ארכיאולוגיה פלילים

שוטרי מגב תפסו 6 חשודים בגניבת עתיקות מאתר הסמוך ליישוב נחלה

ששת החשודים, שנתפסו עת פעילות משותפת של שיטור קהילתי מגב, יחד עם מפקחי רשות העתיקות ו'רשות הטבע והגנים' בשטחים החקלאיים של מועצה אזורית יואב, התקבל מידע מודיעיני על ביצוע שוד עתיקות באתר העתיקות חורבת בילעין, ליד מושב נחלה הם בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, תושבי רהט, דיר אל-אסד ו-מג'ד אל-כרום, הועברו לחקירה ברשות העתיקות.
0
0
הציוד שנתפס בידי 6 חשודים בגניבת עתיקות מאתר הסמוך ליישוב נחלה על ידי שוטרי משמר הגבול | צילום: דוברות המשטרה | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
הציוד שנתפס בידי 6 חשודים בגנבת עתיקות

שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל בשיתוף מפקחי רשות העתיקות לכדו אמש (ראשון, כ”ח בתשרי התש”פ) שישה חשודים בגניבת עתיקות מאתר עתיקות הסמוך למושב נַחֲלָה שבאזור השפלה צפונית לעיר קריית גת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אמש (א) בעת פעילות משותפת של שיטור קהילתי מגב, יחד עם מפקחי רשות העתיקות ו’רשות הטבע והגנים‘ בשטחים החקלאיים של מועצה אזורית יואב, התקבל מידע מודיעיני על ביצוע שוד עתיקות באתר העתיקות חורבת בילעין, ליד מושב נחלה.

הכוחות הגיעו למקום בעקבות המידע וזיהו 6 חשודים, אשר מבצעים חפירות לא חוקיות באתר בניסיון לאתר ממצאים קדומים שהינן, יקרי ערך, תוך כדי שהם גורמים נזק רב למקום באמצעות כלי עבודה שהיו ברשותם.

מטעם דוברות המשטרה (מגב) נמסר לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי במקום אותרו כלי עבודה, כלי חפירה וגנרטור, שישמשו את החשודים לבצע את העבירה.

ששת החשודים, בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, תושבי רהט, דיר אל-אסד ו-מג’ד אל-כרום, הועברו לחקירה ברשות העתיקות.

שוטרי מגב, הפועלים מדי יום בגזרה החקלאית ברחבי הארץ, נמסר, ימשיכו בשיתוף הפעולה עם רשות העתיקות בכדי להביא לתפיסתם של העבריינים שמנסים לעשות רווחים כלכליים על חשבון המורשת הארכאולוגית של הארץ.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן