בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה

רשימת שס-חדרה ה-DJ משה גבאי נציג הצעירים למועצת העיר

ה-DJ, משה גבאי שיוצב במקום ה-5 של תנועת שס בחדרה; "אנו נדאג לכך, כי קולנו יישמע. נבטיח שהרוב לא יהיה עוד הרוב הדומם. נדאג, כי מקבלי ההחלטות ייקחו אותנו בחשבון, חדרה, יכולה להיות עיר טובה יותר לצעירים. נביא קו חשיבה חדש, נעודד הגדלת תקציבי נוער וחינוך ונשקיע בחיי התרבות של העיר" ◄ה-DJ, גבאי, בחור צעיר ודינמי המעורה בצורה חזקה ואינטנסיבית בחיי החברה והקהילה של צעירים רבים בעיר ובשכונותיה, אין ספק, כי מדובר ברכש שיביא עמו משוב חזק של עשייה לצעירים בעיר".
0
0
ה-DJ משה גבאי | עיבוד צילום: שולי סונגו
ה-DJ משה גבאי | עיבוד צילום: שולי סונגו

רשימת שס-חדרה, עומדת להרקיד אתכם כל הדרך אל הקלפי ביום הבחירות לרשות המקומית חדרה (יום שלישי, 30.10.2018, כ”א בחשוון תשע”ט) באמצעות ה-DJ (די ג’יי, disc jockey), הנודע משה גבאי, נציג הצעירים למועצת עיריית חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

תנועת שס בחדרה בראשותו של המשנה לראש העיר חדרה מר בועז ביטון, כתנועה חברתית הפועלת למען התושב, אשר שמה לה למטרה לשרת את כלל האוכלוסייה בעיר חדרה ולגעת במגוון רחב של אוכלוסיות וקהלים שונים, החליטה לשלב ברשימתה למועצת העיר חדרה, צעיר חילוני-מסורתי המעורה בחיי הקהילה של הצעירים, שישים בראש מעייניו את צרכי התרבות של הצעירים בעיר חדרה.

מדובר בה-DJ, (די ג’יי, disc jockey), בן 35, רווק מבוקש, תושב שכונת בית אליעזר בשם; משה גבאי שיוצב במקום החמישי (5) של תנועת שס בחדרה”.

הוא נולד בשנת 1983 בעיר חדרה, הוא התחנך בבית הספר היסודי ‘בית יעקב’ בחדרה ולאחר מכן בתיכון ‘בית שמואלחדרה. בשנת 2003 פתח משרד להפקות אירועים ומוזיקה ומאז משך שנים רבות, הוא עוסק בתחום זה.

לדברי גבאי; “הפוליטיקה המקומית הרבה יותר חשובה מן הפוליטיקה הארצית, כי היא נוגעת באנשים עצמם.

לדבריו; “זה המקום לשנות. אני גם ספציפית מאמין שפוליטיקה מקומית ממש נוגעת באנשים ואני רוצה להיות משמעותי ולהשפיע עבור התושבים שחיים בחדרה“.

אנו נדאג לכך, כי קולנו יישמע. נבטיח שהרוב לא יהיה עוד הרוב הדומם. נדאג, כי מקבלי ההחלטות ייקחו אותנו בחשבון, חדרה, יכולה להיות עיר טובה יותר לצעירים. נביא קו חשיבה חדש, נעודד הגדלת תקציבי נוער וחינוך ונשקיע בחיי התרבות של העיר”.

בועז ביטון המשנה לראש העיר חדרה
בועז ביטון המשנה לראש העיר חדרה

█ ביטון; “צירופו של משה גבאי לרשימת שס למועצת העיר חדרה, היא בשורה גם לצעירים, לשוחרי התרבות וגם לתושבי שכונת בית אליעזר”

עוד אומר, גבאי; “כאדם שגדל וחונך מילדותו בעיר חדרה ועד היום מעורה בחיי היום יום של העיר ותושביה.

חשוב לי מאוד שהעיר חדרה, תמשיך להוות סמל ודוגמה של דו קיום בין כל האוכלוסיות השונות בעיר. אני מוכן להירתם ולסייע בכל תחום ועניין שישרת מטרה נעלה זו”.

“לגבי החיבור שלו לתנועת שס” – אומר ה-DJגבאי; “משך כל חיי הצבעתי ונתתי את קולי לתנועת שס המשרתת את הציבור ללא הבדל דת, גזע ומין.

גבאי ממשיך; העיר חדרה, זכתה למנהיג מקומי בעל שיעור קומה, הפועל ללא ליאות למען תושבי העיר, אני עוקב בשנים האחרונות אחר פועלו של יושב ראש התנועה בעיר חדרה מר בועז ביטון.

אני מבין שמדובר באיש עשייה נדיר שרק טובת הציבור עומדת לנגד עיניו, אין לי כל ספק, כי הוא האיש שאני יכול לצעוד איתו קדימה למען העיר והגשמת מטרותיה.

לדברי יושב ראש תנועת ש”ס והמשנה לראש העיר חדרה מר בועז ביטון; “צירופו של משה גבאי לרשימת שס למועצת העיר חדרה, היא בשורה גם לצעירים, גם לשוחרי התרבות וגם לתושבי שכונת בית אליעזר.

ה-DJמשה גבאי, בחור צעיר ודינמי המעורה בצורה חזקה ואינטנסיבית בחיי החברה והקהילה של צעירים רבים בעיר ובשכונותיה, אין ספק, כי מדובר ברכש אשר יביא עמו משוב חזק של עשייה לצעירים בעיר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן