מוזיקה

נתניה: צלילים צעירים בהיכל התרבות העירוני בעיר

0
0

המפגשים המוסיקליים ייערכו בחסותה של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, שיזמה את הבאת המפגשים לנתניה, מתוך רצון להמשיך ולטפח את כל נושא המוסיקה והחינוך המוסיקלי בעיר.
נתניה: צלילים צעירים בהיכל התרבות העירוני בעיר
נתניה: צלילים צעירים בהיכל התרבות העירוני בעיר

סדרה בת 3 מפגשים מוסיקליים לכל המשפחה מגיל 4 ועד 104, מודרכים ומוסברים, תתארח בהיכל התרבות העירוני בעיר נתניה. המפגש הראשון עם ניצה שאול, ייערך ב-28.2.07 בשעה 17.30. שמו של המפגש “הדג בנהר שוחה ושר” סיפורו של פרנץ שוברט, בליווי זמרת, רביעיית מיתרים, פסנתר ורקדנים של בית הספר לריקוד “זרמים” בהדרכתה של דינה תמם, הנתנייתית.

במפגש השני, תנגן תזמורת הבמה הישראלית חולון, בניצוחו ובהנחייתו של רוני פורת והתזמורת הקאמרית הישראלית עם אביב רון, המנצח והכותב.

במרכז המפגש; “וופגנג קופץ לביקור” – תוכנית עם יצירותיו של וולפנגנג אמדאוס מוצארט, כאשר ילדים מהקהל יוזמנו לנגן עם התזמורת.

המפגש השלישי; “סימפונייט הצעצועים”, הוא מופע מוסיקלי תיאטרלי המשלב סיפור עם מוסיקה קלאסית תוך היכרות עם כלי התזמורת והמונחים המוסיקליים.

המפגשים ייערכו בחסותה של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, שיזמה את הבאת המפגשים לנתניה, מתוך רצון להמשיך ולטפח את כל נושא המוסיקה והחינוך המוסיקלי בעיר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן