חדשות יופי נעים לאישה צרכנות

קולגן שיין, תוסף תזונה חדש: חומצה היאלרונית, ויטמין C וביוטין

תוסף תזונה קולגן SHINE, ייצור ושיווק כחול לבן על ידי חברת Dermico, הוא היחיד המשלב בין ארבעת המרכיבים החיוניים: קולגן (2.5 גרם), חומצה היאלורונית, ויטמין c וביוטין ◄ תכולה; מארז חודשי (30 יחידות). משלוח חינם עד הבית בכל הארץ, זמן אספקה 3-5 ימים ◄ קולגן SHINE מוצר כשר, פרווה. מחיר מבצע להשקה; 20% הנחה - 199 ₪, במקום 249 ₪, במהלך יוני 2021.
0
0
תוסף התזונה החדשני 'קולגן שיין' של חברת Dermico | צילום: Depositphotos | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
קולגן SHINE

חברת Dermico, משיקה את תוסף התזונה החדשני ‘קולגן SHINE’ – אבקת קולגן פֶּפְּטִידִים (שרשראות קצרות של חומצות אמינו) היחיד בארץ המכיל את ארבעת המרכיבים החיוניים לגוף; קולגן, חומצה היאלורונית, ויטמין C וביוטין, שהשילוב ביניהם משפר את התנועתיות, הלחות והגמישות של העור, התורמים למראה עור בריא ורענן ובנוסף מסייע בהתחדשות תאי העור, ביצירת עצמות וגידים, במניעת נשירת שיער ובחיזוק הציפורניים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

חשוב לציין, כי המוצר (קולגן SHINE) מכיל 2.5 גרם קולגן – הכמות המקסימלית האפקטיבית, אשר נספגת בגוף במלואה.

המרכיבים; 

קולגן – נחשב לחלבון החשוב והנפוץ ביותר הנוצר בגוף האדם באופן טבעי. החל מגיל 23, פוחת ייצור הקולגן בגוף והדבר בא לידי ביטוי באיבוד מראהו החלק והטבעי של העור, בנשירת שיער ואף בנטייה של הציפורניים להישבר בקלות יתרה.

הבשורה החיובית, היא כי ניתן להחליף את ייצור הקולגן בגוף בעזרת שימוש בתחליפים חיצוניים, כגון; מוצרי טיפוח, בריאות וקוסמטיקה המסייעים לגמישות והתחדשות תאי העור.

חומצה היאלורונית – מיוצרת באופן טבעי בגוף האדם ומסייעת לשיפור רמת הלחוּת וגמישות העור, הנשחקות עם השנים, נלחמת ברדיקלים חופשיים ובעלת תכונות אנטי דלקתיות.

ויטמין C – אחד הוויטמינים החיוניים ביותר לגוף, מחזק ומגמיש את העור שלנו, אבל לא מיוצר באופן טבעי בגופנו ולכן, יש צורך במקורות חיצוניים, באמצעות תכשירים אשר משלימים את החסר.

ביוטין (Biotin) – ויטמין חיוני לתאי העור שלנו, המשויך לקבוצת ויטמין B. הביוטין, משויך בדרך כלל לקבוצת ויטמין B והוא מסומן כ-B7, אף שבמדינות מסוימות, כמו צרפת, מסומן הוא כ-וויטמין B8.

הוא נמצא בעיקר בפיצוחים (!) ומחסור בו עלול לגרום לנשירת שיער, ציפורניים שבירות, חולשה, עייפות, איבוד תיאבון ואף לדיכאון.

חברת skin&hair Dermico היא חברת קוסמטיקה ישראלית, אשר כל מוצריה מיוצרים בישראל, ברישיון משרד הבריאות וללא ניסויים בבעלי חיים. מוצרי החברה כשרים (פרווה) ומתאימים גם לציבור הדתי.

מטעם מנהלת יחסי ציבור של חברת “dremico skin&hair” מסרה הגב’ אורית בלום תקשורת – יעוץ תקשורתי, דוברות ויחסי ציבור‏ – למעלה מ-12 שנים לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר האינטרנט של כל המדינה’ כי החברה, מתמקדת בפיתוח מוצרים מגוונים וחדשניים בסטנדרטים בינלאומיים, בתחום טיפוח העור והשיער, עבור לקוחות פרטיים וחברות שיווק מוצרי בריאות בישראל.

ייחוּדה של חברת skin&hair Dermico, הנו ייצור ופיתוח מוצרים המתבססים על 4 מרכיבים עיקריים שהוכחו מחקרית כחיוניים לשמירה על הזוהר הטבעי והחיוניות של עור הגוף והפנים, השיער והציפורניים; קולגן, חומצה היאלורונית, ויטמין C ו’ביוטין‘.

קולגן SHINE, מומלץ לשימוש יומי, מגיל 25 ומעלה. הוראות שימוש; יש לערבב תכולת סשט (שקית קטנה) אחת בכוס מים (כ-180 מיליליטר). להמסה אופטימלית, יש להמתין מספר דקות ולערבב בשנית.

תכולה; מארז חודשי (30 יחידות). משלוח חינם עד הבית בכל הארץ, זמן אספקה 3-5 ימים.

קולגן SHINE מוצר כשר, פרווה. מחיר מבצע להשקה; 20% הנחה – 199 ₪, במקום 249 ₪, במהלך יוני 2021. אל אתר חברת dremico skin&hair.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן