חדשות ירושלים מסחר | תעשייה צרכנות

שוק מחנה יהודה 97% ממכשירי השקילה תקינים

בביקורת של משרד הכלכלה והתעשייה ב'שוק מחנה יהודה'; נבדקו 241 מכשירים, ב-166 עסקים, 8 נפסלו, 5 תיקי חקירה נפתחו ◄המפקח על משקלות ומידות במשרד הכלכלה, עורך דין יצחק קמחי; "פעילות מסוג זה מגבירה האמון בתוצאות המדידות, מעודדת את המסחר ההוגן, ואת אמון בין העסקים והציבור" ◄הענישה על עבירות בתחום פקודת המשקולות והמידות ותקנותיהם, הנה החל מקנסות ועד עונשי מאסר עד שנתיים".
0
0
נאוה זקן, רקע: מאזניים, שוק מחנה יהודה
נאוה זקן, רקע: מאזניים, שוק מחנה יהודה

שוק מחנה יהודה, נמצא במשקל תקין! במבצע ביקורת בשווקים ברחבי הארץ של מנהל אכיפה, מסחר ומדידה במשרד הכלכלה והתעשייה, שנערך גם בשוק מחנה יהודה בעיר ירושלים, במסגרתו נבדקו 166 עסקים, בהם 241 מכשירי שקילה, המשמשים למסחר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

בסיום הביקורת, נמצא, כי מרבית מכשירי השקילה שנבדקו – 97% נמצאו תקינים, בעוד 8 נפסלו לשימוש, 5 תיקי חקירה, נפתחו בעקבות מבצע הביקורת.

שוק מחנה יהודה בירושלים, הנמצא בין הרחובות יפו ואגריפס, הנחשב שוק מזון וביגוד מרכזי בבירה, פתח, את מבצע הביקורות בשווקים, שיתקיים בשווקים נוספים בכל רחבי הארץ בשבועות ובחודשים הקרובים. ראו הוזהרתם.

מבצע הביקורת, תואם עם יושב ראש ועד סוחרי שוק מחנה יהודה, מר נינו פרץ, אשר הביע שביעות רצון מתוצאות המבצע.

מר פרץ, ציין, כי ימשיך לפעול להגברת האמינות ב‘שוק מחנה יהודה’ ושגשוגו בעתיד, זאת לאחר שהפך לאחד מאזורי הבילוי המרכזיים בירושלים וליעד תיירותי חשוב.

מבצע ביקורת בשווקים ברחבי המדינה, כאמור, החל בשבוע שעבר וצפוי להתקיים גם בימים הקרובים, נערך במסגרת פעילות משרד הכלכלה והתעשייה ל-מלחמה ביוקר המחיה, שקיפות והגינות צרכנית.

█ מנהלת מינהל אכיפה, מסחר ומדידה במשרד הכלכלה והתעשייה הגב’ זקן; “הנוכחות שלנו בשווקים חשובה הן לצרכן והן לבעל העסק”.

כך, שלצד בדיקת מכשירי השקילה, עובדי המנהל של אכיפה, מסחר ומדידה גם מדריכים את בתי העסק בעקרונות לשקילה נכונה – לרבות ההכרח בפילוס המאזניים, ייצובם, ניקיונם ומיקומם באופן בו תוצאות השקילה נראות היטב לצרכן.

מנהל אכיפה, מסחר ומדידה במשרד הכלכלה והתעשייה, הדגיש, כי; “הענישה על עבירות בתחום ‘פקודת המשקולות’ והמידות ותקנותיהם, הנה החל מקנסות ועד עונשי מאסר עד שנתיים”.

מנהלת מינהל אכיפה, מסחר ומדידה במשרד הכלכלה והתעשייה הגב’ נאוה זקן, ציינה; “הנוכחות שלנו בשווקים חשובה הן לצרכן והן לבעל העסק. מסחר הוגן, שקוף וישר, מייצר חוויה חיובית לצרכנים ומעודד את הגברת הפעילות הכלכלית בשווקים”.

המפקח על משקלות ומידות במשרד הכלכלה, עורך דין יצחק קמחי , אמר, כי; “פעילות מסוג זה, מגבירה את האמון בתוצאות המדידות, מעודדת את המסחר ההוגן, ואת האמון בין העסקים לציבור הצרכנים“.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן