סרטן צבא | משטרה | ביטחון

רב-אלוף איזנקוט, עבר ניתוח להסרת הערמונית

רב-אלוף גדי איזנקוט, נמצא כעת בהתאוששות ◄ בהיעדרו של ראש המטה הכללי, כ-3 שבועות לקבלת טיפול רפואי, ימשיך סגנו, אלוף יאיר גולן, למלא את תפקידו עד ה-5 בפברואר או עד לשובו ◄השר כחלון שיבח את איזנקוט והרעיף עליו סופרלטיבים רבים; "כשר בממשלה, כחבר קבינט וכאזרח אני ישן טוב בלילה, כשאני יודע כשהרמטכ"ל שלי הוא גדי איזנקוט..." ◄ איזנקוט, דווח, יתאשפז כבר מחר לביצוע הליך רפואי בבית החולים בילינסון.
0
0
רב-אלוף איזנקוט, עבר ניתוח להסרת הערמונית | צילום: פלאש 90
רב-אלוף איזנקוט, עבר ניתוח להסרת הערמונית | צילום: פלאש 90

ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, עבר היום (חמישי, כ”א בטבת התשע”ז) ניתוח להסרת הערמונית.  מ-דובר צבא הגנה לישראל נמסר לפורטל ‘כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה, כי ראש המטה הכללי, רב-אלוף איזנקוט, מצוי כעת בתהליך התאוששות. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’

אמש (ד) אישרו שרי הממשלה טלפונית את מינוי ממלא מקום רֹאשׁ הַמַּטֶּה הַכְּלָלִי, האלוף יאיר גולן, עד ה-5 בפברואר או עד לשובו של רב-אלוף גדי איזנקוט לתפקידו.הידיעה בדבר מחלתו של והזדקקותו/טיפול רפואי, פורסמה לראשונה מטעם איציק וולף מאתר News1, וסיפרה, כי ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט, נזקק לטיפול רפואי אי לכך ובהתאם, נדרש בימים האחרונים, ראש המטה הכללי, רב-אלוף איזנקוט, נאלץ לצאת לטיפול רפואי בן כ-3 שבועות שבמהלכם, כך נמסר, הוא צפוי לעבור הליך רפואי שקשור למחלתו. בעת היעדרותו, ימלא את מקומו סגנו, האלוף יאיר גולן.

אתמול, ללא כל קשר למצב הבריאות של רב-אלוף איזנקוט, הודיע שר הביטחון, מר אביגדור ליברמן, כי החליט להאריך את כהונתו בת שנה בכהונתו של איזנקוט. לאחר שהחלטתו תאושר בממשלה, צפויה כהונתו כראש המטה הכללי, להימשך כ-4 שנים.

העיתונאי איציק וולף מאתר News1, מציין את הודעתו החריגה למדי שפרסם אתמול שר האוצר, מר משה כחלון, אודות מחלתו של איזנקוט, בעקבות ההודעה על הארכת כהונת איזנקוט והוסיף, כי בדרך כלל לא מתייחסים שרי ממשלה להחלטות מעין אלו הנמצאות באחריות מלאה של שר הביטחון.

וולף, מוסיף וכותב, כי; “בהודעתו, שנשאה אופי רגשני, שיבח השר כחלון את איזנקוט והרעיף עליו סופרלטיבים רבים; “כשר בממשלה, כחבר קבינט וכאזרח אני ישן טוב בלילה, כשאני יודע כשהרמטכ”ל שלי הוא גדי איזנקוט”, כתב בהודעתו שהסתיימה באיחולי רפואה שלמה. איזנקוט, דווח, התאשפז  הליך רפואי בבית החולים בילינסון בעיר פתח תקוה” לפני שעה קלה, הסתיים הניתוח של הרמטכ”ל רב אלוף גדי אייזנקוט להסרת הערמונית בעקבות ממצא של גידול סרטני מקומי.

רֹאשׁ הַמַּטֶּה הַכְּלָלִי רב-אלוף גדי איזנקוט, מצפים לשובך המיידי

רֹאשׁ הַמַּטֶּה הַכְּלָלִי רב-אלוף גדי איזנקוט, הוא יליד העיר טבריה, בן 56, בעל תואר ראשון בהיסטוריה כללית מטעם אוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני במדע המדינה מטעם אוניברסיטת חיפה. כמו כן, סיים איזנקוט את לימודי צבא וביטחון במכללת צבא ארצות הברית (United States Army War College) בקרלייל שבפנסילבניה. רב-אלוף איזנקוט, נשוי לחנה, אדריכלית, אב לחמישה ילדים, ומתגורר עם משפחתו בעיר הרצליה.

איזנקוט נחשב כדרג הפיקודי העליון בצבא ההגנה לישראל. שימש במהלך שירותו בצהל, בין היתר, בתפקידים הבאים; מפקד חטיבת גולני, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, מפקד עוצבת נתיב האש, מפקד אוגדת איו”ש, ראש אמ”ץ, מפקד פיקוד הצפון וסגן הרמטכ”ל.

ב-16 בפברואר 2015, החל איזנקוט לכהן כרמטכ”ל. עם כניסתו לתפקיד, החל לפעול לקידום צעדים לחיזוק זרוע היבשה וביניהם תגבור אימוני כוחות החי”ר והשריון, צמצום היקף כוחות המילואים מחד-גיסא ותגבור כמות האימונים, מאידך גיסא, הגדלת יחידת יהל”ם לטיפול במנהרות ואימון גדודי חי”ר להתמודדות עם איום המנהרות.

תפיסתו האסטרטגית של רב אלוף גדי איזנקוט באה לידי ביטוי בתכנית הרב שנתית “גדעון” אשר את עיקריה גיבש טרום כניסתו לתפקיד, הציג אותה ביולי 2015 ואותה אישר בקבינט המדיני ביטחוני בסוף אפריל 2016. מתוך ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן