בני ברק חדשות פלילים

שוטר בילוש ממחוז דן שהורשע בעבירות גניבה ל-20 חודשי מאסר

בית המשפט, קבע; "הנאשם ארתור עקיבאייב, התפרץ לדירה של המתלונן, באמצעות מפתח הדירה שהופקד בידיו הנאמנות, גנב את הכסף והתכשיטים, בעקבות החיפוש שביצע בתוקף תפקידו... בכך ניצל השוטר, לרעה את תפקידו כשוטר ואת האמון שניתן בו ובמקום לשמור על החוק, במעשיו הוא כאמור פגע פגיעה חמורה במשטרה".
0
0
כב' השופט מרדכי לוי מבית המשפט המחוזי בעיר תל אביב ברקע שוטרים וניידת משטרה | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
כב’ השופט מרדכי לוי

ארתור עקיבאייב, שוטר בילוש מ’מחוז דן’ שבמרחב דן, שהורשע בעבירות גניבה בידי עובד ציבור והתפרצות למקום מגורים, נידון היום (יום שני, א’ בשבט תש”ף) ל-20 חודשי מאסר בפועל, כמו כן, חוּייב הנאשם לשלם פיצויים למתלונן, בגין הכספים שגנב סך אשר ישולם 27,500 ₪ בבית המשפט המחוזי בעיר תל אביב בפני כב’ השופט מרדכי לוי. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בהודעה מטעם פרקליטות המדינה, נמסר, כי השוטר עקיבאייב, הורשע בגין עבירות שביצע במהלך חיפוש בדירה בעיר בני ברק. במהלך החיפוש איתר השוטר מעטפה השייכת למתלונן ובה כ-7,500 ₪ במזומן וכן קופסא ובה שקית תכשיטי זהב.

בשלב מסוים, לאחר שהמתלונן, עוּכב להבאתו אל תחנת המשטרה, הוא מסר לשוטר את מפתחות דירתו.

השוטר ארתור עקיבאייב, הורשע בכך שבעוד המתלונן מעוכב בתחנת המשטרה, נטל השוטר קטנוע משטרתי, נסע לדירה והתפרץ אליה באמצעות המפתח וגנב מתוכה את מעטפת הכסף ואוסף התכשיטים.

מטעם דוברות משרד המשפטים, נמסר על ידי מר חיים גולדיטש, כי בית המשפט, קבע; “הנאשם ארתור עקיבאייב, התפרץ לדירה של המתלונן, באמצעות מפתח הדירה שהופקד בידיו הנאמנות, גנב את הכסף והתכשיטים, בעקבות החיפוש שביצע בתוקף תפקידו…

בכך ניצל השוטר עקיבאייב, לרעה את תפקידו כשוטר ואת האמון שניתן בו ובמקום לשמור על החוק, במעשיו הוא כאמור פגע פגיעה חמורה במשטרה“.

(מחש) שבפרקליטות המדינה, שתפקידה לחקור האשמות בדבר ביצוען של עבירות פליליות על ידי אנשי משטרת ישראל באמצעות עורך דין אליסף קליין; “בית המשפט קיבל את עמדת המחלקה לחקירות שוטרים וקבע, כי; “יש לראות בחומרה מצב בו שוטר מנצל את תפקידו ופורץ לדירתו של נחקר, המצוי בחקירה, באמצעות מפתח אותו קיבל מהנחקר מתוקף תפקידו כשוטר, כאשר במסגרת ההתפרצות גונב השוטר כסף רב ותכשיטים”.

כב’ השופט לוי, קבע, מנגד, כי בדינו של השוטר עקיבאייב; “יש להתחשב לקוּלה בכך שהנאשם, נעדר הרשעות קודמות וכן בכך שהוא שירת במשך כעשר שנים לשביעות רצון מפקדיו וזכה להוקרתם ולהערכתם בגין תפקודו, ובעיקר בכך שהנאשם סיכן עצמו יותר מפעם עת שימש כסוכן משטרתי ותרם לציבור בפעילותו המשטרתית ובפעילותו מושא החומר החסוי.

“בנסיבות הכוללות של המקרה דנא, הגעתי למסקנה – סיכם כב’ השופט לוי, כי מן הראוי שהעונש המתאים שיש להשית על הנאשם, יהא קרוב לאמצע מתחם העונש ההולם שנקבע לעיל”.

אל גזר הדין של השוטר ארתור עקיבאייב שוטר בילוש ממחוז דן 27-01-20.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן