חקלאות ישראל

שר החקלאות מר אריאל מברך על הורדת מחירי המים

שר החקלאות חבר הכנסת אורי אריאל; ״אחרי שנים שמחירי המים לחקלאות רק עלו והפכו לנטל כלכלי כבד על החקלאים, הצלחנו לשנות את המצב" ◄ השר אורי אריאל תקף בראיון ל"גלי צה״ל" את התנהלות משרד האוצר; "פקידים בכירים באוצר, עשו תרגילים ומניפולציות בלתי ראויות על הגב של החקלאים ואת זה אסור לקבל".
0
0
שר החקלאות מר אריאל מברך על הורדת מחירי המים לחקלאות
שר החקלאות אורי אריאל

שר החקלאות חבר הכנסת אורי אריאל אמר הערב (רביעי, ו’ בטבת התשע”ז) בתגובה להחלטת ועדת הפנים על הורדת מחירי המים לחקלאות, כי; ״אחרי שנים שמחירי המים לחקלאות רק עלו והפכו לנטל כלכלי כבד על החקלאים, הצלחנו לשנות את המצב”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

החלטנו היום יחד עם חברי הועדה המיוחדת בראשות ח”כ דודי אמסלם על הורדה מיידית של מחירי המים לחקלאות. היו גישות שונות למציאת הדרך הנכונה להורדת המחירים, אבל השורה התחתונה היא חד משמעית: מחירי המים ל‘חקלאות’ יוזלו״.

הורדת מחירי המים לחקלאות תוזיל באופן מיידי את המחיר ל- 1.98 ש”ח לקוב מים

כזכור אמר אתמול (שלישי) השר אריאל, כי “אנחנו פועלים יחד עם יו”ר ועדת הפנים ח”כ דודי אמסלם להורדת מחירי המים בחקלאות וכי מוסכם על כולם שיש להוזיל באופן מיידי את המחיר ל – 1.98 ש”ח לקוב מים, וההצעה שלנו היא שמיד אחרי הדיון בכנסת נשב ונסכם תוך חודשיים בין כל החקלאים להמשך ההוזלה בכל רחבי הארץ”.

עוד אמר השר אריאל, כי ”כדי לרדת למחיר של 1.98 ש”ח, צריך כ- 130 מיליון ש”ח ואת זה נביא מעליית היטלי הפקת המים של חקלאי הצפון וממקורות נוספים. אבל גם אחרי ההורדה, לא יהיה מחיר אחיד, כי אלו שהקימו מפעלים להפקת מים לקחו הלוואות ולא יהיה נכון למוטט אותם כלכלית”.

השר אורי אריאל תקף בראיון ל”גלי צה״ל” את התנהלות משרד האוצר; “פקידים בכירים באוצר, עשו תרגילים ומניפולציות בלתי ראויות על הגב של החקלאים ואת זה אסור לקבל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן