בלי עין הרע הורוסקופ | צילה שיר-אל

תחזית אסטרולוגית שבועית מה-9 עד ה-17 באוגוסט 2017

מה צופנים לכם הכוכבים בשבוע הקרוב; האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, מביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית השבועית הכללית לכל בני המזלות. ילידי השבוע: כוכב התקשורת ימצא בבית הכספים שלכם בשבוע הקרוב ולכן נושא זה עומד להיות רגיש עבור רובכם, ובייחוד לאור העובדה שהכוכב עומד לבצע נסיגה בבית זה.. התחזית הנה כללית, לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
0
0
מתחזית אסטרולוגית שבועית מה-9 עד ה-17 באוגוסט 2017 | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©
מתחזית אסטרולוגית שבועית מה-9 עד ה-17 באוגוסט 2017 | עיבוד ממחושב: שולי סונגו ©

מה צופים לכם הכוכבים, התחזית האסטרולוגית השבועית שלך המוגשת לקוראי אתר כאן נעים , על ידי האסטרולוגית המפורסמת צילה שיר-אל, המביאה לכם גולשי אתר כאן נעים, את התחזית הכללית לכל בני המזלות. לשבוע שבין התאריכים: 05 עד ה-11 ביולי 2017. בואו לקרוא ולדעת את הצפוי לכם בשבוע הקרוב ומראש…  

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

טיפ לילידי השבוע: כוכב התקשורת ימצא בבית הכספים שלכם בשבוע הקרוב ולכן נושא זה עומד להיות רגיש עבור רובכם, ובייחוד לאור העובדה שהכוכב עומד לבצע נסיגה בבית זה.

מזל טלה
מזל טלה

מזל טלה (Aries) מ – 20 במרץ עד 19 באפריל

בשבוע הקרוב ייכנס הכוכב וונוס לבית המשפחה שלכם, כך שתרגישו את האנרגיות שלכם עולות ומתעוררות ביחס לכל הכרוך במערכות יחסים.

אלה מכם המחפשים סגירת מעגלים יכולים להיות מרוצים סביב האירועים ותשומת הלב שתרגישו מצד אנשים יקרים לכם ולכן זה הזמן לפתוח את הלב לסיטואציות חדשות שיעזרו לכם לפתיחות רגשית. נסו להיות יצירתיים בנוגע לפתירת בעיות.

מזל שור
מזל שור

מזל שור (Taurus) מ – 20 באפריל עד 20 במאי

אתם עוברים תהליך מאוד מעניין בכל מה שקשור למערכות יחסים אישיות ובתחום המשפחתי. נראה שלאחרונה החיים לא ממש פינקו אתכם ולכן נאלצתם לקחת אחריות בתחומי חיים שעד לאחרונה העדפתם לא להתעמת אתם.

המשפחה הקרובה גוזלת מכם די הרבה זמן ואתם מרגישים שאתם מחויבים לה בכל הנוגע למימוש תכניותיכם.

נסו להביע את דעתכם האמתית.

מזל תאומים
מזל תאומים

 מזל תאומים (Gemini)  מ – 21 במאי עד 21 ביוני

בשבוע הקרוב תהיו עסוקים מאוד בחיפוש דרכים מקוריות לשפץ את סביבת המגורים שלכם ובחיפוש אחר משאבים פיננסיים שיעזרו לכם להגשים את תכניותיכם. יש לכם עכשיו הזדמנות לעשות שינויים משמעותיים שיכולים לשנות את חייכם מהקצה לקצה.

מבחינה מקצועית אתם נמצאים בתקופה שהיא קצת מעורפלת עבורכם בנוגע לתכנון עתידכם, אך אין זה הזמן להחליף עבודה.

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן (Cancer) מ – 22 ביוני עד 21 ביולי

אתם נמצאים באחת התקופות היותר טובות של חייכם המתרחשת אחת לשתיים עשר שנים וזאת בגלל העובדה שהכוכב יופיטר המביא אתו שפע,

מזל והצלחה נמצא בבית המשפחה שלכם. ולכן, בכל אירוע משמעותי תוכלו לקבל תמיכה מהקרובים לכם ביותר. המצב הכספי קצת מעיק עליכם, אך אין ספק שביקור וונוס שאחראית על הכספים במזל שלכם תיתן לכם את האפשרויות לפתור גם נושא זה.

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה   (Leo) מ – 22 ביולי עד 22 באוגוסט

ילידי המזל אמורים להיות מאוד מרוצים השבוע בגלל העובדה שאתם מרגישים שהכוחות שלכם מתחדשים בגלל ביקור כוכב העשייה מארס במזל שלכם. יש לכם יכולת פיזית טובה לממש את תוכניותיכם ולקבל תמיכה ועידוד מהקרובים לכם ביותר.

מאחר וכוכב מרקורי נמצא בבית הכספים שלכם והוא גם כוכב התקשורת, עליכם לוודא שהכל סגור וברור ואכן תקבלו כל מה שהובטח לכם

מזל בתולה
מזל בתולה

מזל בתולה (Virgo) מ – 23 באוגוסט עד 22 בספטמבר

בתקופה האחרונה אתם מרגישים הרבה יותר מבוקשים ומקובלים מתמיד ועובדה זו די חדשנית בשבילכם, ויחד עם כך גם מאוד מהנה.

הגיע הזמן שלכם ליהנות מהיכולת שלכם ליצור יחסי צבור ומערכות יחסים טובות.

כוכב התקשורת במזל שלכם ייתן לכם את האפשרות לומר את כל מה שאתם חושבים ועובדה זו תתקבל בברכה על ידי הקרובים לכם כיוון שהם יבינו שאתם באים ממקום מפרגן .

מזל מאזנים
מזל מאזנים

מזל מאזניים (Libra) מ – 23 בספטמבר עד 22 באוקטובר

השבוע תגיע אליכם וונוס מלכת היחסים שהיא גם המאפיינת של המזל שלכם לבית הקריירה שלכם ותסמל עבורכם התחלה חדשה. זהו חודש שבו תרגישו שאתם מפתחים באהבה את מערכות היחסים שלכם ואתם אהובים ופופולאריים יותר מתמיד.

מבחינה חברתית זוהי תקופה שבה אתם בונים את עצמכם ונראה שלמרות שאתם קצת בלחץ, הרי  שאתם זקוקים ללחץ הזה כאדרנל חיובי ומניע לעשייה.

מזל עקרב
מזל עקרב

מזל עקרב (Scorpio) מ – 23 באוקטובר עד 21 בנובמבר

אתם נמצאים תחת השפעת סטורן בבית הכספים שלכם ואכן כוכב זה ידוע כמורה הגדול ולמרות שאינכם מעוניינים להרגיש כובד, הרי שאתם נאלצים להתמודד עם האנרגיה שלו על ידי הבנת משמעות צרכי הכוכב לעומק.

אתם בתקופה שאינכם יכולים להקל ראש בשום נושא בתחומי חייכם, כיוון שעכשיו אתם נאלצים להתמודד עם העובדה שאחריות היא שם המשחק על מנת להמשיך ולהתקדם למטרותיכם בחיים.

מזל קשת
מזל קשת

מזל קשת (Sagittarius) מ – 22  בנובמבר עד 21 בדצמבר

נראה שלאחרונה אינכם מנהלים את חייכם בחופשיות אלא מנוהלים על ידי החששות שלכם.  זוהי תקופה מצוינת לקחת החלטה ולצאת לחופשה למקום קרוב על מנת להיטען באנרגיות חדשות.

אלה מכם שמנהלים מאבקים ביורוקרטיים, יכולים למצוא השבוע ולמעשה במשך כל החודש הקרוב את האנשים המתאימים שאתם תוכלו ללכת קדימה ולהצליח בכל תכניותיכם ואז כמובן שתוכלו לטפוח לעצמכם על השכם.

מזל גדי
מזל גדי

מזל גדי (Capricorn) מ – 22 בדצמבר עד 19 בינואר

לאחר תקופה לא קלה עבורכם נראה שאתם שוב עולים על הגל בכל הנוגע למערכות יחסים כיוון שכוכב וונוס המביא איתו הקלה בתחומי יחסי האנוש נכנס אליכם לבית הזוגיות והשותפויות.

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם שיכולה למנף אתכם מקצועית למקומות החשובים לכם תוך שימוש במערכות יחסים כמנוף להתקדמות. נסו לפעול במתינות ולא מתוך לחץ, כיוון שהתנהגות כזו יכולה להביא לכם אויבים.

מזל דלי
מזל דלי

מזל דלי  (Aquarius) מ – 20 בינואר עד 18 בפברואר

בתקופה הקרובה תהיו עסוקים ביכולת שלכם לתקשר בצורה יותר נכונה ובריאה עבורכם. אתם נמצאים בדיוק בפרק זמן של חייכם שבו אתם צריכים לבדוק עם עצמכם את ההתנהלות האישית שלכם ולהחליט כיצד עליכם לפעול בהמשך.

כוכב התקשורת עומד לבצע נסיגה במקום המקושר עם כספים ומאחר ובאופן טבעי יש לכם כרגע כוכב שדי מערפל לכם את ההיגיון, חשוב לפעול בשיקול דעת.

מזל דגים
מזל דגים

מזל דגים (Pisces) מ – 19 בפברואר עד 20 מרץ

זנראה שבתקופה הקרובה אתם הולכים לעבוד מאוד קשה וייתכן שהאנרגיות תהיינה ירודות וזאת בגלל שאתם פחות משגיחים על עצמכם .

אתם עסוקים מאוד עם צעירים מכם במשפחה ונראה שתפיסת עולמכם הולכת ומשתנה בעקבות כל מה שאתם חווים סביבכם. כמו כן, נסו להבהיר את עמדתכם לאחרים בגלל שעדיין ההתנהגות שלכם לא תמיד נתפסת ברורה לזולת.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן