חדשות כאן ישראל תחבורה ציבורית

רכבת ישראל הכריזה על שבוע מרוכז להשבת האֲבֵדוֹת לנוסעים ברכבת

מזוודות שנשכחו בדרך אל חוץ לארץ, שקיות דיוטי פרי, גיטרות, תכשיטים, משקפי שמש, ארנקים, דרכונים וטלפונים סלולאריים - ברכבת ישראל, קוראים לנוסעים בשל ריבוי אבידות בתקופת הקיץ לשמור על חפציהם ובמידה ואיבדו דבר מה ברכבת, יש לפנות אל מוקד שירות הלקוחות הטלפוני או לצוותי רכבת ישראל ◄אֲבֵדוֹת אשר לא יהיה להן דורש ואשר הגיעו למחסן לפני שלושה חודשים או יותר, יתרמו על ידי רכבת ישראל לטובת עמותות ללא כוונת רווח.
0
0
תחנת הרכבת הראשית של תל אביב ב-תחנת הרכבת תל אביב סבידור-מרכז בה ממוקמת מחלקת האבידות | צילומים: דוברות רכבת ישראל | עיבוד צילום: שולי סונגו©
תחנת רכבת תל אביב סבידור-מרכז

רכבת ישראל – פשוט ליהנות מהדרך!  זאת לאחר שהכריזה על ‘שבוע מרוכז להשבת האבידות לנוסעים’ זאת כעונת הקיץ בשיאה ובמחלקת האבידות של רכבת ישראל, הצטברו מאות פריטים שנשכחו ברכבות בדרך למקומות הבילוי והקניות, החופשה בחוץ לארץ, חוף הים, בסיסי צהל ועוד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בכל יום נאספים מהתחנות והרכבות ברחבי הארץ כ-600 אבידות, מדווחים, ברכבת ישראל, אולם מספר הפניות בנושא ‘אבידות‘ בחודשי הקיץ, עומד על 100 פניות יומיות בלבד על אבידות.

ברכבת ישראל, כאמור, פותחים מעתה במאמץ מרוכז במטרה להשיב את האבידות לבעליהן. בין התאריכים; 18-23 באוגוסט, תעובה פעילות מחלקת האבידות של הרכבת ושעות הפעילות היומיות במחלקה, יוארכו בשעה.

 

תכשיטים רבים מסוגים שונים שנשכחו ברכבת | צילום: דוברות רכבת ישראל
תכשיטים שנשכחו ברכבת

מחלקת האבידות, תחל פעילותה מדי יום בשעה 7:30 ותסיים בשעה 20:30. בתום השבוע, אֲבֵדוֹת אשר לא יהיה להן דורש ואשר הגיעו למחסן לפני 3 חודשים או יותר, יתרמו על ידי רכבת ישראל לטובת עמותות ללא כוונת רווח.

ברכבת ישראל, מבוצעות מדי יום מעל ל-250 אלף נסיעות ובחודשי הקיץ, תמהיל הנוסעים מורכב במידה גדולה מנוסעים מזדמנים, חלקם תיירים ונוסעים בדרך לחופשה בחוץ לארץ.

בימי הקיץ, הצטברו במחלקה פריטים רבים, כמו; מזוודות ושקיות דיוטי פרי, כובעים, קסדות, מגבות, תיקי חוף, משקפי שמש, ארנקים ותעודות רבות.

גיטרות וכלי נגינה רבים שנשכחו ברכבת | צילום: דוברות רכבת ישראל
גיטרות שנשכחו ברכבת

זאת בנוסף לחפצים יקרי ערך, כמו; לפטופים (מחשבים ניידים), טלפונים סלולריים, סוללות לאופניים חשמליים ועוד.

‘מחלקת האבידות של רכבת ישראל’ ממוקמת בתחנת הרכבת הראשית של תל אביב ב-תחנת הרכבת תל אביב סבידור-מרכז, אך ברכבת ישראל, מפצירים בנוסעים אשר איבדו חפצים ברכבת ליצור תחילה קשר עם מוקד שירות הלקוחות של רכבת ישראל, מספר 5770* ולוודא, כי האבידה, אותרה.

עשרות משקפי שמש שנשכחו | צילום: דוברות רכבת ישראל
משקפי שמש שנשכחו

דוברות רכבת ישראל מסרה לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר כי ברכבת גם ממליצים, להוסיף בעת הפנייה, פירוט על האבידה וכן להציג סימני היכר, כדי שיוכלו לוודא את הבעלות על החפץ שנשכח.

טלפונים סלולריים רבים ומסוגים שונים שנשכחו ברכבת | צילום: דוברות רכבת ישראל
טלפונים סלולריים שנשכחו ברכבת

השבת אבידה זהו שירות משלים מבחינתנו ולצערנו, נוסעים רבים יוצאים מנקודת הנחה, כי אם איבדו חפץ כל שהוא ברכבת, אין סיכוי לקבלו חזרה”.

“אנחנו מפצירים בנוסעים לא להרים ידיים, ולהיעזר במערך השירות שלנו במידה ואיבדו חפץ כל שהוא. בשיחת טלפון קצרה, ניתן לברר אם הפריט, אכן נמצא ולהגיע לקבלו בחזרה – ציינו ב’רכבת ישראל‘.

◄ אל טופס בקשה לאיתור אבידה.

◄ אל מוקד שירות הלקוחות של רכבת ישראל, מספר 5770*.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן