כאן נתניה פלילים

תושבת נתניה מואשמת בגין ניסיון רצח בנה בן ה- 4 והשמעת איומים

בן הזוג א.א, אמר לנאשמת ה.ה, שחיה עימו כי הוא יזעיק משטרה וכי הדבר יביא לגירושה מן הארץ. בתגובה לכך, מיהרה הנאשמת לחדר הצמוד בו שהה הילד ב.ב בן ה-4, בעודה מחזיקה בסכין, תפסה את ב.ב. בידה ולקחה אותו חזרה אל חדר הילדים. כל זאת, בעודה קוראת בקריאות פרידה ברוסית, אותן הפנתה הנאשמת ל-א.א, בהן; "תגיד להתראות לבן שלך" ו"פרושיי", שהינה מילת פרידה ברוסית, המביעה; 'פרידה נצחית'. בהגיעה חזרה אל חדר הילדים, בעודה נושאת בידיה את הפעוט ב.ב והסכין, ותוך שהנאשמת ה.ה, חוזרת ואומרת ל-א.א שייפרד מבנו וכי היא תקפוץ מן החלון יחד איתו, הנאשמת, הרימה את הפעוט ב.ב בידיה...
0
0
אישה עצבנית עם סכין מטבח מאיימת ברצח, הדמייה | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
אישה עם סכין מטבח, הדמייה

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (יום שני, כ”ה באב תשע”ט) בבוקר, כתב אישום לבית המשפט המחוזי-מרכז, נגד ה.ה תושבת נתניה, בת 39, בגין מופע האימים שהציגה ובו ניסיון לרצח של בנה בן ה- 4 ושרשרת האיומים שהשמיעה כנגד בן זוגה, א.א. בקומה העשירית בניין בעיר נתניה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עוזרת בפרקליטות מחוז מרכז עורך דין יעל לוי, הנאשמת ה.ה, היא אזרחית מדינה במזרח אירופה, ילידת 1980. הנאשמת מתגוררת עם בן זוגה, א.א. בבניין בעיר נתניה, בדירה בקומה העשירית.

לזוג, שני ילדים משותפים אשר גרים עמם, האחד בן 4, ב.ב, יליד 2015 והשני בן 12, ג.ג, יליד 2007. כמו כן, מתגורר עמם ד.ד, יליד שנת 1998, בנו של בן זוגה א.א.

בני הזוג שהו בתאריך 18.8.19, בבית יחד עם ב.ב, כאשר אותה עת ג.ג ו-ד.ד שהו יחדיו מחוץ לבית. בשעה 21:30 בערך, נכנסה הנאשמת לחדר בו שהה א.א והודיעה לו על כוונתה לצאת מן הבית ולקחת עמה את בנם המשותף  ב.ב לטיול.

בתגובה לכך, הביע בן זוגה א.א את התנגדותו לכך שתצא עימו לאחר שצרכה אלכוהול. בהמשך, חזרה הנאשמת לחדר, הביעה בפני בן זוגה א.א את מורת רוחה על כך שאינו מתייחס אליה ואמרה, כי בכוונתה לארוז חפציה ולשוב למדינה במזרח אירופה.

בן זוגה א.א, על פי כתב האישום, השיב לה, כי יכולה לעשות כרצונה. בעקבות חילופי הדברים והאווירה שנוצרה בינו לבין הנאשמת ה.ה, החליט א.א, כי מוטב שילון אותו לילה עם ילדיו בבית מלון, בנפרד מהנאשמת.

על כן, יצא א.א מהבית על מנת להחזיר את ג.ג ואת ד.ד אל הבית, בכדי שיארזו חפציהם לצורך לינה מחוץ לבית.

עם שובם לבית, ביקש א.א מילדיו שילכו לארוז חפציהם. בשעה 22:30 בערך, פרץ בין בני הזוג דין ודברים קולני, במסגרתו נטלה הנאשמת ה.ה, בסכין שאורך להבה כ-12 סנטימטרים, ואיימה על בן זוגה א.א, שלא יעשה זאת, ושאם יעשה כן, תחתוך את עצמה ותדפוק את ראשה בקיר, ותעליל, כי א.א הוא שפגע בה.

בן הזוג א.א, אמר לנאשמת ה.ה, שהוא יזעיק משטרה וכי הדבר יביא לגירושה מן הארץ.

בשלב זה, ביקש א.א מ-ד.ד לתעד את האירוע באמצעות סרטון וידאו, כיוון שחשש שהנאשמת תפעל כמזימתה ותעליל עליו, כי נהג בה לכאורה באלימות. ד.ד עשה כדברו. לאחר מכן, ירד ד.ד וחיכה ברכב עד אשר יצטרפו אליו אביו ואחיו, ואחריו ירד גם א.א.

אז, ג.ג, אשר שהה אותה עת לצד הנאשמת בבית, התקשר ל-א.א, והפציר בו לחזור במהרה הביתה מכיוון שהנאשמת ה.ה, עומדת עם סכין ליד החלון ומאיימת שתפגע בעצמה ותעליל, כי בן זוגה לחיים א.א, פגע בה. בתגובה, מיהר א.א, חזרה לתוך הבית ומצא את הנאשמת עומדת ליד החלון בחדר הילדים, וחוזרת ומאיימת, כי תפגע בעצמה ותעליל, כי הוא שפגע בה.

בשלב זה, ביקש א.א, מ-ג.ג, שיילך לארוז חפציו, אך הנאשמת התנגדה לכך וביקשה כי יישאר. א.א, התעקש על כך ו-ג.ג, יצא מן החדר לכיוון המסדרון.

מיד לאחר מכן, א.א, אמר לנאשמת ה.ה, שהוא יזעיק משטרה וכי הדבר יביא לגירושה מן הארץ. בתגובה לכך, מיהרה הנאשמת לחדר הצמוד בו שהה הילד ב.ב בן ה-4, בעודה מחזיקה בסכין, תפסה את ב.ב. בידה ולקחה אותו חזרה אל חדר הילדים.

כל זאת, בעודה קוראת בקריאות פרידה ברוסית, אותן הפנתה הנאשמת ל-א.א, בהן; “תגיד להתראות לבן שלך” ו”פרושיי“, שהינה מילת פרידה בשפה הרוסית, המביעה; ‘פרידה נצחית’.

הדרמה הגיעה לשיאה כאשר בהגיעה חזרה אל חדר הילדים, בעודה נושאת בידיה את הפעוט ב.ב והסכין, ותוך שהנאשמת ה.ה, חוזרת ואומרת ל-א.א שייפרד מבנו וכי היא תקפוץ מן החלון יחד איתו, הנאשמת, הרימה את הפעוט ב.ב בידיה.

ה.ה הנאשמת השעינה את ב.ב על זרועה הימנית וכרכה עם אותה היד את הסכין סביב צווארו. בידה השמאלית, אחזה הנאשמת ה.ה, ברגליו ובעודו מונח במנח זה, הוציאה אותו מ’חלון הקומה ה10‘ כך שפלג גופו מברכיו ומעלה מוטל-מופנה החוצה.

א.א בן הזוג א.א, הפציר בבנו ב.ב, בן ה-4, כי ישתחרר מאחיזתה, ונחלץ במהרה לקחת אותו מידי הנאשמת… 

בתגובה לכך, קרא א.א, קריאות תחינה לעברה וביקש שלא תעשה זאת, ובנה השני בן 12, ג.ג, שעמד אותה עת מחוץ לחדר וראה את הנעשה, זעק אף הוא לעבר הנאשמת והתחנן, כי תחדל ממעשיה.

בשלב זה הפעוט ב.ב, בן ה-4, המוטל מחוץ לחלון, החל זועק כאשר להב הסכין מונחת על צווארו וכשהנאשמת ה.ה. החלה מרפה מאחיזתה בו ומאיימת בפני א.א, כי תזרוק את ב.ב, אם יתקרב. בשלב זה, הנאשמת איימה על א.א, כי תדקור אותו אם יתקרב אליה.

בתגובה לקריאותיהם, החלה הנאשמת למשוך את ב.ב פנימה לתוך הבית. בשלב זה בן זוגה א.אהפציר בבנו ב.ב, בן ה-4, כי ישתחרר מאחיזתה ונחלץ במהרה לקחת אותו מידי הנאשמת. כתוצאה מכך שאחז א.א ב-ב.ב ושלף אותו מידי הנאשמת, נחתך בן זוגה א.א בזרועו הימנית מן הסכין שאחזה הנאשמת אותה העת בידה.

בתגובה לקריאות א.א, ביצע הפעוט ב.ב תנועות התנגדות והשתחרר מאחיזת ה.ה הנאשמת, ורץ לעבר ג.ג בן 12, למשמע הפצרותיו של א.א. בשלב זה, טרק א.א את דלת החדר והחזיק בה מבחוץ, על מנת למנוע מהנאשמת לצאת.

הנאשמת ה.ה, ניסתה למנוע זאת באמצעות כף רגלה, אך א.א, החזיק את ידית הדלת עד אשר זיהה, כי ילדיו, נמלטו החוצה. בשלב זה, נמלט א.א, אף הוא, והשלושה, יצאו מהבניין והצטרפו ל-ד.ד.

◄ אל כתב אישום נגד ה.ה. על ניסיון רצח – נתניה

 אל בקשת המעצר עד תום ההליכים נגד ה.ה. על ניסיון רצח – נתניה

◄ אל בקשת איסור הפרסום על ניסיון רצח – נתניה 26.08.19.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן