חדשות מוזיקה מופעים

קונצרט חלומות עם היצירה “מכשף המילים” בניצוחו של חן צימבליסטה

בקונצרט הקרוב (יום שלישי, ט' בשבט התש"פ ה-4.02.2020) בסדרה לכל המשפחה מבית היוצר של הסינפונייטה הישראלית באר שבע, המנצח ונגן כלי ההקשה חן צימבליסטה; המחזמר "מכשף המילים" הינו הפקה מקורית לתזמורת, מקהלה ושחקן ◄ הסיפור מתאר עולם שבו מילים נעלמות משירי הילדים המוכרים והאהובים. בעולם כזה, התסכול והייאוש משתלטים, במקום לשיר, רק רבים וכועסים, כשאימא כבר לא יכולה לשיר ולהרגיע את בנה התינוק, הזיכרונות נעלמים, כולם מבולבלים והשמחה איננה עוד ◄ ירושלים, מחיר כרטיס לקונצרט; 70 ₪ ◄ ראשלצ, מחיר כרטיס לקונצרט; 73 ₪.
0
0
חן צימבליסטה מנצח ואמן כלי ההקשה משמש כמנצח ומנהל מוסיקלי בסדרות מוסיקה | צילום: אנג'ילקה שר | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
חן צימבליסטה

בכורה עולמית למחזמר “מכשף המילים” למקהלה ותזמורת, איך חלומות נשמעים במוזיקה? איך סולם מוזיקלי יוצר אווירה של חלום? טיול ביער של מנגינות בין שדונים ופיות ומחזמר בבכורה עולמית מאת המלחין משה זורמן, כל זאת ועוד בקונצרט הקרוב (יום שלישי, ט’ בשבט התש”פ ה-4.02.2020) בסדרה לכל המשפחה (לגילאי 5 ומעלה) משכן אמנויות הבמה, באר שבע, מבית היוצר של הסינפונייטה הישראלית באר שבע, המנצח ונגן כלי ההקשה חן צימבליסטה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הקונצרט השלישי בסדרה לכל המשפחה של הסינפונייטה, יוקדש כולו למוזיקה מהחלומות. בין היצירות שיבוצעו; ריקוד הפיות מתוך חלום ליל קיץ של מנדלסון, שיר ערש לחצוצרות של מנדלסון, פזמון ליקינטון של גווילי ועוד. בנוסף, יבוצע למקהלה ותזמורת המחזמר “מכשף המילים” מאת משה זורמן.

מחזמר מקורי בבכורה עולמית. במאי: צחי פטיש, שחקן: בן פרי, טקסט: יריב גוטליב, בביצוע ‘מקהלות קונסרבטוריון באר שבע‘ בניצוחה של; מריה זביאגיןמנדלסון: ריקוד הפיות מתוך “חלום ליל קיץ“, צ’ייקובסקי; קטע מתוך סימפוניה מס’ 1, חלומות חורף, אנדרסון; שיר ערש לחצוצרות, סולן אורח; טוני רוטנברגגווילי; פזמון ליקינטון, למקהלה ומרימבה.

המחזמר “מכשף המילים” הינו הפקה מקורית לתזמורת, מקהלה ושחקן. הסיפור מתאר עולם שבו מילים נעלמות מ-שירי הילדים המוכרים והאהובים.

בעולם כזה, התסכול והייאוש משתלטים, במקום לשיר, רק רבים וכועסים, כשאימא כבר לא יכולה לשיר ולהרגיע את בנה התינוק, הזיכרונות נעלמים, כולם מבולבלים והשמחה איננה עוד.

שני ילדים אמיצים, לילי ויונתן, יוצאים למסע להציל את העולם. הם פוגשים בדרכם מכשף מסוכן שכולו מלא במחשבות רעות.

הוא שגונב את המילים מהשירים ולא חושב להפסיק ממעשיו. הילדים לילי ויונתן עוקבים אחריו במטרה “לשחרר את המילים” ולהחזיר את השירים אל העולם.

בעזרת הקהל, הם מדקלמים את שיר האור, שעוזר להם להשיג את מטרתם;

“יש לי עוד מילים בלב// מילים אותן אני אוהב// מילים של יופי ושל אור// מילים ממעיין טהור// כל דבר הופך לשיר//המון מילים – אני עשיר”!

צוות מכשף המילים; מלחין; משה זורמן | הפקה; מאיה פינגרמן | במאי; צחי פטיש | שחקן; בן פרי | טקסט; יריב גוטליב | הגהה לשונית; זהבית שטרן.

זוכה פרס הרדיו, פרס פרנסואה שפירא, פרס ‘הצילינדר הנודד’ של ‘אמנות לעם‘ המנצח ואמן כלי ההקשה חן צימבליסטה משמש כמנצח ומנהל מוסיקלי בסדרות מוסיקה מובילות ברחבי הארץ ומנצח ומנגן עם תזמורות מובילות ברחבי העולם.

כנקשן ואמן מרימבה, קיבל צימבליסטה, המלצה ממאסטרו זובין מהטה, כבר בהיותו בן 16 ומאז הופיע כסולן עם מרב התזמורות בארץ

במהלך 2016, עמד בראש המחלקה לכלי הקשה והתזמורת של אוניברסיטת דלאוור, ארצות הברית. בנוסף, חן, מנהל אמנותית פסטיבלי מוזיקה של מוסיקה קלאסית, ג’אז ועולם, במסגרת עמותת מפעל המוזיקה שייסד ועומד בראשה.

כנקשן ואמן מרימבה, קיבל צימבליסטה, המלצה ממאסטרו זובין מהטה, כבר בהיותו בן 16 ומאז הופיע כסולן עם מרב התזמורות בארץ, כולל הפילהרמונית הישראלית.

בינואר 2020, הופיע חן צימבליסטה עם תזמורת ראשון לציון בביצוע בכורה ישראלי של היצירה “דמעות הטבע” מאת המלחין הסיני טאן דון.

הקונצרטים בניצוח של חן צימבליסטה;

יום שלישי, ה-4.02.2020, בשעה; 17:00+18:30, עם הסינפונייטה באר שבע ו-מקהלות קונסרבטוריון באר שבע, במשכן לאמנויות באר שבע

יום חמישי, ה-27.02.2020, בשעה; 17:00, עם הסימפונית ירושלים ו-מקהלות; “קולות מבשרת“, מקהלת בית הספר הניסויי ו“אש-קול”, האולם הסימפוני על שם הנרי קראון, תיאטרון ירושלים.

יום שני, ה-01.06.2020, בשעה; 17:30, “קונצרטינו – חלומות” עם הסימפונית ראשון לציון ו-מקהלת קונסרבטוריון ראשון לציון, ב-היכל התרבות ראשון לציון.

כרטיסים;

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן