חדרה

רוצה הנחה בארנונה בעיר חדרה, גש אל ‘פרויקט יורדים לשכונות’

פרויקט "יורדים לשכונות" של קבלת קהל בשכונות ובקהילות לצורך בקשת הנחות בארנונה לשנת 2019 על ידי יושב ראש סניף תנועת שס בעיר חדרה, ר' בועז ביטון חבר מועצת העיר וחבר ועדת ההנחות, ממשיך זה השבוע הרביעי ביתר שאת וביתר עוז ◄ ביום שני הקרוב, י"ג באדר א' תשע"ט,  18.2.19 בין השעות; 10:30-12:00 תתקיים קבלת הקהל בשכונת גבעת אולגה.
0
0
בועז ביטון, יושב ראש סניף תנועת שס בעיר חדרה וחבר מועצת וחבר ועדת ההנחות במסי עיריית חדרה ברקע: חשבון ארנונה | עיבוד צילום: שולי סונגו
בועז ביטון

“אם קשה לכם להגיע אל עיריית חדרה, לצורך בירור בנושא תשלום הארנונה ואולי אף לקבל הנחה במסים העירוניים – יושב ראש סניף תנועת שס בעיר חדרה, יגיע אליכם”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מפתיע? לא כל כך את מי שעושה זאת זה השבוע הרביעי ביתר שאת וביתר עוז, יושב ראש תנועת שס (התאחדות הספרדים העולמית שומרי תורה) ר’ בועז ביטון חבר מועצת העיר וחבר ועדת ההנחות בעיריית חדרה.

ר’ ביטון, החליט על כך במסגרת “פרויקט יורדים לשכונות” לקבל קהל בשכונות ובקהילות ברחבי העיר לצורך בקשת הנחות בארנונה לשנת 2019.

לדבריו של מר ביטון; “ישנם אנשים שקשה להם (היעדר כלי רכב, בעלי מוגבלויות או מסיבה אחרת) להגיע אל בניין העירייה ברחוב הלל יפה בעיר ובשל כך, הם נמנעים מלהגיע ולקבל את המענה המשמעותי עבורם.

זו הסיבה שהחלטנו לרדת לשטח ובכל פעם לקבל את תושבי העיר בשכונה או בקהילה אחרת”. סיכם.

השבוע, התקיימה קהלת קהל בשכונת גבעת ביל”ו, בשבוע שעבר, התקיימה קבלת הקהל בדרום העיר חדרה. ושבוע שלפני כן, התקיימה קבלת הקהל בצפון העיר חדרה.

ביום שני הבא, י”ג באדר א’ תשע”ט  18.2.19 בין השעות; 10:30-12:00, תתקיים קבלת הקהל ברחוב הגדוד העברי 13, שכונת גבעת אולגה.

תושבי חדרה, המעוניינים להגיש הנחה בארנונה לשנת 2019 באמצעות מבחן הכנסה או ועדת הנחות, יכולים להגיש את הבקשה אצל חבר מועצת העיר ויושב ראש סניף תנועת שס בעיר חדרה, על מנת להעבירם אל מחלקת ההנחות בעיריית חדרה.

 חשוב להבהיר, כי ישנם 2 מסלולים לקבלת הנחה בארנונה:

  1. הנחה המגיעה על פי חוק הכוללת מבחני הכנסה.
  2. באמצעות ועדת הנחות – “מחזיק שנגרמו לו או לבן משפחתו הוצאות חריגות בשל טיפול רפואי חד פעמי או מתמשך או אירוע אשר הביא להרעה משמעותית בלתי צפויה במצבו החומרי“.

חובה להביא טפסים וניירת: תלושי משכורת לחודשים; 10-11-12 לשנת 2018, או תלושי שכר של כל שנת 2018 (למבקשים להימדד על פי ממוצע שנתי).

אישורי קבלת גמלה מביטוח לאומי לחודשים 10-11-12 לשנת 2018, אישורי לימודים לחודשים 10-11-12 לשנת 2018 ותדפיסי בנק לחודשים 10-11-12 לשנת 2018.

במידה של בקשה אל ועדת ההנחות, חובה לצרף אישורים רפואיים ואישורים המעידים על הוצאות חריגות או אישורים המעידים על הרעה במצב החומרי מאירוע בלתי צפוי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן