חדשות כאן יבנה רדיו | טלוויזיה

‘קופה ראשית’ חוזרת לעונה שנייה ב’ערוץ כאן 11′ מיום שישי

"קופה ראשית" הסדרה חוזרת מחרתיים (שישי) לעונה שנייה ב'ערוץ כאן 11' עם; קרן מור, נועה קולר, דב נבון, יניב סויסה, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, יעקב בודו, יגאל עדיקה, אביבה נגוסה, דורית לב-ארי ◄הסדרה שצברה מעריצים רבים מכל הגילאים עוקבת אחר התנהלות סניף הסופרמרקט 'שפע יששכר', סניף טיפוסי, לכאורה, הנמצא בעיר יבנה ומתוארים בה באופן קומי וסאטירי היחסים היום-יומיים הנרקמים בין עובדי סניף רשת "שפע יששכר".
0
0

עונה השנייה של “קופה ראשית” הנחשבת קומדיית מצבים ישראלית מ’סוגת מוקומנטריה’ עולה לעונתה השנייה מיום שישי, ה-3 בינואר בשעה 21:15, כשאל המסך הקטן יחזרו, גיבוריה; שירה, כוכבה, ראמזי, אנטולי וניסים מרשת “שפע יששכר”. בתפקידים הראשיים; קרן מור, נועה קולר, יניב סויסה, דב נבון, אמיר שורוש ודניאל סטיופין.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

משתתפי הסדרה 'קופה ראשית' מועמדת השנה ל'פרס אמי' קומדיית מצבים ישראלית של 'ערוץ כאן 11' | צילום: מיכה לובטון | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
משתתפי ‘קופה ראשית’

קופה ראשית“, קומדיית מצבים ישראלית מסוגת מוקומנטריה, המשודרת ב’ערוץ כאן 11′ הסדרה שהייתה מועמדת השנה ל‘פרס אמי’ חוזרת לעונה שנייה ב-כאן 11, החל מהשבוע, יום שישי, 3 בינואר 2020, בשעה 21:15.

הסדרה שצברה מעריצים רבים מכל הגילאים עוקבת אחר התנהלות סניף הסופרמרקט ‘שפע יששכר‘, סניף טיפוסי, לכאורה, הנמצא בעיר יבנה ומתוארים בה באופן קומי וסאטירי היחסים היום-יומיים הנרקמים בין עובדי סניף רשת “שפע יששכר” בעיר יבנה.

החל מ-21 בפברואר 2018, הסדרה גם שודרה בערוץ עשר עד לסגירת ה’טלוויזיה החינוכית‘. התוכנית משודרת, החל מ-31 באוגוסט 2018 בשידורים חוזרים ב‘ערוץ כאן 11’.

הסדרה מצולמת בסגנון דוקו-ריאליטי; את ההתרחשויות בסניף מתעד צוות צילום ובין התרחשות להתרחשות השחקנים מתארים לעיני המצלמה את מה שחוו.

את הסדרה יצרו; יניב זוהר ועמיתו נדב פרישמן, ומביים אורן שקדי. בתפקידים הראשיים בסדרה; קרן מור, נועה קולר, דב נבון, יניב סויסה, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, יעקב בודו, יגאל עדיקה, אביבה נגוסה, דורית לב-ארי.

█ נעים להכיר, הדמויות המרכזיות בסדרה “קופה ראשית;

שירה שטיינבוך, מנהלת הסניף (נועה קולר);

הילדה החנונית של הכיתה שברבות הימים החלה לנהל את חבורת המופרעים של השכבה. שירה מלאה בכוונות טובות ותיאוריות ניהול בשקל, אבל המציאות בסניף מנפצת את התיאוריות לרסיסים כמעט בכל שעה.

שירה, נאלצת להתמודד לבדה ב-3 חזיתות בלתי-אפשריות – עובדים שחושבים שהכול מגיע להם, לקוחות שחושבים שהכול מגיע להם, ובוס גס רוח שיודע שהכול מגיע לו.

כוכבה שביט, קופאית ותיקה (קרן מור);

הקופאית הדומיננטית בסניף. ההפך המוחלט של שירה – קולנית, עצלנית, צבועה, רכלנית, קנאית, רודפת כבוד ואגוצנטרית. היא מתסיסה את העובדים ומסיתה אותם נגד שירה, וגם יודעת שאיש לא יעז לפטר אותה, כי יש לה ותק של 15 שנים בסניף.

היא נמצאת לרוב בפינת העישון, ועושה על דעת עצמה הפסקות עבודה יזומות בדיוק כשהקוּפה הומה קונים.

ראמזי עבד ראמזי,  עובד כללי בכיר (אמיר שורוש);

העובד המצטיין והנאמן ביותר בסניף. ילד טוב ירושלים בגוף של צעיר ערבי מהגליל. חנון מנומס המרצה את הזולת ומוכן להקריב את נפשו למען הסניף. הוא רואה את העולם במשקפיים ורודים מדי. לעולם אינו מאבד סבלנות. הוא מכיר את כל הלקוחות בשמם, במצבם המשפחתי וברשימת הקניות שלהם.

אם תבקש ממנו משהו, הוא עשוי לחזור אחרי חודש עם מה שביקשת ושכחת מזמן שביקשת, אבל הוא לא נרדם בגללו. הוא ינסה לרצות אותך עד שתאבד סבלנות ותצרח עליו. והוא ימשיך לחייך.

יש לו עברית רהוטה באופן מיוחד, ולמרות תמימותו הוא כנראה האיש הכי חכם בסניף. ראמזי, הוא יד ימינה של שירה, שבעיקר מתנשאת עליו וגונבת ממנו קרדיט מתוך חוסר ביטחון תהומי. אבל לראמזי לא אכפת כל עוד הסניף הרוויח.

ניסים הקצב (יניב סוויסה);

המוח בצמד הקצבים האלמותי ניסים ואנטולי. כאשר ניסים נחשב אדם עצלן המחפש תמיד את הדרך לעבוד כמה שפחות. אם יש משהו שהוא אוהב יותר מאשר להסתלבט על לקוחות דורשניים, זה להסתלבט על אנטולי, חברו קצר הפתיל שמאמין לכל דבר.

תכונות אלו, הופכות אותו לחברה הקרוב של כוכבה, ויש שיגדילו ויאמרו ל’חייל‘ של כוכבה.

אנטולי הקצב (דניאל סטיופין);

האדם האחרון שצריך לשרת אנשים ובטח אם יש סכין קצבים בידו. בעל “פיוז” קצר, עברית קלוקלת ואפס סבלנות, תכונה שחברו הטוב ניסים נהנה לנצל. מעריץ את ניסים כדמות אב שאף פעם לא הייתה לו. נוכחות ברורה של מהגר, מתרפק על התרבות הרוסית, אבל מקבל על עצמו מניירות של ישראלי כשנוח לו.

משתתפי הסדרה "קופה ראשית" מימין: קרן מור, אמיר שורוש, נועה קולר, יניב סויסה | צילום: מיכה לובטון | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
קרן מור, אמיר שורוש, נועה קולר, יניב סויסה

אמנון טיטינסקי (דב נבון);

האדם העלוב והקטנוני ביותר שתפגשו בחייכם והלקוח הנודניק ביותר ששירה פגשה מימיה. הוא אמנון טיטינסקי איש מריר ועצבני, מצליח לריב עם כולם. הוא מסוגל לצאת למלחמת חורמה על הפרש של אגורה בחשבון. אף שהוא עצמו פרופסור בטכניון שמשתכר עשרות אלפי שקלים בחודש, הוא עדיין גר עם אימו בת ה-90, כדי לחסוך, לדבריו.

הסניף מבחינתו הוא אזור מלחמה שאין בו אדם שלא מנסה לעבוד עליו, לגנוב ממנו, או “להוציא אותו פראייר”. אבל אמנון טיטינסקי מעדיף למות מלהיות פראייר.

אביחי (יגאל עדיקא);

הבוס של שירה, סותר את דבריה לפני העובדים, ולא אכפת לו שהוא פוגע בסמכותה. כל האמצעים כשרים בעיניו לקידום המכירות בסניף. למוסר ולכבוד עצמי אין משמעות בעיניו.

אסתי (אביבה נגוסה);

קופאית צעירה, נאיבית ולחוצה. מצד אחד היא הקופאית הגרועה בהיסטוריה, מצד שני היא הפרח של הסניף. כוכבה נטולת המודעות העצמית רואה בה מתחרה עיקרית על ליבם של הלקוחות.

פרנקו (רודי סעדה);

פרנקו הוא הישראלי המכוער שיש בכל אחד מאיתנו. קומבינטור, אוכל חינם (בעיקר מהפיצוחים במשקל). הוא מרגיש בסניף נוח יותר מאשר בבית. הוא גר ממול, כך שביקור בסניף הוא בבחינת קפיצה לשכנים בשבילו.

הוא מתנהג אל העובדים כאילו הם חברים שלו, אף שאין לו מושג מה שמם ובלבד שיארגנו לו “קומבינות“. איש משפחה לא מתפקד, שמצליח בכישרון רב להיכשל גם במשימה הפשוטה ביותר שאשתו שירלי שולחת אותו אליה – קניות.

שוני (דורית לב-ארי);

שוני, נחשבת לכאורה, לאשת העשירון העליון. מתנשאת מעל כולם, עובדת בסטנדרטים כפולים – רואה איך העולם צריך להיות, אבל מסרבת לראות את הגיבנת של עצמה ונוטה להתייפייף ונוסף על הכול – היא גם אימא גרועה.

יוצרי הסדרה; יניב זוהר ו-נדב פרישמן | במאי; אורן שקדי | חברת הפקה; יולי אוגוסט הפקות | 20 פרקים, משך כל פרק; 25 דקות

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן