אירועים | מפגשים

זה רציני “צוחקים בגינה” – סדנת צחוק במשתלות גבעת ברנר

0
0

נעמי כהן-קפאח, תנחה ביום שישי, ה-9 במרץ, ב-10:00, באווירה מיוחדת בין הצמחים במשתלה הסדנה לקראת האביב המתקרב שיוצר את הסביבה המושלמת להשתחרר מלחצים ולחדש בדיוק כמו הטבע את הרגשות החיוביים המניעים אותנו להצלחות בחיינו. מחיר ההשתתפות: 10 שקל לאדם
זה רציני
זה רציני “צוחקים בגינה” – סדנת צחוק במשתלות גבעת ברנר

זה בהחלט רציני, משתלות גבעת ברנר עורכות סדנת צחוק מיוחדת; “צוחקים בגינה”. את הסדנה תעביר נעמי כהן – קפאח, העוסקת בריפוי ושיפור הבריאות באמצעות יוגה צחוק, צמחי מרפא ושיטות נוספות. הסדנה נערכת בסימן יום האישה הבינלאומי אשר יצוין יום לפני כן, אך היא פתוחה גם לגברים.

“יוגה צחוק” היא פעילות קבוצתית של משחקי צחוק. מחקרים רפואיים, הוכיחו, כי הצחוק עוזר לחיזוק מערכת החיסון בגוף האדם, פותח את כלי הדם ומשפר את זרימתו, מרחיב את הריאות, משחרר אנדורפינים (חומרים גורמי הנאה), מרגיע, מאזן, מגביר את הביטחון העצמי ומעודדת ריפוי עצמי.

הפעילות מכוונת אותנו לחיבור אל האושר הפנימי המהווה את המפתח לצמיחה אישית ומקצועית.

קיום המפגש במרחב הפתוח והירוק של משתלות גבעת ברנר, יוצר הרמוניה בין האנרגיות החיוביות המופקות מהצחוק לאווירה המרגיעה שהטבע משרה.

האביב המתקרב יוצר את הסביבה המושלמת להשתחרר מלחצים ולחדש בדיוק כמו הטבע את הרגשות החיוביים המניעים אותנו להצלחות בחיינו.

הסדנה תערך ביום שישי, 9 במרץ, בשעה 10:00 באווירה מיוחדת בין הצמחים במתחם משתלות גבעת ברנר. הרשמה למפגש בטלפון: 08-9443952. מחיר ההשתתפות: 10 שקל לאדם (חינם לחברי מועדון הלקוחות).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן