חדשות בריאות קורונה | Covid-19

קורנה – COVID 19 | מחסור בציוד מגן אישי, מסכן עובדי בריאות בעולם

ארגון הבריאות העולמי (WHO) נדרשים 89 מיליון של "מסכות רפואיות" להתגוננות מפני וירוס ה-COVID-19 בכל חודש. לגבי כפפות לבדיקת חולים החשודים שנבדקו, המספר הזה, עולה ל-76 מיליון, בעוד שהביקוש הבינלאומי למשקפי ראייה, עומד על 1.6 מיליון בחודש ◄ ארגון הבריאות העולמי קורא לתעשייה ולממשלות להגדיל את התעשייה בכ -40%, של ציוד המגן האישי (PPE) העולמי, כדי לעמוד בביקוש העולמי הגובר להתגוננות מפני נגיף ה- COVID-19.
0
0
דר' טטרוס ​​אדנום ג'בריוס מנכל ארגון הבריאות העולמי, ברקע: ציוד מגן אישי נגד מחלות זיהומיות | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
דר’ טטרוס ​​אדנום ג’בריוס

“מחסור קשה וגובר בהיצע של ציוד המגן האישי (PPE) המסכן עובדי בריאות העולמית – הנגרם כתוצאה מגידול בביקוש, קניית פאניקה, אגירה ושימוש לרעה – מסכן חיים בסיכון כתוצאה מ’התפרצות נגיף הקורנה’ ב-ווהאן שבמדינת סין בדצמבר 2019 (SARS-CoV-2, הגורם ל’מחלת COVID-19′) וכן, גם מחלות זיהומיות אחרות” – כך הודיע והזהיר בסוף השבוע, ארגון הבריאות העולמי (WHO – World Health Organization).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כידוע עובדי שירותי הבריאות מסתמכים על ציוד מגן אישי, כדי להגן על עצמם ועל מטופליהם מפני זיהומים והדבקות באחרים, אך המחסור בציוד, מותיר רופאים, אחיות ועובדים אחרים בקו החזית המסוכנים להיות לא ערוכים וכשירים לטיפול ב-חולי COVID-19, עקב גישה מוגבלת לאספקה ​​כמו; כפפות, מסכות רפואיות, הנשמות, משקפי מגן, מגיני פנים, חלוקים וסינרים.

מנכל ארגון הבריאות העולמי, דר’ טטרוס (​​אדנום) ג’בריוס, אמר אמש (רביעי), כי; “ללא שרשרות אספקה ​​מאובטחות של אמצעי זהירות שגרתיים, הסיכון ל‘עובדי שירותי בריאות’ ברחבי העולם הוא אמיתי.

על התעשייה והממשלות ברחבי העולם לפעול במהירות, זאת כדי להגביר את האספקה, להקל על מגבלות הייצוא ולנקוט צעדים, כדי להפסיק את הספקולציות וההסתגרות.

מנכל ארגון הבריאות העולמי, דר’ ג’בריוס, התריע והדגיש, כי; “איננו יכולים להפסיק את ה-‘COVID-19’ מבלי להגן תחילה על עובדי הבריאות“.

מתחילת התפרצות וירוס COVID-19, זינקו מחירי המסכות הכירורגיות, עד לכדי עלייה של פי שישה. אספקה, ​​יכולה לארוך חודשים עד שהמניפולציה בשוּק נפוצה, כאשר מניות, נמכרות לעתים קרובות לכל המרבה במחיר.

ארגון הבריאות העולמי, העביר עד כה קרוב לחצי מיליון סטים של ציוד הגנה אישי ל –47 מדינות, אך האספקה ​​הולכת ואוזלת.

קורנה – COVID-19; ארגון הבריאות העולמי מעריך, כי התעשייה, חייבת להגדיל את התפוקה של ציוד מגן אישי ב-40%.

ארגון הבריאות העולמי WHO – World Health Organization, נדרשים 89 מיליון של “מסכות רפואיות” להתגוננות מפני וירוס ה-COVID-19 בכל חודש. לגבי כפפות לבדיקת חולים החשודים שנבדקו, המספר הזה, עולה ל-76 מיליון, בעוד שהביקוש הבינלאומי למשקפי ראייה, עומד על 1.6 מיליון בחודש.

ההנחיות האחרונות של ארגון הבריאות העולמי דורשות שימוש רציונלי והולם את השימוש ב- PPE במסגרות בריאות וניהול יעיל של שרשראות האספקה.

ארגון הבריאות העולמי (WHO) עובד עם ממשלות, התעשייה ו-רשת שרשרת האספקה ​​למגפה למען הגברת הייצור והבטחת הקצאות למדינות שנמצאות בסיכון אנוש.

כדי לענות על הביקוש העולמי הגובר, ארגון הבריאות העולמי מעריך, כי התעשייה, חייבת להגדיל את התפוקה של ציוד מגן אישי, ב-40 אחוזים.

על הממשלות לפתח תמריצים לתעשייה להעלות את הייצור. זה כולל הקלות במגבלות הייצוא וההפצה של ציוד מגן אישי וציוד רפואי אחר.

כל יום ארגון הבריאות העולמי, מספק הדרכה, תומך בשרשראות אספקה ​​מאובטחות ומספק ציוד קריטי למדינות הזקוקות להן.

מעניין לציין, כי בחודש הבא ב-7 באפריל 2020, שנועד לציין את הקמת ארגון הבריאות העולמי, יחגוג ארגון הבריאות העולמי (WHO) שמקום מושבו נמצא בעיר ז’נבה שבמדינת שווייץ, את ‘יום הבריאות העולמי‘ שיוקדש כבכל שנה בפעילויות בנושא העלאת המודעות לבריאות. מי בדיוק יגיע לכנסים האלה כשברקע וירוס ה-COVID-19 מתפשט?

תגובת משרד הבריאות בנושא; “מחסור בציוד מגן אישי, המסכן עובדי בריאות ברחבי העולם” – האם בישראל, קיימת בעיה עם מחסור בציוד מגן אישי? לא הגיעה עד עתה. יש מצב שדובר משרד הבריאות, שותק במבוּכה, או שגם הוא מבודד?

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן