סקס | Sex קהילה

צרכני זנות רוצים להפסיק? חייגו 050-3000702

הגב' עידית הראל שמש מייסדת 'ג'ון סקול ישראל' מרכז הסברה עבור צרכני זנות (050-3000702); "הזנות קיימת מכיוון שיש ביקוש, צרכני הזנות מקבלים גיבוי חברתי לצריכת זנות מאחר והחברה, ואיתה המחוקק, שבויים במיתוסים המצדיקים את הזנות ומאפשרים את קיומה... חברה המעוניינת למגר את הזנות, תפעל לחקיקת החוק לאיסור צריכת זנות ובמקביל, לשינוי הגישה הציבורית כלפי צריכת זנות".
0
0
גב’ עידית הראל שמש מייסדת ’ג’ון סקול ישראל’
גב’ עידית הראל שמש מייסדת ’ג’ון סקול ישראל’

מרכז ההסברה הראשון המיועד ל’מניעת צריכת זנות של צרכני זנות’ – “גון סקול ישראל” (John School Israel‎‎) הוקם בימים אלו. המונח “ג’ון סקול” מקורו מארה”ב, שם המילה” ג’ון” מייצגת גבר שצורך זנות. כידוע, רוב הגברים הצורכים ’זנות’ הנם גברים נורמטיביים בעלי משפחות, שההבניה החברתית אליה צמחו המתירה ומעודדת; זנות והמיתוסים בהם הם מחזיקים שהנשים בוחרות ב”מקצוע” עבור “כסף קל”, סוללים עבורם את הדרך ל’צריכת זנות’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

צריכת הזנות מסבה לאותם גברים הצורכים ’זנות’ קשיים ונזקים בחייהם; הם משקרים לסביבתם, חשופים להידבקויות במחלות עור ומין ונושאים בנטל כספי עצום. ישנם לקוחות שמביעים סלידה וחרטה אבל ממשיכים לשכנע את עצמם שאין פסול במעשיהם, בעוד שההבנה שהם שותפים לניצול של נשים עשויה לגרום להם לחדול מ’צריכת הזנות’.

“הזנות קיימת מכיוון שיש ביקוש” – אומרת הגב’ עידית הראל שמש מייסדת ’ג’ון סקול ישראל’; “צרכני הזנות מקבלים גיבוי חברתי לצריכת זנות מאחר והחברה ואתה המחוקק, שבויים במיתוסים המצדיקים את הזנות ומאפשרים את קיומה.

חברה המעוניינת למגר את הזנות, תפעל לחקיקת החוק ל-איסור צריכת זנות ובמקביל, לשינוי הגישה הציבורית כלפי צריכת זנות. האוכלוסייה החשובה ביותר שיש לשנות את גישתה היא צרכני הזנות. את השינוי הזה בקרב הצרכנים, יחולל “ג’ון סקול ישראל” – בית הספר ללקוחות הראשון בישראל“. סיכמה הגב’ הראל שמש.

צרכני הזנות מקבלים גיבוי חברתי לצריכת זנות

במפגשים ב’גון סקול ישראל’ אותם גברים הצורכים ’זנות’ יקבלו הסבר על משמעות החיים בזנות, על השלכות הזנות על הלכודים בה ועל הנזק שהצרכנים מסיבים לעצמם. המעוניינים, יוכלו גם לקבל מידע נרחב בדף בפייסבוק.

ב-ארה”ב, ישנם 48 מרכזי ג’ון סקול, בדרום קוריאה אחד, בקנדה ישנם 20 מרכזים באנגליה 15 מרכזים. כ-12,000 נשים גברים, קטינים קטינות וטרנסיות במעגל הזנות בישראל.

95% מהם נשים. מתוכן 1260 קטינות. 62% אימהות לילדים. 90%70% דיווחו שעברו התעללות (הרוב התעללות מינית) בילדותן. 95% עברו התעללות פיסית בזנות.

במרכז ההסברה של ’מניעת צריכת זנות של צרכני זנות’ – “גון סקול ישראל” אומרים, כי גברים מכורים למין, יופנו אל; “סקסהוליסטים אנונימיים (=SA) שהיא חברותא של גברים ונשים שמכורים למין ותאווה (=סקסוהוליסטים) המבוססת על עקרונות שנים עשר הצעדים של אלכוהוליסטים אנונימיים.

בישראל כיום, כ-500 חברים פעילים בכ-70 קבוצות ברחבי הארץ (מהעיר חיפה בצפון ועד באר שבע בדרום – בשפות; עברית, אנגלית, צרפתית ויידיש) ללא תשלומי חובה או דמי חבר.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן