בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה

רשימת ש”ס חדרה מתחזקת למועצת העיר עם דר’ יעקב בן גיגי

תנועת ש"ס בעיר חדרה, מכניסה למקום הריאלי ברשימתה את נציג הקהילה הצרפתית בעיר ◄הקהילה הצרפתית בחדרה, תקבל מקום ריאלי ברשימת ש"ס למועצת העיר ◄ דר' יעקב בן גיגי, הינו רופא מומחה ברפואת משפחה, חתן פרס פקולטת הרפואה בפריז עם צל"ש ◄עלה לארץ לפני כ-7 שנים במסגרת תוכנית עליה קהילתית וכיום נותן שירות רפואי בקופ"ח 'מכבי' בחדרה.
0
0
דר' יעקב בן גיגי, תנועת ש"ס
דר’ יעקב בן גיגי, תנועת ש”ס

את המקום השלישי המכובד והריאלי ברשימת ש”ס למועצת העיר חדרה, יאייש נציג הקהילה הצרפתית בחדרה, דר’ יעקב בן גיגי – כך קבעה תנועת ש”ס בחדרה בראשותו של המשנה לראש העיר חדרה ר’ בועז ביטון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לדבריו של ר’ ביטון; “כתנועה חברתית הפועלת למען התושב אשר שמה לה למטרה לשרת את כלל האוכלוסייה בעיר חדרה ולגעת במגוון רחב של ציבורים וקהלים שונים, החליטה לשים בראש מעייניה את הקהילה הצרפתית ההולכת וגדלה ומתפתחת בצעדי ענק ומונה כיום כ-500 בתי אב ברחבי חדרה ושכונותיה. ולשם כך, הודיעה השבוע”.

דר’ יעקב בן גיגי, הינו רופא מומחה ברפואת משפחה חתן פרס פקולטת הרפואה בפריז עם ציון לשבח.

הוא עלה לארץ ישראל לפני כ-7 שנים במסגרת תוכנית עליה קהילתית ביחד עם עוד 12 משפחות, התחיל לעבוד בבית חולים ‘הלל יפה’ וכעת נותן שירות רפואי בקופת חולים ‘מכבי’ בחדרה.

בעברו, למד דר’ בן גיגי, מספר שנים בישיבה של קהילת הצרפתים בעיר ירושליםישועות יוסף” תחת כהונתו של הרב רון שעיה, תלמיד מובהק של מרן הרב בן ציון אבא שאול זכר צדיק וקדוש לברכה.

בהמשך למד בכולל הר”ן בשכונת רמות בירושלים. לאחר מכן, חזר לצרפת לסיים את לימודי הדוקטורט, שם למד במקביל בבית המדרש של הרב הראשי לשעבר בצרפת הרב יוסף חיים סיטרוק זכר צדיק וקדוש לברכה.

באותן השנים נחקקה אהבתו לארץ ישראל כשמעל הכל העמיד בראש את ערכי האחדות, אהבת חינם, ואהבת ארץ ישראל.

דר’ בן גיגי, קיבל עליו שליחות קודש זו למען הקהילה הצרפתית בעיר חדרה

על פי הוראתו של רבי דוד אביחצירא שיחיה לאורך ימים טובים אמן, הוא עלה לעיר חדרה, כדי לתרום ולהשתתף בהתפתחות חיי הדת והקהילה בעיר. או אז הביא עימו רוח של חזון ועשייה כשהוא נוטל חלק גדול בהתפתחותה של הקהילה הצרפתית בעיר חדרה.

כחלק מעשייתו הציבורית הוא ארגן מפגשים באופן קבוע בביתו הפרטי ובארגון “לב לאחים“.

גם היום כחלק מפעילותו הברוכה והענפה הוא ממשיך לארגן שיעורי תורה מדי שבת בשבתו בביתו שבשכונת ויצמן בחדרה.

לפני מספר שבועות עת עלה שמו לכהן פאר כנציג הקהילה הצרפתית בחדרה, הוא שם פעמיו אל מעונו של המקובל הצדיק רבי דוד אבוחצירא שיחיה לאורך ימים טובים אמן בעיר נהריה, איתו הוא בקשר רציף ומתייעץ עימו בכל דבר ועניין ונחשב כמקורבו וכבן ביתו של הרב במשכן הקודש.

למרות חששותיו להיכנס אל השדה הפוליטי, רבי דוד אבוחצירא שיחיה לאורך ימים טובים אמן, נתן לו את ברכת הדרך ואף עודדו והפציר בו, כי יאות לקבל עליו שליחות קודש זו למען הקהילה הצרפתית בעיר חדרה.

דר’ יעקב בן גיגי בן 40, נשוי ואב ל-3 ילדים. מתפלל בבית הכנסת “רבי שמעון בר יוחאי” בשכונת ויצמן בחדרה.

בן גיגי, אהוב ונערץ על סביבתו ומחובר בנשמתו לקהילה הצרפתית בחדרה. דלתו פתוחה ואוזנו קשבת לכל פניה ובקשה ומטרתו בהצטרפותו לתנועת ש”ס, היא לייצג את קולם של ‘קהילת הצרפתים בחדרה’ ולהשתתף בעשייה התורנית והיהודית בעיר חדרה.

בחירתו של דר’ בן גיגי, לחברות במועצת חדרה, תייצר מפנה חדש לגמרי ביחסים בין עיריית חדרה לקהילה הצרפתית בחדרה

לדברי יושב ראש תנועת ש”ס והמשנה לראש העיר חדרה ר’ בועז ביטון; ב”קדנציה הזאת סייעתי בכל כוחי ומאודי למען העולים מצרפת תושבי העיר חדרה, אם זה בהנחות במסים, אם זה באירועי תרבות ואם זה בפרויקטים חדשים שהוקמו למען הקהילה באמצעות אגף הרווחה שבראשותי.

היום אנו ממוקדים יותר וגאים לשים בראש סדר העדיפויות שלנו את צרכי הקהילה הצרפתית ההולכת וגדלה ולתת מענה הולם לכל צרכי הקהילה בעיר חדרה, אם זה בהקצאת קרקע או מבנה לקיום חיי הקהילה בעיר, ליווי והכוונה וקליטה נאותה לעולים החדשים מצרפת, אירועי תרבות ומופעים ברוח הקהילה, תמיכה וליווי לנערים ולנערות ולהסתגלותם במסגרות המותאמות, מפגשים וגיבושים חווייתיים הנותנים מענה לנפש ולרוח ויוצרים תחושה של כעין משפחה אחת גדולה.

ר’ בועז ביטון, מוסיף ומציין, כי; “בשיחה שקיימתי עם רב הקהילה הצרפתית בחדרה הרב אשר דוראי, שיחיה לאורך ימים טובים אמן, החלטתנו להעמיד בראש סדר היום של תנועת ש”ס, את צורכי הקהילה הצרפתית על מנת שיקבלו מענה וביטוי בקדנציה הבאה.

אין לי ספק, כי העמדתו של נציג הקהילה במקום ריאלי ברשימת ש”ס ובחירתו של דר’ יעקב בן גיגי, לחברות במועצת העיר חדרה, תייצר מפנה חדש לגמרי ביחסים בין עיריית חדרה לקהילה הצרפתית בחדרה“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן