צרכנות

תמר פינקוס מייסדת הרשות להגנת הצרכן, הלכה לעולמה

עורכת דין פינקוס כאשר ייסדה את הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, היא שינתה את פני הצרכנות במדינת ישראל והעלתה על נס את חשיבות ההגנה על זכויות הצרכנים בישראל. לפני הקמת הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, שימשה כתובעת ראשית ב'משרד התעשייה והמסחר' שהחליף את שמו ל'משרד הכלכלה' ופעלה רבות בשירות המדינה בתפקידים רבים ומגוונים. פינקוס, לחמה במשך עשרות שנים בתפקידים שונים להגנת על זכויות העובדים והצרכנים בישראל.
0
0
תמר פינקוס מייסדת הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הלכה לעולמה | עיבוד צילום: שולי סונגו
תמר פינקוס, זיכרה לברכה

הוגן ומי שימשה כממונה על ‘הרשות’ בין השנים; 2010 ל-2016,  עורכת דין תמר פינקוס, הלכה לעולמה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, פרסמה הבוקר הודעת אבל והשתתפות בכאב, צער רב וביגון קודר על פטירתה של מייסדת הרשות עורכת דין תמר פינקוס זכרה לברכה.

עורכת דין תמר פינקוס, כיהנה מ-1997 בתפקיד התובעת הראשית של משרד התמת, בעקבות המלצת ועדת האיתור שהוקמה לצורך איתור מועמדים לתפקיד החשוב, מונתה פינקוס, במחצית יוני 2010, כממונה על הגנת הצרכן וסחר הוגן באותה רשות החדשה (הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן) שאותה ייסדה והקימה.

כאשר ייסדה עורכת דין פינקוס את הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, היא שינתה את פני הצרכנות במדינת ישראל והעלתה על נס את חשיבות ההגנה על זכויות הצרכנים בישראל.

לפני הקמת הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, שימשה כתובעת ראשית ב‘משרד התעשייה והמסחר’ שהחליף את שמו ל’משרד הכלכלה‘ ופעלה רבות בשירות המדינה בתפקידים רבים ומגוונים.

ב-1 בינואר 2014, נאסר על הצגת מחירים עם 99 אגורות. אז הוזהרו העסקים, כי כנגד מי שיעשה כן, יוגש כתב אישום בגין עבירת הטעייה. בראיון ל- TheMarker TV ו-ערוץ הכנסת, הסבירה אז ראש הרשות להגנת הצרכן, עורכת דין תמר פינקוס את החוק החדש.

דובר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן עורך דין דודו אבן חן, מסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי עורכת דין תמר פינקוס, לחמה במשך עשרות שנים בתפקידים שונים להגנת על זכויות העובדים והצרכנים בישראל.

עובדי הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, נפרדו ממנה במילים, מרגשות;

“היי שלום, אישה יקרה,

תחסרי לנו בכל יום בחיינו”.

יהי זכרה ברוך לעד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן