהפכה…” – על שיגעון גדלות של נפוליון ושל אלכסנדר הגדול כבר נוכחנו בתוצאות שיגעון הגדלות שלהם, לפחות מי שלמד היסטוריה… והיכן, היה מר כץ בשיעור הזה.

אבל בכל זאת אכן הייתה “מהפכה” באותה תקופה אתר קקטוס אפילו לא עיקצץ ולא גירד את המינימום הסטטיסטי שלו בחלומותיו הגדולים וגם במנועי החיפוש למשל; אלקסה:

http://www.alexa.com/data/details/traffic_details?url=www.kaktus.co.il%2F

(הוסיפו שם אתר נוסף או מספר שמות אתרים ותקבלו את התמונה האמיתית של המפכה ששלחה את קקטוס לפח כלומר; למקום הכי נמוך בנתניה).

השבוע, למשל, על פי הסטטיסטיקה, אתרו של כץ אינו מגרד אפילו המפלס התחתון ואינו נכלל ברשימה המוצקה של אלה שחלפו על פניו…

מהנתונים עולה באופן חד וברור, כי בישובי נתניה, חדרה והסביבה וגם מול אתרים “ארציים”; פורטל Kan-www.naim.co.il מוביל בפער ענק על פני כל יריביו. כולם מבלי יוצא מן הכלל אתר קקטוס של מיודענו שוקע במקום האחרון.

חברתי למערכת אמרה לי ספק בצחוק ספק ברצינות, כי אולי אתר כאן נעים, הושמט מן הכתבה רק בשל העובדה שמר כץ והקקטוס שלו הבינו שאינם ברי תחרות ועוקצנות מספיק חדה לכלול את פורטל כאן נעים. אם כך הם פני הדברים, אזי, זה ממש מקרה לא נעים…

להלן פעילות התַּעֲבוּרָה של האתרים:

• פורטל כאן נעים, נכון ליום 12-4-07;

Traffic Rank for kanisrael.co.il: 90,455

• השבוע בנתניה, MB1 נכון ליום 12-4-07;

Traffic Rank for mb1.co.il: 301,297

• אתר קקטוס במקום האחרון נכון ליום 12-4-07;

Traffic Rank for kaktus.co.il: 387,718

הפערים בין אתר לאתר מדברים בעצמם. הצבע כחול מסמן את כאן נעים הצבע הירוק מסמן את mb1 השבוע בנתניה, הצבע האדום אתר קקטוס.

העיתונאי דורון פדלון מנהל הפורום ועורכו של פורטל ksn קול השרון, ממתחרנו הנוהג בהגינות ותוך שיתוף פעולה מלא בין האתרים הגדיל לעשות כאשר ציין את רשימת האתרים והפורומים הכי נחשבים בעיר נתניה וסביבתה:

• פורום נתניה Ynet בניהולו של הפובלציסט אורי גפני. פורום נשכני במיוחד, הכולל ביקורת על כל מה שקורה בתחומי העיר נתניה.

• פורום תפוז נתניה פורום מגוון וחביב.

• פורום קול השרון Ksn – פורום שעיקרו קשר בין התקשורת המקומית באמצעות המקומון הנתנייתי קול השרון, ציבור הגולשים, בכירי העירייה ונבחרי הציבור.

אתרי ופורטלי החדשות המקומיים שבשת”פ עם כתבי ועיתונאי קול השרון:

• פורטל כאן נעים – www.Kan-naim.co.il בעריכתו של העיתונאי משה נעים.

• פורטל קקטוס בעריכתו של אלכס כץ.

המשך יבוא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן