בחירות לרשויות המקומיות חדרה חדשות

ש”ס חדרה ומבקר המדינה מרוצים – נוהלה מערכת חשבונות מצוינת

תנועת ש"ס בראשותו של המשנה לראש העיר בועז ביטון, היא אחת מהתנועות הבודדות בחדרה שעברה את הדוח בצורה חיובית ומעוררת כבוד ◄ מבקר המדינה: "הסיעה ניהלה את מערכת חשבונותיה לפי הנחיות מבקר המדינה, לפיכך ניתן דו"ח חיובי לגבי תוצאות ביקורת החשבונות של הסיעה" ◄ יושב ראש תנועת שס חדרה, מר בועז ביטון: "מאז כניסתי לפוליטיקה העמדתי בראש מעייני את נושא השקיפות והיושר הציבורי...".
0
0
בועז ביטון יושב ראש תנועת ש"ס בעיר חדרה בראשותו של המשנה לראש העיר חדרה ברקע: קלפי בבחירות המקומיות 2018 | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
בועז ביטון, שס חדרה

מבחן היושר של תנועת ש”ס ובשמה המלא; “התאחדות הספרדים העולמית שומרי תורה” בעיר חדרה, הוּכח פעם נוספת, זאת בעקבות פרסום הדין וחשבון של מבקר המדינה בחודש שעבר בנושא; מימון מערכת הבחירות לרשויות המקומיות, שנערכו באוקטובר 2018 בעיר חדרה, ייאמר מיד; קשה היה למצוא סיעה שהצליחה לחמוק מביקורת, אך מבין הסיעות שנכללו בדוח המבקר, מפלגת ש”ס היא מהמפלגות הבודדות בחדרה שר עברה את הדוח בצורה חיובית.

 רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק או בטוויטר.

בין הסיעות בעיר חדרה שעברו את הדוח בצורה חיובית רשימת “חדרה בתנופה” בראשות ראש העיר צביקה גנדלמן, רשימת “מחוברים” בראשות עורך דין יניב דרי, רשימת “למען אולגה והשכונות” בראשות צ’יקו וקנין, רשימת “העיר של כולנו” בראשות ניר בן חיים.

וכך נכתב ב‘דוח מבקר המדינה‘; “ש”ס למועצת העיר חדרה בראשות בועז ביטון – הסיעה, זכתה בבחירות ב-2 מנדטים והיא זכאית למימון מאוצר המדינה. על פי הדוח הכספי של הסיעה.

הכנסותיה בתקופת הבחירות הסתכמו ב-418,864 ₪, כולן במימון אוצר המדינה והוצאותיה הסתכמו ב-427,758 ₪. הסיעה, סיימה את תקופת הבחירות ב-גירעון בסכום של 8,894 ₪.

עיקרי הממצאים עמידה בתקרת ההוצאות (סעיף 15 לחוק) ההוצאות לא חרגו מהגבולות הקבועים בחוק. חוקיות התרומות (סעיף 16 לחוק) ניהול חשבונות לפי הנחיות מבקר המדינה. תוצאות הביקורת – ניתן דוח חיובי.

גורם פוליטי בעיר, אמר למקומון “כל השבוע” כי; “תנועת ש”ס בעיר חדרה בראשותו של המשנה לראש העיר חדרה מר ביטון, ממשיכה להפתיע כל פעם מחדש. ש”ס היא מהמפלגות הבודדות שנכללים בדוח זה ויצאה זכה וטהורה כשלג.

רוב המפלגות “חטפו על הראש” ממשרד מבקר המדינה ואף נקנסו בסכומים של עשרות אלפי שקלים ואילו תנועת ש”ס יצאה עם דוח נקי וחיובי.

בהודעה לעיתונות שמסר יושב ראש תנועת ש”ס בעיר חדרה בראשותו של המשנה לראש העיר חדרה מר בועז ביטון, נאמר; “אני שמח לעדכן את תושבי חדרה, כי על פי תוצאות דוח מבקר המדינה המסכם את ‘מערכת הבחירות המוניציפליות 2018’ תנועת ש”ס בראשותי – עברה את הדוח בצורה חיובית מבין המפלגות שנכון לעכשיו נכללו בדוח מבקר המדינה של הבחירות המקומיות.

חשוב לי לציין, כי מאז כניסתי לפוליטיקה, העמדתי בראש מעייני את נושא השקיפות והיושר הציבורי וחשוב לי מאוד שעברנו בהצלחה גם במערכת הבחירות הראשונה בשנת 2013 וגם במערכת הבחירות השנייה בשנת 2018 .

תנועת ש”ס בראשותי, ניהלה מערכת בחירות נקייה, הוגנת ולא מנקרת עיניים ובסופו של דבר הוכחנו לכולם, גם בתקציב קטן ומינורי, כי תנועת ש”ס עומדת וגם ניצבת בעוז ובגאון”. סיכם יושב ראש תנועת ש”ס בעיר חדרה ראשותו של המשנה לראש העיר חדרה מר ביטון.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן