מחוז הצפון פלילים

רצח תהילה נגר פענוח ה-13 של מקרי רצח במחוז צפון

"רושרוש, ראה בתהילה חפץ ששייך לו ורק לו" - אמר רפ"ק עופר אוסטה, ראש מחלק רצח בימ"ר צפון; "מדרך ההתנהגות שלו למדנו שהוא בחור מאוד אובססיבי - לא ממקום של אהבה, אלא מרצון לספק את רצונותיו המיניים".
0
0
רצח תהילה נגר ז"ל מקיבוץ גינוסר, הפענוח ה- 13 מקרי רצח במהלך 2016 במחוז צפון של המשטרה
רצח תהילה נגר ז”ל מקיבוץ גינוסר, הפענוח ה- 13 מקרי רצח במהלך 2016 במחוז צפון של המשטרה

רצח תהילה נגר מקיבוץ גינוסר לפני כחודש הוא הפענוח ה- 13 מקרי רצח במהלך 2016 במחוז צפון של משטרת ישראל. כזכור לפני כחודש נמצאה גופת אישה, מוטלת לצד הדרך סמוך ליישוב מגדל. קורבן הרצח היתה תהילה נגר ז”ל, תושבת קיבוץ גינוסר בת 31, אשר לילה קודם, יצאה לבילוי ולא שבה אל ביתה. לצורך פענוח הרצח הוקם במחוז צפון צוות חקירה מיוחד (צח”ם).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עם האישור לפרסום, כי החשוד במעשה הרצח תושב מֻעָ’אר השוכנת מזרחית לכרמיאל על הגבול בין הגליל התחתון לגליל העליון ומתגוררים בה דרוזים, ערבים נוצרים ומוסלמים, הוא ראא’ד רושרוש, בן 27, הוא בן זוגה של תהילה, נעצר זמן קצר לאחר הרצח והוגש נגדו כתב אישום.

לאורך החקירה, סירב הנאשם, לשתף פעולה עם החוקרים ובחר שלא לענות לשאלותיהם. בסופו של “מאבק מוחות” הצליחו החוקרים המנוסים ש”לא הרימו ידיים” והפכו כל אבן עד לפענוח המלא של הרצח והבאת הנאשם אל בית המשפט שיפסוק את עונשו.

 דוברות משטרת ישראל, פרסמה, כי בחקירה, עלה, כי השניים ניהלו מערכת יחסים רומנטית במשך כשנה וחצי, במהלכה נהג הנאשם לתקוף את תהילה ז”ל.

רושרוש, ראה בתהילה חפץ ששייך לו ורק לו” – אמר רפ”ק עופר אוסטה, ראש מחלק רצח בימ”ר צפון, שהוסיף, כי; “מדרך ההתנהגות שלו למדנו שהוא בחור מאוד אובססיבי – לא ממקום של אהבה, אלא מרצון לספק את רצונותיו המיניים“, הבהיר רפ”ק אוסטה.

תהילה נגר, נאבקת בו עד רגעיה האחרונים

עוד התברר, כי לאחר שהשניים נפרדו, הנאשם, יצר עמה קשר וביקש ממנה להיפגש, היא נענתה לבקשתו. בתום בילוי משותף בעיר טבריה, הוא לקח אותה ברכבו לחניון הסמוך ל‘כביש 90’ שם הוכתה, תוך שהיא נאבקת בו עד רגעיה האחרונים כשעל גופתה נתגלו סימני אלימות קשה. כשעה לאחר מכן, כבר עצרו חוקרי ימ”ר צפון את ראא’ד רושרוש הנאשם ברצח.

במשטרת ישראל רואים בפענוח רצח זה, ה- 13 במספר המצטרף לפענוח מקרי רצח שאירעו במהלך שנת 2016 ב-מחוז צפון של המשטרה. הם פוענחו תוך זמן קצר, תודות לפעילות נחושה ומקצועית של שוטרי משטרת ישראל, תוך שילוב כוחות של כלל היחידות, הפעלת אמצעים מיוחדים ומערך הזיהוי הפלילי.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן