הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית שנתית התשע”ח לבני כל המזלות מאת צילה שיר-אל

על פי תורת הקבלה, יש לנו חופש ניכר להעביר ולקבל החלטות, בהתאם לאופי ולאישיות שלנו ובהתאם לנסיבות. כל הדברים הטובים והרעים שאמורים להתרחש בעתיד, תלויים רק במה שאנו עושים בחיינו בהווה. לכן כל אדם צריך לשאוף בכל רגע להביא את כל העולם לתיקונו המלא וכך אנו נקבע את העתיד שלנו וגם את העתיד של העולם. לכן כל הדברים הטובים והרעים שאמורים להתרחש בעתיד, תלויים רק במה שאנו עושים בחיינו בהווה. לכן כל אדם צריך לשאוף בכל רגע להביא את כל העולם לתיקונו המלא וכך אנו נקבע את העתיד שלנו וגם את העתיד של העולם.
0
0
תחזית שנתית תשע”ח לכל בני המזלות מאת צילה שיר-אל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
תחזית שנתית תשע”ח לבני כל המזלות מאת צילה שיר-אל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

 כפי שנאמר בספר דברים: ל – יט’ “הַעִדֹתִי בָכֶם הַיּוֹם, אֶת-הַשָּׁמַיִם וְאֶת-הָאָרֶץ-הַחַיִּים וְהַמָּוֶת נָתַתִּי לְפָנֶיךָ, הַבְּרָכָה וְהַקְּלָלָה; וּבָחַרְתָּ, בַּחַיִּים – לְמַעַן תִּחְיֶה, אַתָּה וְזַרְעֶךָ”. וזו היא הרשות הנתונה. המהות היהודית אינה מסתפקת ב-להיות טוב בלבד, אלא מצווה עלינו להיות מצוינים. זוהי המטרה העליונה שלנו, לשאוף לגדולה ולמצוינות. מאחר ומילים בלבד ללא מעשים, אינן מחוללות מציאות, הדרך הטובה ביותר להשיג אושר וחיים טובים ללא כאב מיותר, היא לזכור את העובדה שאנו נדרשים לעשות כל הזמן, ובדרך העשייה אנו צריכים לבחור את הדרך הנכונה להטיב את חיינו.. על פי הרה”ג ר’ אברהם מייזלעס שליט”א שתשע”ח הם ראשי תיבות של: תהא שנת חיי עולם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

שפע – בחודשים הקרובים יכולים להיווצר אצלכם מצבים שכבר מזמן ציפיתם להם כתוצאה מהעובדה שהכוכב יופיטר הידוע ככוכב המיטיב הגיע לבקר בבית השותפויות שלכם. לפנויים שביניכם עשויים להיות ימים טובים שבהם תוכלו להכיר את האנשים המתאימים שייכנסו לחייכם גם ברמה האישית , ולכל השאר נראה שהשותפויות שלכם בחיים יכולות ליהנות מתקופה טובה.

החל מחודש נובמבר ייכנס הכוכב לבית המקושר עם כספים שעשויים להתקבל מאחרים ותיכנסו לתקופה טובה יותר מבחינה כלכלית.

קושי –  הפעם החיים קצת פחות מחייכים אליכם כיוון שנראה שלעיתים אתם די מקובעים בצורת החשיבה שלכם וקשה לכם לפנות אותה עבור חשיבה חדשה ונכונה יותר. זה הזמן לבדוק את צורת חייכם ולשאול את עצמכם האם אתם פועלים נכון ואולי ישנם דברים בחיים שעליכם לשנות ובלבד שלא תהיו כל כך מובנים מאליהם. הקשיבו גם לאלה שדורשים בטובתכם.

החל מחודש ינואר ייכנס הכוכב סטורן לבית הקריירה שלכם ותתחיל אצלכם תקופה שבה יהיה עליכם להוכיח את עצמכם בכל נושאי העבודה שלכם.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

שפע – הכוכב יופיטר נמצא עכשיו במזל מאזניים הוא בית העבודה שלכם ולכן נראה שאת החודשים הקרובים תעבירו ביכולת שלכם לעבוד עבודה קשה אך במקביל גם להיות מאוד מוערכים בתפקודכם. נראה שאתם עושים את העבודה בצורה טובה ולכן אלה שמכירים ביכולותיכם מבקשים את קרבתכם. השתדלו להשאיר זמן גם לעצמכם בתוך כל העבודה, שאתם כמעט מכורים לה. החל מחודש נובמבר 17 יעבור כוכב השפע לבית השותפויות שלכם וייתן לכם כשנה אפשרות וזמן לשפר את הזוגיות האישית שלכם. .

קושי – סטורן הכוכב שידוע כמביא הקשיים העיקריים, נמצא אצלכם בבית המקושר עם הצורך שלכם להיות מוכרים בתחומכם ואף לקבל כספים שמגיעים לכם לדעתכם ממקומות שונים ובעיקר מאלה שאתם יודעים שחייבים לכם, אך התמהמהו בתשלומים עד עכשיו. החל מחודש ינואר ייכנס כוכב זה לבית המשפטים שלכם ויכריח אתכם להתעמת עם רשויות על נושאים שאתם בטוחים שאתם צודקים בהם ולא יהיה לכם אכפת אף להגיע לבוררות משפטית בין ינואר לספטמבר 2018.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

שפע – בשנה הקרובה יגיע כוכב השפע המוכר בשמו יופיטר אל בית היצירה שלכם. עובדה זו אמורה לשמח אתכם כיוון שסוף סוף תוכלו להוציא ולבטא את היצירתיות שבכם, כפי שבאמת הייתם רוצים. גם יחסים עם אנשים קרובים לכם אך צעירים מכם, יהפכו משמעותיים יותר ותוכלו לשפר את היחסים איתם כך שתהיו מרוצים מאוד מהיחסים החדשים שיוצרו. לקראת סוף השנה יגיע כוכב השפע למזל עקרב הוא בית העבודה שלכם וייפתחו בפניכם אפשרויות חדשות להצלחה. אל תהססו לעבור ממקום עבודה אחד לשני.

קושי – בשנה הקרובה ימשיך לבקר הכוכב המביא ללקיחת אחריות בבית המקושר עם שותפויות עסקיות ואישיות. נראה שזה בדיוק הזמן שבו אתם צריכים לשאול את עצמכם כיצד אתם רוצים להמשיך מכאן ובאיזה אופן תרצו לשנות את השותפויות החשובות בחייכם, על מנת שתהיו מרוצים. לקראת ינואר 2018 יגיע הכוכב סטורן לבית הכספים שמתקבלים מאחרים ולכן ייתכן כי תחוו קושי כלכלי וכספים שבניתם עליהם יתעכבו. זה הזמן לחסוך כספים ליום שתצטרכו אותם עבור תחומי חיים משמעותיים עבורכם.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

שפע –  בחודשים הקרובים עדיין מבקר הכוכב יופיטר הידוע ככוכב שמביא אתו הזדמנויות בבית המקושר עם המשפחה הגרעינית שלכם ולכן אתם צפויים לבשורות טובות ומשמחות על רקע זה. היזהרו לא לתת כספים בהגזמה בגלל הרצון והצורך שלכם לעזור. זה הזמן לסגור קצוות שעדיין נשארו פתוחים במעגל המשפחתי שלכם. החל מחודש נובמבר 2017 יגיע כוכב השפע לבית היצירה והילדים שלכם ולכן תוכלו לבטא את עצמכם בדרך ייחודית ומקורית ולבנות יחסים אישיים טובים עם צעירים מכם במשפחה.

קושי – בשנה האחרונה התעמתתם עם כל הקשור לתחום העבודה ולכן אתם מרגישים עייפים מהרגיל, ומתוסכלים כי לא הצלחתם בתכניותיכם כפי שרציתם. עובדה זו הביאה אתכם למאמצים כבירים מצד אחד, אך גם להישגים ועובדה זו תימשך גם בשנה הקרובה. החל מחודש נובמבר 2017 יגיע כוכב סטורן לבית השותפויות האישיות והעסקיות שלכם ובהחלט ייתכן שהפנויים ביניכם ימצאו את הזוגיות שחיפשתם לעומת אלה הנמצאים בקשר שיצטרכו לעבור אתגרים בנושאים שונים .נראה כי בנושאי עבודה תמצאו אנשים נכונים.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

שפע – הכוכב המוכר בשמו הידוע יופיטר וגם הכוכב המיטיב נמצא אצלכם בבית המקושר עם הסביבה הקרובה. משמעות עובדה זו היא כי אתם מוכנים להשקיע הרבה יותר זמן, מרץ ואנרגיה בשיפור תנאי וצורת החיים על מנת לעשותם מושלמים וטובים יותר מבחינתכם. נראה שבשנה הקרובה החל מחודש נובמבר 17 יש לכם הזדמנות לשדרג את היחסים עם המעגל המשפחתי הראשון שלכם ולפתור בעיות ישנות שהציקו לכם. חשוב מאוד לא לפספס הזדמנות זו.

קושי -נראה שהצורך שלכם בקשרים עם צעירים מכם וייתכן גם הילדים שלכם לוקח אתכם למקומות חדשים ורחוקים שעד היום לא הייתם צריכים להתמודד איתם. זה בדיוק הזמן שלכם לנסות ולפתוח צוהר חדש בחייכם ליצירת קשר עם קטנים מכם על ידי פיתוח האישיות שלהם. החל מתחילת ינואר 2017 יגיע כוכב המביא איתו אחריות לצד קושי אל בית העבודה שלכם ויכריח אתכם להתייחס לנושא זה ברצינות רבה. חשוב מאוד שתשמרו על האנרגיות הפיזיות שלכם ואל תתנו לאנרגיות שליליות להתיש אתכם.

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

שפע – בשנה האחרונה נהניתם ממעבר הכוכב יופיטר בבית הכספים שלכם. לעובדה זו חיכיתם שנים ולכן עכשיו זה הזמן עבורכם להתחיל ליהנות ואף לפזר כספים היכן שתרצו כיוון שסוף סוף אתם יכולים ליהנות מהמצב שבו יש לכם יכולת לממש את חלומותיכם לקניית דברים שבאמת חפצתם בהם מימים ימימה. יש לכם עוד כחודשיים עד אשר יעבור כוכב השפע לבית המקושר עם הסביבה הקרובה ואז תרצו למצוא לעצמכם את הפינה הפרטית האישית שלכם שאולי תרצו לקנות אותה או אף לשפץ אותה בהתאם למטרותיכם.

קושי – יש לכם קשיים ליצור לעצמכם את המשפחתיות שאותה אתם חפצים,   בגלל ביקור הכוכב בבית המשפחה ולכן נראה שהבקשות והדרישות שמציבים כלפיכם בני הבית מקוממות אתכם. יש לכם סיכויים להגיע ולשכנע צעירים מכם במשפחה בצדקתכם החל מחודש ינואר 2017 זהו זמן שבו כוכב סטורן יעבור לבית היצירה והילדים שלכם ולכן מצד אחד תוכלו יותר לבטא את עצמכם ומצד שני תוכלו לבסס יותר את היחסים עם הקרובים לכם. זהו זמן גם לרומנים מרעננים אך עם גוון של רצינות

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

שפע – הכוכב יופיטר עדיין נמצא במזל שלכם ועל כן זוהי שנה ברוכה שבה יש לכם אפשרויות למצות את מקסימום ההנאות מנושאים ותחומים שבהם אין לכם כל רצון להפסיק ולהוכיח את עצמכם ויכולותיכם. מבחינה כספית, זוהי שנה טובה יותר מהרגיל כיוון שיופיטר מעניק גם שפע כלכלי. ולכן כאשר בחודש נובמבר ייכנס למשך שנה הכוכב לבית הכספים שלכם, תמשיך להיות זו שנה של פריחה כלכלית . תוכלו לממש את כל תכניותיכם ולתכנן לעצמכם עתיד כספי טוב יותר. היזהרו  מביזבוז יתר בין החודשים אפ’ ועד יולי 18.

קושי – ייתכן ובשנה האחרונה נתקלתם בקשיי הסתגלות עם הסביבה הקרובה, כיוון שהיה קשה לכם עם המעברים שאנשים ביקשו מכם לעשות ובעיקר התבקשתם להניח לאנשים קרובים לחיות את חייהם לפי הבנתם. זה הזמן הנכון לשחרר את הסובבים לכם לנפשם, ולהתרכז יותר בטיפוח סביבתכם הטבעית על מנת לעשותה נעימה לכם . נראה שהיכולת שלכם לבנות לעצמכם חיים מלאים ומעניינים יותר לא תמיד מתקבלת באהדה על ידי אנשים אחרים קרובים לכם, אך אתם חייבים לדאוג לעצמכם ולקידומכם האישי.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

שפע –  זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם שיכולה להתארך מעבר למקובל  כיוון שכוכב השפע הגיע לבקר בבית תת המודע שלכם. למרות שייתכנו קשיים רגשיים הרי שזוהי תקופה מצוינת להתחבר אל האני הפנימי שלכם ולבדוק מהם הקשיים הרגשיים שהפריעו לכם עד היום להתפתח. יש לכם הזדמנות פז לסגור מעגלים עם הסביבה, בדרך שתקל עליכם להיפתח להתחלות חדשות. לאחר תקופה של התחבטויות רגשיות תוכלו לצאת לדרך חיים חדשה תוך כדי כך שאתם מקבלים הזדמנויות חדשות מהיקום לבסס את עצמכם.

קושי  – מבחינה כספית זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם, כיוון שנראה שלאחרונה ההוצאות היו מרובות מההכנסות, עובדה שהצריכה אתכם להתייחסות חדשה ואחרת בכל הקשור למערך הכלכלי שלכם. עליכם לשנס מותניים בעיקר בין החודשים מאי ועד ספט’ 18 , כיוון שגם בתקופה זו ייתכנו קשיים כלכליים כתוצאה מאחריות חדשה שאתם לוקחים על עצמכם ותהיו חייבים לעמוד בה. נראה שהקשיים רק חישלו אתכם ויש לכם דרך חדשה וטובה שעומדת לפניכם אם רק תחליטו שאתם מחויבים לאחריות שאתם לוקחים על עצמכם.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

שפע – הכוכב יופיטר היה במהלך כל השנה האחרונה בבית החברים והחברה שלכם כך שנראה שהייתה ולמעשה גם עדיין הזדמנות נהדרת לשווק את עצמכם דרך העיסוקים שלכם ואף להעלות את מעמדכם החברתי דרך אנשים שיכולים לעזור לכם בכך. אתם בדרך הנכונה להסתובב בחברת אנשים שתמיד חפצתם להגיע אליהם, אך עד עתה הדבר נמנע מכם. החל מחודש נובמבר 17 ייכנס כוכב השפע לבית תת ההכרה שלכם ודברים שונים שנמנעתם מלהתעמת אתם יצופו מעל פני השטח ותאלצו להתמודד עמם.

קושי – הכוכב סטורן נמצא כבר כשנתיים במזל שלכם ולכן כל השנה האחרונה הייתה רצופה בקשיים ובצורך ללקיחת אחריות על מנת להתחיל בהתחלות חדשות. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להחליט כיצד אתם רוצים להמשיך ולפעול בהמשך דרככם ומהו הדבר הנכון עבורכם לעשות על מנת שתצליחו בתכניותיכם. אל תפחדו לעזוב תחומים שלא מעניינים אתכם ולהתחיל בחדשים. מבחינה כספית צפויות לכם התחלות חדשות, כיוון שנראה שסוף סוף אתם מוכנים להתעמת עם נושאים רגישים אלה ולבחון את ההתנהלות הכספית שלכם מחדש.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

שפע – בשנה האחרונה ביקר אצלכם הכוכב יופיטר בבית המקושר עם קריירה ולכן היה זה הזמן הנכון לעזור לעצמכם בכל הקשור לתחום זה. זה הזמן לשנות ולמצות את האפשרויות להתחלות חדשות ולא לאפשר לבעיה נושנה להפריע לכם להתפתח, בגלל העובדה שאתם אנשים שמעדיפים להרגיש קביעות במקום העבודה. החל מחודש נובמבר הקרוב יעבור כוכב השפע למקום המחבר אתכם אל האנשים המתאימים לכם להמשך תכניותיכם להתפתח בחיים ולכן חשוב מאוד שתהיו זהירים בהתנהלותכם מול אנשים חדשים שתכירו.

קושי – הקשיים התת-הכרתיים שחוויתם הפריעו לכם השנה לפעול בחופשיות כיוון שמרבית הדברים שרציתם אותם , לא תמיד היו זמינים עבורכם. לאחרונה גם  נתקלתם בפחדים שונים שלא אפשרו לכם לפרוץ את החומה שיצרתם סביבכם כהגנה. ואולם מאחר וכוכב סטורן שהוא למעשה הכוכב שלכם , יגיע אליכם החל מחודש ינואר , אתם המזל שהכי רגיל לפעול אתו בשיתוף פעולה ולכן כל אחריות חדשה שהפעם תיפול בדרככם תוכלו לעמוד בה באופן שיתאים לכם  ולקידום מטרותיכם ותכניותיכם , בעתיד הקרוב והרחוק.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

שפע – הכוכב יופיטר היה ועדיין נמצא השנה עד לסופה במקום המקושר עם כל התחומים של נסיעות למקומות רחוקים וקרובים על מנת ליהנות מהאפשרויות החדשות שיכולות להיווצר אצלכם. מבחינה משפטית, זהו זמן שבו עדיין כדאי לכם לפתור את כל הבעיות הביורוקרטיות שנוצרו אצלכם, כיוון שנראה שהכוכבים בשלב זה לטובתכם והניצחון מובטח לכם. רק לקראת נובמבר 17 יעבור הכוכב לבית הקריירה שלכם ועידן חדש של התקדמות עשוי להתפתח אצלכם. זה בדיוק הזמן לחשוב על אפשרויות קידום ופיתוח בעבודה.

קושי – הפעם הקושי העיקרי שלכם הוא ביצירת קשרים חברתיים ואישיים וזאת כיוון שאתם מוצאים עצמכם פועלים בניגוד לרצונכם האישי העמוק ביותר והוא לשמר את הקיים. נראה שהאירועים השונים בחייכם הביאו אתכם לכך שאתם משנים סגנון חיים ובעקבות כך אתם נתקלים באנשים חדשים שמגיעים לחייכם. הכוכב סטורן שעומד להיכנס לבית תת המודע שלכם בחודש ינואר 2018 יגרום לכך שנושאים רבים שדחקתם אותם עד היום יחזרו להיות משמעותיים ותרגישו אותם ביתר שאת עד אשר תהיו חייבים לפתור אותם.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

שפע – אתם מזל שלא מורגל בשפע שאתם מקבלים מהיקום ולכן בכל פעם שקורים לכם דברים טובים, אתם תוהים מתי יגיע הקושי שבעקבותיו. בשנה הקרובה החל מחודש נובמבר 2017 ולמשך שנה יהיו לכם בשורות טובות שיגיעו ממקום תפיסת עולם חדשה שעד עכשיו טרם נחשפתם אליה. תהיו  יותר פתוחים לקבל דעות של אנשים שעד היום לא הייתם מוכנים לקבל אותם ונראה שגם מבחינה משפטית במידה ותצטרכו, יהיו לכם בשורות טובות ויכולת להצליח להגיע לגישור בנושאים משמעותיים.

קושי – הכוכב סטורן הידוע ככוכב המביא אתו שפע של צורך בלקיחת אחריות מתוך השינויים שמתרחשים בחיים, נמצא כבר אצלכם בבית הקריירה ומזה תקופה ארוכה נתן לכם תחושה שהנה הגיע הזמן שלכם להתקדם, אך הפעם תעשו זאת בדרך הנכונה. ייתכן ותאלצו לעבוד קשה יותר, אך נראה שתוצאות העבודה שלכם יהיו ניכרות לטובה , כך שתוכלו לזכות בהכרה בתפקודכם. לקראת חודש ינואר 2018 יגיע הכוכב לבית החברים והחברה שלכם וזה יפתח לכם תקופת חיים חדשה עם אנשים חדשים שייכנסו לחייכם.

לשנה טובה תכתבו ותחתמו לאלתר לחיים טובים ולשלום אתם וכל הנלווים אליכם, ונזכה לשנת גאולה וישועה ברחמים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן