חג פּוּרִים

בריאות: לעבור את חג פורים בשלום ובביטחון

0
0

מדי שנה, בפורים אנו נתקלים במקרים של פגיעות ילדים כתוצאה מחזיזים, נפצים, קפצונים, ודומיהם העלולים, בשימוש לא זהיר, ליצור כוויות ופציעות. ד”ר צבי שטיינר, מנהל היחידה לכירורגית ילדים במרכז הרפואי הלל יפה, מספק כמה טיפים איך ליהנות מפורים בטוח יותר.
בריאות: לעבור את חג פורים בשלום ובביטחון
בריאות: לעבור את חג פורים בשלום ובביטחון. ד”ר שטיינר

“בכל שנה אנו נתקלים בילדים שנפצעים כתוצאה ממשחק אסור בנפצים. התופעה נכונה בעיקר לקראת חג הפורים, בו המשחק בנפצים ובחומרים דליקים דומה לזה שביום העצמאות” כך על פי ד”ר צבי שטיינר, מנהל היחידה לכירורגית ילדים במרכז הרפואי הלל יפה בעיר חדרה.

החומר הקיים בתוך הנפצים הינו חומר מאוד רגיש לתנודות חום, ולכן כל פעולה יכולה לגרום לעליית הטמפרטורה בסביבת הנפץ ולהפעילו ללא התראה. ההמלצה של ד”ר שטיינר היא להרחיק נפצים מטווח ידיהם של הילדים ולא לעודד אותם לשחק בהם.

בעיה נוספת בחג הפורים יכולה להיווצר כתוצאה מתחפושת העשויות מחומרים דליקים במיוחד כגון; מלמלות, פלסטיקים דקים, ניירות, צמר גפן וכו’.

בהקשר זה, מדגיש ד”ר שטיינר, כי רצוי לנסות ולהימנע מתחפושות העשויות מחומרים שנוטים להידלק בקלות.

אם בכל זאת נעשה שימוש בחומרים כאלו, ממליץ ד”ר שטיינר להקפיד כי התחפושת תהיה ניתנת לתלישה בקלות במידת הצורך.

“בכל מקרה”, מסביר ד”ר שטיינר; “במידה שהתרחשה כוויה כלשהי, רצוי לשטוף את האזור במים קרים, לא לעשות שימוש בחומרים מחטאים, כגון; אלכוהול, שיכולים להגביר את הנזק שכבר נגרם, ולהגיע למיון להערכת המצב ולטיפול.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן